Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (12:00)

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Marussia musi potwierdzić umowę z d'Ambrosio

Rosyjski producent supersamochodów nie wyklucza w składzie Virgin rosyjskiego kierowcy.
Igor Szmidt/Marek Roczniak, 6 grudnia 2010, wyświetlenia: 1753<< | lista | T- | T+ | >>
Jerome d'Ambrosio jest już bardzo blisko potwierdzenia swojego debiutu w Formule 1. Belg ukończył sezon 2010 w roli piątkowego kierowcy Virgin Racing, zastępując w piątki rano brazylijskiego debiutanta Lucasa di Grassiego.

Timo Glock zostaje z brytyjskim zespołem w przyszłym sezonie, a belgijska gazeta La Derniere Heure oraz La Libre twierdzą, że 24-letni d'Ambrosio prawie na pewno będzie jego zespołowym partnerem. Plotki mówią jednak, że mimo potwierdzenia umowy przez Virgin Racing, musi ona jeszcze zostać zatwierdzona przez nowego sponsora tytularnego – pochodzącego z Rosji producenta supersamochodów Marussia.

Oczekuje się, że oficjalne potwierdzenie zostanie ogłoszone jeszcze przed świętami, podczas gdy d'Ambrosio przyznał, że jest pewny swego: „Zrobiłem, co do mnie należało i teraz czekam”. Niemiec Glock poparł nieco późniejsze ogłoszenie swojego partnera na sezon 2011: „Myślę, że dobrze jest odłożyć to nieco w czasie i upewnić się, że będziemy mieli najlepszą kombinację doświadczenia i młodości”.

Konkurentem dla d'Ambrosio w walce o fotel drugiego bolidu Virgin jest Michaił Aloszyn, który stwierdził nie tak dawno, że zapewnił sobie miejsce w F1 na sezon 2011, choć nie sprecyzował, czy chodzi o posadę kierowcy wyścigowego lub testera. Prezes Marussii – Nikołaj Formienko powiedział ostatnio, że w składzie zespołu już w przyszłym roku może pojawić się Rosjanin, zaznaczając przy tym, że nie chodzi o Witalija Pietrowa.

Źródło: motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.07.2014  D'Ambrosio kolejnym kierowcą Formuły E
28.03.2014  Jerome D'Ambrosio kierowcą Bentleya w BES
07.01.2013  Sonntagsblick: Buemi pozostanie kierowcą testowym Red Bulla i Toro Rosso
06.12.2012  D'Ambrosio zdeterminowany, aby znaleźć posadę w Formule 1
19.09.2012  Boullier: D'Ambrosio raczej nie będzie jeździł podczas treningów
Tagi:
Virgin
D'Ambrosio J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 06.12.2010 12:34[!]
Czyżby rosyjskie pieniądze miały i tutaj zadecydować o posadzie drugiego kierowcy? Szkoda by było d'Ambrosia! Ale nie ma sentymentów - "płacę i wymagam!"...
Kamikadze2000, 06.12.2010 13:01[!]
Szkoda Lucasa, ale jeżeli d'Ambrosio go zastąpi, zostanie chociaż godnie zastąpiony. Co do Aloszyna, myślę, że zostanie trzecim kierowcą i osobiście tak bym chciał. pzdr ;)
Shaitan, 06.12.2010 13:56[!]
Dokładnie. Aloszyn powinien zostać trzecim kierowcą z możliwością zbierania doświadczenia przez jazdę podczas piątkowych treningów. Taka opcja byłaby najbardziej optymalna. I wilk syty i owca cała.
Lolkoski, 06.12.2010 13:57[!]
Jestem ciekaw jak d'Ambrosio wypadłby na tle Glocka
NEO86, 25.12.2010 15:02[!]
Lucas di Grassi mógłby zostać. Jeżeli miałbym wybierać pomiędzy Jerome a Aloszynem to wolałbym tego pierwszego.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca