Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.11.2017

Sirotkin: Testy z Williamsem mogą okazać się najważniejszymi w mojej karierze

Pirelli zaprezentowało ogumienie F1 na sezon 2018

Stroll: Nowy kierowca Williamsa powinien być graczem zespołowym

Illen: Ilmor potrzebuje sponsora, aby wejść do Formuły 1

Steiner: Zespoły powinny dać więcej czasu Liberty Media

Bell: Wzmocnienia kadrowe stopniowo poprawiają sytuację Renault

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Montezemolo: F1 musi chronić europejskie wyścigi Grand Prix

Prezydent Ferrari jest zadowolony z powrotu królowej motosportu do Stanów Zjednoczonych.
Nataniel Piórkowski, 23 grudnia 2011, wyświetlenia: 2552<< | lista | T- | T+ | >>
Prezydent Ferrari – Luca di Montezemolo przestrzegł, że Formuła 1 nie powinna podcinać swych korzeni w postaci europejskich wyścigów.

W nadchodzącym sezonie na Starym Kontynencie odbędzie się jedynie osiem rund w liczącym dwadzieścia imprez kalendarzu Grand Prix – patrząc proporcjonalnie jest to najmniejsza ilość względem zamorskich wyścigów w całej historii mistrzostw. Niedawno szef FOM – Bernie Ecclestone zasugerował jednak, że w przyszłości liczba ta może zmniejszyć się do pięciu rund.

Montezemolo uważa że bark ochrony europejskich Grand Prix może osłabić F1. „Utrzymanie znaczenia Europy w Formule 1 jest bardzo ważne. Dobrze widzieć F1 w Indiach, Rosji, Korei, na Bliskim Wschodzie i oczywiście w Stanach Zjednoczonych, ale nie wolno nam zatracić naszej tradycji i historii w Europe – szczególnie gdy widzimy, że niektóre z nowych obiektów nie są tak dobre jak na przykład Spa. Musimy uważać, aby nie osłabić wizerunku Formuły 1”.

Włoch jest jednak bardzo zadowolony z reaktywacji Grand Prix USA po czteroletniej nieobecności w kalendarzu F1 i przyznał, że był bardzo zaskoczony faktem, iż niektóre wyścigi pojawiały się w mistrzostwach wcześniej niż te, których debiut zaplanowano dopiero na 2012 (Austin) i 2013 rok (New Jersey). „Jestem niezmiernie zadowolony z udania się w końcu do Stanów Zjednoczonych. To dziwne, że Formuła 1 podróżowała wcześniej do wielu innych krajów, a nie do największego rynku motoryzacyjnego świata”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.03.2017  Montezemolo: Ferrari dokonało ryzykownego posunięcia
01.02.2017  Montezemolo: Mercedes rozpoczął projektowanie silnika V6 w 2007 roku
24.05.2016  Montezemolo: Spodziewałem się lepszego startu sezonu dla Ferrari
04.02.2016  Di Montezemolo: Nie mam dobrych wieści na temat Schumachera
16.12.2015  Montezemolo broni zaangażowania Alonso na rzecz Ferrari
Tagi:
di Montezemolo L.
Kalendarz GP
Austin
New Jersey

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
TommyYse, 23.12.2011 12:28[!]
Chyba jedna z niewielu wypowiedzi Montezemolo, w której się z nim zgodzę.
IceOne, 23.12.2011 12:33[!]
Co racja to racja, europa to kamien wegielny F1 i tak powinno zostac.
pawelw90, 23.12.2011 12:38[!]
tak poza tematem: ktoś pisał ten tekst na mocnym kacu xD
Ranguren, 23.12.2011 12:42[!]
ratujmy Europe wychwalajmy USA
to są bzdety tego pana nie pierwsze paradoksy pod publiczkę
przecież te dwa tory za co niby wejdą jak nie za europe
grzdacz, 23.12.2011 12:43[!]
No i tu ma rację markiz.
jpslotus72, 23.12.2011 13:00[!]
Cytat :
nie wolno nam zatracić naszej tradycji i historii w Europe – szczególnie gdy widzimy, że niektóre z nowych obiektów nie są tak dobre jak na przykład Spa. Musimy uważać, aby nie osłabić wizerunku Formuły 1
Di Montezemolo "nie jest taki głupi na jakiego wygląda"... :)
kabans, 23.12.2011 13:12[!]
co racja to racja, europa jest zaje.......
FelipeF1., 23.12.2011 13:22[!]
@TommyYse ja tez
Karol26, 23.12.2011 13:26[!]
Ma rację. Dość chorej egzotyki :)
R90, 23.12.2011 14:19[!]
Magny-Cours, Istanbul Park to fajne tory które zostały wywalone z kalendarza. Już ''biorą'' się za Spa. Bernie tłumaczy to tym, że w Europie kryzys i wyścigi stają się nieopłacalne. Na marginesie, ten ''kryzys'' cały nie jest tak straszny jak go malują. O Włochach mówią, że mają rezerwy złota które z nadwyżką mogą pokryć ich dług publiczny wobec UE. Tak samo Grecja, pompują w nią miliardy Euro a reformy nadal są małe, to socjal dla Greków spowodował ich zadłużenie. Co do wyścigów zgadzam się z Lucą, moim zdaniem powinno byc MINIMUM pól na pół czyli 10 wyścigów w Europie, 10 na innych kontynentach. Myślałem, że milardy Euro na koncie Ecclestona wystarczą mu, jednak ciągle mało i mało..
sneer, 23.12.2011 14:31[!]
Ale się ostatnio rozgadał, no no :)
dacek, 23.12.2011 15:24[!]
Tak mało wyścigów europejskich w kalendarzu F1 jest tragedią. To tak jakby IndyCar nie jeździło w USA.
Falarek, 23.12.2011 15:47[!]
Bernie się zrobił jeszcze bardziej pazerny tak wyśrubował opłaty za wyścigi że tory z Europy ledwo co dają radę i stąd ten problem.
Dante, 23.12.2011 15:48[!]
No ale po co wspominać o fakcie, że Bernie wciąż kasuje wszystkie tory na grube miliony nie pozwalając im nawet wyjść na zero z organizacją.
kabans, 23.12.2011 16:04[!]
a tak w ogóle na to idzie ta kasa za organizacje?
krzych, 23.12.2011 18:26[!]
Polać mu !
janko30, 23.12.2011 18:50[!]
Tu Luca ma rację! - np. tor Imola - wiecie co to jest, a raczej było, niestety.
R90, 23.12.2011 19:13[!]
Ja osobiście wolę większość wyścigów w Europie, gdyz daję nam to Europejczykom możliwość łatwej podróży na te tory i co za tym idzie mniejsze koszty. Jakoś te azjatyckie GP średnio mi się podobają. Bernie juz stary jest, ma bliżej niż dalej na tamten świat więć po jego śmierci może zmieni sie ten trend :)
janko30, 23.12.2011 19:23[!]
Mimo wieku on kocha tylko pieniadze.
Ranguren, 24.12.2011 13:10[!]
akurat z tą podrożą to taniej nieraz wychodzi do krajów egzotycznych
trend się nie zmieni bo Formuła musi wchodzić na różne nowe rynki i stawać się międzynarodowa
Europejskie tory nie płacą nieraz połowy tego co azjatyckie i tamte jakoś sobie dają rade
Europejskich torów historycznych jest chyba pięć tylko i te żeby uchować może
i w europie nowe dojdą w innych krajach
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca