Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag

Vasseur: Raikkonen będzie wielkim atutem Saubera

Pascal Wehrlein dołączy do Toro Rosso w sezonie 2019?

GP Singapuru: weekend w obiektywie

GP Singapuru: opony użyte w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Stefano Domenicali będzie reprezentował VW na spotkaniu w Paryżu

Na posiedzeniu grupy silnikowej F1 mają pojawić się przedstawiciele ośmiu producentów.
Nataniel Piórkowski, 30 marca 2017, wyświetlenia: 1994<< | lista | T- | T+ | >>


Według informacji do jakich dotarł Auto Bild, reprezentantem Volkswagena na piątkowym spotkaniu grupy silnikowej Formuły 1 będzie Stefano Domenicali.

Włoch, były szef Scuderii Ferrari, pełni obecnie funkcję dyrektora generalnego i prezesa Lamborghini – marki wchodzącej w skład Grupy Volkswagena.

W trakcie piątkowego posiedzenia w Paryżu poruszony zostanie temat przepisów dotyczących jednostek napędowych F1 po sezonie 2020. „Celem piątkowego spotkania jest zebranie opinii producentów na temat tego, jak powinny wyglądać w przyszłości jednostki napędowe F1. W posiedzeniu nie wezmą udziału jedynie producenci obecnie zaangażowani w Formułę 1” – powiedział Toto Wolff z Mercedesa.

Auto Bild informuje, że prócz czterech koncernów dostarczających obecnie silniki dla zespołów F1 (Mercedesa, Ferrari, Renault oraz Hondy), w Paryżu stawią się jeszcze reprezentanci czterech innych firm. Prócz VW ma być to jeszcze „drugi producent z Japonii” oraz prawdopodobnie Cosworth.

Rzecznik Audi podkreślił jednak: „Nawet jeśli weźmiemy udział w spotkaniu, nie bierzemy obecnie pod uwagę możliwości zaangażowania się w starty w Formule 1”.

Auto Bild donosi, że na spotkaniu pojawi się także Mario Illen – szef Ilmora, który w ostatnim czasie współpracował z Renault. Według nieoficjalnych informacji inżynier jest teraz związany z McLarenem.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.09.2018  Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021
19.09.2018  Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020
14.09.2018  F1 oficjalnie zaprezentowała koncepcje bolidów na sezon 2021
13.09.2018  Zdjęcie konceptu bolidu na sezon 2021 wyciekło do internetu
07.09.2018  Todt nie ma nic przeciwko planom powiększania kalendarza F1
Tagi:
F1 ogólnie
Domenicali S.
Volkswagen
Przepisy
Cosworth
Ilmor

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 30.03.2017 11:01[!]
Druga firma z japoni jest zapewne toyota/lexus. Dobrze by bylo jakby wrocili do f1.
Kamikadze2000, 30.03.2017 12:16[!]
Wywalić Todta ze stołka i wrócić czym prędzej do klasowych jednostek. Kosiarki nie są mile widziane wśród zdecydowanej większości kibiców.
Sasilton, 30.03.2017 15:47[!]
Strzelam na V8 z dużymi bateriami. Moc szczytowa ~1200-1300KM.
Albo zostaną przy V6 i unifikacją wielu elementów.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca