Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Stefano Domenicali będzie reprezentował VW na spotkaniu w Paryżu

Na posiedzeniu grupy silnikowej F1 mają pojawić się przedstawiciele ośmiu producentów.
Nataniel Piórkowski, 30 marca 2017, wyświetlenia: 2031<< | lista | T- | T+ | >>


Według informacji do jakich dotarł Auto Bild, reprezentantem Volkswagena na piątkowym spotkaniu grupy silnikowej Formuły 1 będzie Stefano Domenicali.

Włoch, były szef Scuderii Ferrari, pełni obecnie funkcję dyrektora generalnego i prezesa Lamborghini – marki wchodzącej w skład Grupy Volkswagena.

W trakcie piątkowego posiedzenia w Paryżu poruszony zostanie temat przepisów dotyczących jednostek napędowych F1 po sezonie 2020. „Celem piątkowego spotkania jest zebranie opinii producentów na temat tego, jak powinny wyglądać w przyszłości jednostki napędowe F1. W posiedzeniu nie wezmą udziału jedynie producenci obecnie zaangażowani w Formułę 1” – powiedział Toto Wolff z Mercedesa.

Auto Bild informuje, że prócz czterech koncernów dostarczających obecnie silniki dla zespołów F1 (Mercedesa, Ferrari, Renault oraz Hondy), w Paryżu stawią się jeszcze reprezentanci czterech innych firm. Prócz VW ma być to jeszcze „drugi producent z Japonii” oraz prawdopodobnie Cosworth.

Rzecznik Audi podkreślił jednak: „Nawet jeśli weźmiemy udział w spotkaniu, nie bierzemy obecnie pod uwagę możliwości zaangażowania się w starty w Formule 1”.

Auto Bild donosi, że na spotkaniu pojawi się także Mario Illen – szef Ilmora, który w ostatnim czasie współpracował z Renault. Według nieoficjalnych informacji inżynier jest teraz związany z McLarenem.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.12.2018  Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2
07.12.2018  Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019
05.12.2018  Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
01.12.2018  F1 rozwija nowe elementy pakietu graficznego relacji TV
Tagi:
F1 ogólnie
Domenicali S.
Volkswagen
Przepisy
Cosworth
Ilmor

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 30.03.2017 11:01[!]
Druga firma z japoni jest zapewne toyota/lexus. Dobrze by bylo jakby wrocili do f1.
Kamikadze2000, 30.03.2017 12:16[!]
Wywalić Todta ze stołka i wrócić czym prędzej do klasowych jednostek. Kosiarki nie są mile widziane wśród zdecydowanej większości kibiców.
Sasilton, 30.03.2017 15:47[!]
Strzelam na V8 z dużymi bateriami. Moc szczytowa ~1200-1300KM.
Albo zostaną przy V6 i unifikacją wielu elementów.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca