Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.08.2017

Kimi Raikkonen pozostanie kierowcą Ferrari w sezonie 2018

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Włoch

Honda zmieniła podejście do rozwoju swego silnika F1

Johansson: Alonso powinien pozostać w McLarenie na sezon 2018

Renault przygotowuje poprawki silnika na GP Belgii i Włoch

Stewart: Utrata GP Wielkiej Brytanii byłaby katastrofą

21.08.2017

Informacja Pirelli przed GP Belgii

Steiner: Haas liczy na konkurencyjne występny na Spa i Monzy

Szafnauer liczy na szybkie zakończenie negocjacji nad umową dla Pereza

Formuła 1 inauguruje wirtualne mistrzostwa świata

Hamilton: Mercedes uporał się z problemami z ogumieniem

20.08.2017

Marco Wittmann stracił zwycięstwo w wyścigu DTM na Zandvoort

DTM: Wittmann odniósł zwycięstwo w niedzielnym wyścigu w Holandii

WRC: Ott Tanak wygrał Rajd Niemiec

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

FIA wydłużyła strefę aktywacji DRS na głównej prostej toru w Barcelonie

Kierowcy będą mogli aktywować system nie 157m a 57m po wyjeździe z ostatniego zakrętu.
Nataniel Piórkowski, 13 maja 2017, wyświetlenia: 939<< | lista | T- | T+ | >>


FIA podjęła decyzję o wydłużeniu strefy aktywacji DRS na głównej prostej Circuit de Barcelona Catalunya, dążąc do zapewnienia kierowcom większych szans wyprzedzania.

Pierwsze wyścigi tegorocznej kampanii pokazały, że po wprowadzeniu nowej generacji bolidów walka na torze stała się trudniejsza, ale bardziej satysfakcjonująca z punktu widzenia kierowców i fanów.

Mając jednak na uwadze fakt, iż podczas GP Rosji zaobserwowano bardzo małą liczbę manewrów wyprzedzania, FIA zdecydowała w piątek wieczorem o wydłużeniu strefy DRS na prostej startowej toru w Barcelonie o sto metrów. Punkt aktywacji zlokalizowany jest 57 metrów za wyjazdem z ostatniego zakrętu.

Chociaż posunięcie organu zarządzającego ma zwiększyć szanse wyprzedzania na dohamowaniu do pierwszego wirażu, nie wszyscy kierowcy popierają takie działania.

W czwartek Sebastian Vettel przyznał: „Nie jestem zwolennikiem wydłużania stref DRS. Kilka lat temu, gdy wprowadziliśmy ten system, wyprzedzanie było zbyt łatwe. Oczywiście było super, gdy znajdowałeś się za rywalem i miałeś szansę awansu, ale nie taka jest idea wyprzedzania. Wyzwanie nie polega tylko na dojechaniu do konkurenta i ominięciu jego bolidu czy korzystaniu z narzędzi, które umożliwią walkę koło w koło. Musisz na to zapracować, musisz próbować różnych linii i różnych podejść”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.08.2017  Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł
09.08.2017  Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych
02.08.2017  FIA zamierza eksperymentować z rozmiarami systemu Halo
01.08.2017  Punkty karne (stan po GP Węgier)
30.07.2017  Magnussen otrzymał dwa punkty karne po GP Węgier
Tagi:
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Anderis, 13.05.2017 11:56[!]
Ooo, to może w przeciwieństwie do Rosji trafi się w tym wyścigu chociaż jeden manewr wyprzedzania.
michal132, 13.05.2017 12:03[!]
wypije tyle kieliszków wódki ile będzie manewrów wyprzedzania :D
piwo, 13.05.2017 12:08[!]
chyba sie nie upijesz... rzeklbym ze nawet za kierownice bedziesz mogl siasc :)
husaria, 13.05.2017 12:17[!]
a może by tak w oģóle znieść ograniczenia drs ? hm.....
Staszek2010, 13.05.2017 12:22[!]
Mam pomysł! Wprowadźmy to, co było w 2011 i 2012 - w treningu i czasówce na suchej nawierzchni można będzie korzystać z DRS wszędzie na torze (poza takimi oczywistymi miejscami jak Eau Rouge na Spa czy tunel w Monako). Nie wiem, czemu się tego pozbyli.
Gangster, 13.05.2017 12:25[!]
@UP
A czemy miałby taki powrót na czasówce i treningach służyć?? Ja bardzo tego nie rozumiem??
dan193t, 13.05.2017 12:59[!]
Już nie mogę tego narzekania czytać. Co roku tylko trucie buły jakie by te przepisy nie były.
Staszek2010, 13.05.2017 13:17[!]
@Gangster A czemu nie? Było takie coś w pierwszych latach DRS i to wycofali. Czemu?
TopOne, 13.05.2017 13:37[!]
@Staszek2010 Wycofali to bo przykładowo Red Bull mógł otwierać DRS w takich miejscach, w których innym brakowałoby na to docisku. Między innymi przez to w 2011 roku tylko raz byki przegrały czasówkę.
SebaRacer, 13.05.2017 13:39[!]
@Staszek2010 Wycofali, bo niektórzy kierowcy używali go za wcześnie po wyjściu z zakrętu co mogłoby doprowadzić do wypadku (coś takiego).
bartoszcze, 13.05.2017 15:06[!]
@Staszek2010
I w jaki sposób poprawiłoby to wyprzedzanie w wyścigu?
macieiii, 13.05.2017 17:30[!]
mam nadzieję, że to wydłużenie strefy będzie jednorazowe. Jak dotąd FIA słusznie ograniczyła możliwości drs i wyścigi były bardziej wyścigami. Jak wrócą do starych nieudolnych metod, gdzie Vettel po starcie z pit lane ląduje na podium w AbuZabi to wydłużanie będzie in minus. Jest drs? Jest. Pomaga? Pomaga. Jak będą się sugerować jakimś dziwacznym GP Rosji to na zdrowie to nikomu nie wyjdzie.
p.s. nie obserwowalibyśmy takiego zażartego maneru Ocona który prawie wjechał w Alonso z dłuższą strefą. Precz z respiratorem wyprzedzania - drs.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca