Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.08.2017

Kimi Raikkonen pozostanie kierowcą Ferrari w sezonie 2018

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Włoch

Honda zmieniła podejście do rozwoju swego silnika F1

Johansson: Alonso powinien pozostać w McLarenie na sezon 2018

Renault przygotowuje poprawki silnika na GP Belgii i Włoch

Stewart: Utrata GP Wielkiej Brytanii byłaby katastrofą

21.08.2017

Informacja Pirelli przed GP Belgii

Steiner: Haas liczy na konkurencyjne występny na Spa i Monzy

Szafnauer liczy na szybkie zakończenie negocjacji nad umową dla Pereza

Formuła 1 inauguruje wirtualne mistrzostwa świata

Hamilton: Mercedes uporał się z problemami z ogumieniem

20.08.2017

Marco Wittmann stracił zwycięstwo w wyścigu DTM na Zandvoort

DTM: Wittmann odniósł zwycięstwo w niedzielnym wyścigu w Holandii

WRC: Ott Tanak wygrał Rajd Niemiec

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Honda nie jest pewna debiutu zmodyfikowanego silnika podczas GP Kanady

W Barcelonie koncern wprowadził do użytku poprawiony system wlotowy i paliwowy.
Nataniel Piórkowski, 14 maja 2017, wyświetlenia: 904<< | lista | T- | T+ | >>


Szef programu Hondy w Formule 1 – Yusuke Hasegawa nie jest pewien, czy jego koncern będzie w stanie wprowadzić przed Grand Prix Kanady duży pakiet poprawek do swej jednostki napędowej.

Od początku sezonu Honda pracuje nad znaczącymi modyfikacjami swego silnika V6, dążąc do redukcji strat względem Mercedesa i Ferrari. Podczas Grand Prix Hiszpanii Fernando Alonso stwierdził, że obecnie różnica ta może wynosić ponad 50 koni mechanicznych.

Zimą Honda miała poważne problemy z przeniesieniem eksperymentalnej technologii spalania z testowanego na hamowni jednego cylindra na cały silnik V6.

Od tego czasu japoński koncern zapewnił sobie wsparcie konsultacyjne Ilmora, a obecnie – według nieoficjalnych informacji – dąży do osiągnięcia podobnego porozumienia z Mercedesem.

Początkowo przedstawiciele firmy przekonywali, że duży pakiet poprawek wejdzie do użytku najpóźniej na początku czerwca. Hasegawa przyznał teraz jednak, iż nie może zagwarantować, że dojdzie do tego podczas Grand Prix Kanady. „Oczywiście tor w Kanadzie to obiekt, na którym bardzo duże znaczenie ma moc silnika. Jeśli uda nam się przygotować nowy silnik, będziemy chcieli skorzystać z niego w Montrealu. Nadal nie jestem jednak pewien, czy nam się to uda”.

Jak dotąd Honda ograniczała się jedynie do zmian w mapowaniu silnika i drobnych poprawek mających na celu poprawę niezawodności oraz ogólnej stabilności pracy jednostki napędowej.

Hasegawa przekonuje jednak, iż jego inżynierom udało się niemal w pełni wyeliminować problemy z właściwościami jezdnymi bolidu MCL32, jakie dokuczały kierowcom McLarena na początku sezonu.

„W Barcelonie sam silnik jest w gruncie rzeczy taki sam jak wcześniej, ale wprowadziliśmy do użytku zmodyfikowany system wlotowy i paliwowy. Poprawki stoją na całkiem wysokim poziomie, ale nie możemy być zbyt dumni ze straty, jaką mamy do czołowych zespołów” – stwierdził Japończyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.08.2017  Honda zmieniła podejście do rozwoju swego silnika F1
17.08.2017  Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem
08.08.2017  Honda chce być lepsza od Renault do końca 2017 roku
07.08.2017  Hasegawa: Lepszy silnik pozwoli poprawić relacje McLarena z Hondą
04.08.2017  Marko nie zaprzecza spekulacjom łączącym Toro Rosso z Hondą
Tagi:
Honda
McLaren
Hasegawa Y.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca