Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Honda nie jest pewna debiutu zmodyfikowanego silnika podczas GP Kanady

W Barcelonie koncern wprowadził do użytku poprawiony system wlotowy i paliwowy.
Nataniel Piórkowski, 14 maja 2017, wyświetlenia: 938<< | lista | T- | T+ | >>


Szef programu Hondy w Formule 1 – Yusuke Hasegawa nie jest pewien, czy jego koncern będzie w stanie wprowadzić przed Grand Prix Kanady duży pakiet poprawek do swej jednostki napędowej.

Od początku sezonu Honda pracuje nad znaczącymi modyfikacjami swego silnika V6, dążąc do redukcji strat względem Mercedesa i Ferrari. Podczas Grand Prix Hiszpanii Fernando Alonso stwierdził, że obecnie różnica ta może wynosić ponad 50 koni mechanicznych.

Zimą Honda miała poważne problemy z przeniesieniem eksperymentalnej technologii spalania z testowanego na hamowni jednego cylindra na cały silnik V6.

Od tego czasu japoński koncern zapewnił sobie wsparcie konsultacyjne Ilmora, a obecnie – według nieoficjalnych informacji – dąży do osiągnięcia podobnego porozumienia z Mercedesem.

Początkowo przedstawiciele firmy przekonywali, że duży pakiet poprawek wejdzie do użytku najpóźniej na początku czerwca. Hasegawa przyznał teraz jednak, iż nie może zagwarantować, że dojdzie do tego podczas Grand Prix Kanady. „Oczywiście tor w Kanadzie to obiekt, na którym bardzo duże znaczenie ma moc silnika. Jeśli uda nam się przygotować nowy silnik, będziemy chcieli skorzystać z niego w Montrealu. Nadal nie jestem jednak pewien, czy nam się to uda”.

Jak dotąd Honda ograniczała się jedynie do zmian w mapowaniu silnika i drobnych poprawek mających na celu poprawę niezawodności oraz ogólnej stabilności pracy jednostki napędowej.

Hasegawa przekonuje jednak, iż jego inżynierom udało się niemal w pełni wyeliminować problemy z właściwościami jezdnymi bolidu MCL32, jakie dokuczały kierowcom McLarena na początku sezonu.

„W Barcelonie sam silnik jest w gruncie rzeczy taki sam jak wcześniej, ale wprowadziliśmy do użytku zmodyfikowany system wlotowy i paliwowy. Poprawki stoją na całkiem wysokim poziomie, ale nie możemy być zbyt dumni ze straty, jaką mamy do czołowych zespołów” – stwierdził Japończyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.12.2017  Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę
12.12.2017  Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty
11.12.2017  Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów
07.12.2017  Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy
30.11.2017  Honda podjęła się współpracy z Red Bull Technology
Tagi:
Honda
McLaren
Hasegawa Y.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca