Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.02.2018

GP Argentyny może powrócić do kalendarza F1 już w 2019 roku

Vettel: Ferrari dokonało dużych postępów z nowym bolidem

Toro Rosso podało harmonogram jazd na pierwszą sesję w Barcelonie

24.02.2018

Sezon 2018: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Kubica jako pierwszy sprawdzi na torze nowy bolid Williamsa

Ricciardo rozpocznie przygotowania do sezonu z Red Bullem

Renault nie przedstawiło we wtorek rzeczywistego bolidu R.S.18

Alonso: Nadchodzą dobre czasy dla McLarena

Galeria: Shakedown Saubera C37

Wolff liczy na szybkie sfinalizowanie rozmów w sprawie umowy Hamiltona

23.02.2018

Robert Kubica weźmie udział w pierwszych testach w Barcelonie

Rowland będzie pełnił funkcję młodego kierowcy Williamsa w sezonie 2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Hiszpanii

Pascal Wehrlein z Saubera zdobywa punkty po jeździe na jeden postój.
Informacja prasowa, 14 maja 2017, wyświetlenia: 2292<< | lista | T- | T+ | >>


Montmelo, 14 maja 2017 – Lewis Hamilton z Mercedesa wygrał Grand Prix Hiszpanii po walce z Sebastianem Vettelem z Ferrari, która była tak zacięta, że nawet doszło między nimi do drobnej kolizji po ostatnich pit stopach. Obaj zjeżdżali po dwa razy, po starcie na miękkiej mieszance, ale Hamilton wykonał środkowy przejazd na pośredniej mieszance i finiszował na miękkiej, a Vettel założył drugi raz z rzędu miękkie ogumienie i do mety dojechał na pośredniej.

Dwaj rywale stoczyli zażartą walkę na torze i w alei serwisowej, realizując różne strategie, ale ostatecznie kolejność na mecie była taka sama, jak na polach startowych. Warunki pozostały suche i ciepłe, pod koniec wyścigu temperatura nawierzchni wynosiła 43 stopnie Celsjusza.

Tylko trzej kierowcy ruszyli do wyścigu na pośredniej mieszance. Daniił Kwiat z Toro Rosso zastosował strategię pośrednie/miękkie/miękkie i zdobył punkty mimo startu z ostatniego rzędu. Pascal Wehrlein z Saubera także finiszował w punktach po zaledwie jednym pit stopie i dwóch mniej więcej równych przejazdach na miękkiej i pośredniej mieszance.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Hamilton przypieczętował zwycięstwo dzięki niskiej degradacji i mocnym osiągom pośredniej mieszanki zastosowanej przez niego w środkowym przejeździe. Taką samą strategię zastosował trzeci na mecie Daniel Ricciardo. Degradacja i zużycie pozostawały na niskim poziomie, mimo wysokiej temperatury nawierzchni. Ten fakt potwierdził Lewis Hamilton, uzyskując najlepszy czas okrążenia dwie rundy przed końcem wyścigu, poprawiając najlepsze zeszłoroczne osiągnięcie o ponad 3,4 sekundy”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Lewis Hamilton wygrał wyścig po jeździe na dwa pit stopy: start na miękkiej mieszance, zmiana na pośrednią na 22. okrążeniu i powrót na miękką na 37. okrążeniu. To był najbardziej prawdopodobny, ale niekoniecznie teoretycznie najszybszy scenariusz, którym były trzy pit stopy. Najwyżej sklasyfikowanym kierowcą, który zatrzymywał się trzy razy, był dwunasty na mecie lokalny bohater Fernando Alonso.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.01.2018  Pirelli obawia się testów w Barcelonie na nowej nawierzchni
19.01.2018  Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1
18.01.2018  Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018
15.01.2018  Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
11.01.2018  Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca