Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.08.2017

Kimi Raikkonen pozostanie kierowcą Ferrari w sezonie 2018

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Włoch

Honda zmieniła podejście do rozwoju swego silnika F1

Johansson: Alonso powinien pozostać w McLarenie na sezon 2018

Renault przygotowuje poprawki silnika na GP Belgii i Włoch

Stewart: Utrata GP Wielkiej Brytanii byłaby katastrofą

21.08.2017

Informacja Pirelli przed GP Belgii

Steiner: Haas liczy na konkurencyjne występny na Spa i Monzy

Szafnauer liczy na szybkie zakończenie negocjacji nad umową dla Pereza

Formuła 1 inauguruje wirtualne mistrzostwa świata

Hamilton: Mercedes uporał się z problemami z ogumieniem

20.08.2017

Marco Wittmann stracił zwycięstwo w wyścigu DTM na Zandvoort

DTM: Wittmann odniósł zwycięstwo w niedzielnym wyścigu w Holandii

WRC: Ott Tanak wygrał Rajd Niemiec

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Hiszpanii

Pascal Wehrlein z Saubera zdobywa punkty po jeździe na jeden postój.
Informacja prasowa, 14 maja 2017, wyświetlenia: 1259<< | lista | T- | T+ | >>


Montmelo, 14 maja 2017 – Lewis Hamilton z Mercedesa wygrał Grand Prix Hiszpanii po walce z Sebastianem Vettelem z Ferrari, która była tak zacięta, że nawet doszło między nimi do drobnej kolizji po ostatnich pit stopach. Obaj zjeżdżali po dwa razy, po starcie na miękkiej mieszance, ale Hamilton wykonał środkowy przejazd na pośredniej mieszance i finiszował na miękkiej, a Vettel założył drugi raz z rzędu miękkie ogumienie i do mety dojechał na pośredniej.

Dwaj rywale stoczyli zażartą walkę na torze i w alei serwisowej, realizując różne strategie, ale ostatecznie kolejność na mecie była taka sama, jak na polach startowych. Warunki pozostały suche i ciepłe, pod koniec wyścigu temperatura nawierzchni wynosiła 43 stopnie Celsjusza.

Tylko trzej kierowcy ruszyli do wyścigu na pośredniej mieszance. Daniił Kwiat z Toro Rosso zastosował strategię pośrednie/miękkie/miękkie i zdobył punkty mimo startu z ostatniego rzędu. Pascal Wehrlein z Saubera także finiszował w punktach po zaledwie jednym pit stopie i dwóch mniej więcej równych przejazdach na miękkiej i pośredniej mieszance.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Hamilton przypieczętował zwycięstwo dzięki niskiej degradacji i mocnym osiągom pośredniej mieszanki zastosowanej przez niego w środkowym przejeździe. Taką samą strategię zastosował trzeci na mecie Daniel Ricciardo. Degradacja i zużycie pozostawały na niskim poziomie, mimo wysokiej temperatury nawierzchni. Ten fakt potwierdził Lewis Hamilton, uzyskując najlepszy czas okrążenia dwie rundy przed końcem wyścigu, poprawiając najlepsze zeszłoroczne osiągnięcie o ponad 3,4 sekundy”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Lewis Hamilton wygrał wyścig po jeździe na dwa pit stopy: start na miękkiej mieszance, zmiana na pośrednią na 22. okrążeniu i powrót na miękką na 37. okrążeniu. To był najbardziej prawdopodobny, ale niekoniecznie teoretycznie najszybszy scenariusz, którym były trzy pit stopy. Najwyżej sklasyfikowanym kierowcą, który zatrzymywał się trzy razy, był dwunasty na mecie lokalny bohater Fernando Alonso.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.08.2017  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Włoch
21.08.2017  Informacja Pirelli przed GP Belgii
21.08.2017  Hamilton: Mercedes uporał się z problemami z ogumieniem
04.08.2017  Pirelli gotowe powiększyć swoją gamę opon do sześciu mieszanek
03.08.2017  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Belgii
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca