Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2018

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych

22.04.2018

Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

RBR i Force India: Nie jesteśmy bezpośrednimi rywalami

Pomimo małej różnicy punktowej pomiędzy obiema ekipami występuje duża różnica w osiągach.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 900<< | lista | T- | T+ | >>


Przedstawiciele Red Bulla i Force India zgadzają się co do tego, że pomimo niewielkiej różnicy punktowej w klasyfikacji generalnej, nic nie wskazuje na to by ich zespoły miały toczyć wyrównaną walkę na torze.

Po kolejnym bardzo mocnym finiszu w wykonaniu kierowców stajni z Silverstone: Serio Pereza i Estebana Ocona oraz problemach Maxa Verstappena, Force India traci do Red Bulla zaledwie dziewiętnaście punktów w klasyfikacji konstruktorów.

Komentując sytuację stajni z Milton Keynes w odniesieniu do formy Force India, szef RBR – Christian Horner, powiedział: „Od dwóch lub trzech wyścigów nie odnotowaliśmy podwójnego finiszu w punktach z naszymi kierowcami. Force India wykonuje znakomitą pracę, ale na płaszczyźnie tempa istnieje pomiędzy nami znacząca różnica. Force India maksymalizuje swoje szanse – wykonują pod tym względem świetną robotę, ale nadal uważam, że nasze zespoły dzieli znacząca różnica w osiągach”.

Zapytany o to, czy powtarzające się problemy mogą wkrótce stać się poważnym problemem Red Bulla, Horner odparł: „Tak, ale nie w każdym wyścigu Valtteri Bottas wjeżdża w bolid Kimiego Raikkonena”.

Dyrektor operacyjny Force India – Otmar Szafnauer przyznał, że jego zespół musiałby bardzo znacząco poprawić możliwości bolidu VJM10, by poważnie myśleć o nawiązaniu walki z Red Bullem. „Po pięciu wyścigach tracimy do nich dziewiętnaście punktów. Dziewiętnaście punktów nie jest stratą nie do odrobienia, więc traktujemy ten cel jako zupełnie osiągalny. Potrzebujemy jednak do tego lepszego tempa. Red Bull jest od nas szybszy, więc zapewne nas pokonają. To proste. Jeśli wszystko utrzyma się w takim stanie, jak ma to miejsce teraz, Red Bull nas pokona”.

Szafnauer dodał, że pomimo 32-punktowej przewagi nad piątą w tabeli konstruktorów stajnią Toro Rosso, Force India jest dalekie od optymizmu w kontekście walki o czwartą pozycję w mistrzostwach. „Jest na to o wiele za wcześnie. Wydaje mi się, że ubiegłym roku, na tym etapie, Williams miał nad nami około 60 punktową przewagę, a pod koniec daliśmy im w kość [finiszując na P4]. To samo może przytrafić się także nam, więc ciężko pracujemy. Chcemy zapewnić dobre modyfikacje. Stawka jest konkurencyjna. Renault wykonuje dobrą pracę i wcale nie byłbym zaskoczony, gdyby znaczących postępów dokonał również McLaren. Sądzę że Williams, koniec końców, dysponuje lepszym bolidem niż nasz VJM10”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.04.2018  Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych
20.04.2018  Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019
17.04.2018  Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo
17.04.2018  Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18
16.04.2018  Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu
Tagi:
Red Bull
Force India

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca