Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2017

Oliver Rowland wygrywa główny wyścig F2 w Monako

Indy 500: Castroneves najszybszy w ostatnim treningu

Fani coraz bardziej pozytywnie oceniają Formułę 1

Wolff: F1 powinna zniknąć z torów wyglądających jak sklepowe parkingi

Fry: Ferrari odeszło w końcu od krótkoterminowych rozwiązań

Haas zmienił malowanie bolidu w celu lepszej ekspozycji logotypów

Button nie jest zainteresowany startem w Indy 500

25.05.2017

Informacja Pirelli po treningach przed GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po treningach (10)

GP Monako: Vettel uzyskał najlepszy czas w drugim treningu

Pirelli ujawniło mieszanki ogumienia dostępne na GP Węgier

Horner: W F1 musi być miejsce dla niezależnego dostawcy silników

GP Monako: Hamilton dyktuje tempo w pierwszym treningu

Vettel: Ferrari ma szansę na zwycięstwo w GP Monako

Grosjean: Nowy krawężnik w szykanie za basenem wygląda jak rampa

Hamilton: Tegoroczny bolid Mercedesa jest trudny w prowadzeniu

24.05.2017

Button: Udział w testach w Bahrajnie byłby bezużyteczny

Sauber wprowadza w Monako duże poprawki do bolidu C36

McLaren nie chce wykluczać żadnego scenariusza w związku z Hondą

GP Monako: W szykanie za basenem zamontowano wysokie krawężniki

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

RBR i Force India: Nie jesteśmy bezpośrednimi rywalami

Pomimo małej różnicy punktowej pomiędzy obiema ekipami występuje duża różnica w osiągach.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 785<< | lista | T- | T+ | >>


Przedstawiciele Red Bulla i Force India zgadzają się co do tego, że pomimo niewielkiej różnicy punktowej w klasyfikacji generalnej, nic nie wskazuje na to by ich zespoły miały toczyć wyrównaną walkę na torze.

Po kolejnym bardzo mocnym finiszu w wykonaniu kierowców stajni z Silverstone: Serio Pereza i Estebana Ocona oraz problemach Maxa Verstappena, Force India traci do Red Bulla zaledwie dziewiętnaście punktów w klasyfikacji konstruktorów.

Komentując sytuację stajni z Milton Keynes w odniesieniu do formy Force India, szef RBR – Christian Horner, powiedział: „Od dwóch lub trzech wyścigów nie odnotowaliśmy podwójnego finiszu w punktach z naszymi kierowcami. Force India wykonuje znakomitą pracę, ale na płaszczyźnie tempa istnieje pomiędzy nami znacząca różnica. Force India maksymalizuje swoje szanse – wykonują pod tym względem świetną robotę, ale nadal uważam, że nasze zespoły dzieli znacząca różnica w osiągach”.

Zapytany o to, czy powtarzające się problemy mogą wkrótce stać się poważnym problemem Red Bulla, Horner odparł: „Tak, ale nie w każdym wyścigu Valtteri Bottas wjeżdża w bolid Kimiego Raikkonena”.

Dyrektor operacyjny Force India – Otmar Szafnauer przyznał, że jego zespół musiałby bardzo znacząco poprawić możliwości bolidu VJM10, by poważnie myśleć o nawiązaniu walki z Red Bullem. „Po pięciu wyścigach tracimy do nich dziewiętnaście punktów. Dziewiętnaście punktów nie jest stratą nie do odrobienia, więc traktujemy ten cel jako zupełnie osiągalny. Potrzebujemy jednak do tego lepszego tempa. Red Bull jest od nas szybszy, więc zapewne nas pokonają. To proste. Jeśli wszystko utrzyma się w takim stanie, jak ma to miejsce teraz, Red Bull nas pokona”.

Szafnauer dodał, że pomimo 32-punktowej przewagi nad piątą w tabeli konstruktorów stajnią Toro Rosso, Force India jest dalekie od optymizmu w kontekście walki o czwartą pozycję w mistrzostwach. „Jest na to o wiele za wcześnie. Wydaje mi się, że ubiegłym roku, na tym etapie, Williams miał nad nami około 60 punktową przewagę, a pod koniec daliśmy im w kość [finiszując na P4]. To samo może przytrafić się także nam, więc ciężko pracujemy. Chcemy zapewnić dobre modyfikacje. Stawka jest konkurencyjna. Renault wykonuje dobrą pracę i wcale nie byłbym zaskoczony, gdyby znaczących postępów dokonał również McLaren. Sądzę że Williams, koniec końców, dysponuje lepszym bolidem niż nasz VJM10”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.05.2017  Horner: W F1 musi być miejsce dla niezależnego dostawcy silników
24.05.2017  Newey: Monako nie jest dla Red Bulla tak dużą szansą jak w sezonie 2016
24.05.2017  Abiteboul: Red Bull myli się w ocenie rozwoju silnika Renault
23.05.2017  Newey: "Komitetowa" struktura Red Bulla okazała się nieefektywna
18.05.2017  Newey zwiększył zaangażowanie w pomoc Red Bull Racing
Tagi:
Red Bull
Force India

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca