Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Marchionne po raz kolejny grozi odejściem Ferrari z F1

"Enzo Ferrari. Wizjoner z Maranello" - już wkrótce premiera!

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Newey: "Komitetowa" struktura Red Bulla okazała się nieefektywna

Brytyjczyk podkreślił, że nie sprostała ona wyzwaniom związanym ze zmianami przepisów.
Nataniel Piórkowski, 23 maja 2017, wyświetlenia: 2591<< | lista | T- | T+ | >>


Adrian Newey stwierdził, że "komitetowa" struktura zarządzająca działem technicznym nie pozwoliła Red Bullowi na odpowiednie wykorzystanie szans, jakie dawały zmiany w przepisach przed sezonem 2017.

Jak dotąd stajni z Milton Keynes, typowanej zimą do rywalizacji o mistrzowskie tytuły, udało się wywalczyć jedynie dwa miejsca na podium. Rozczarowujący poziom osiągów bolidu RB13 skłonił Neweya do zwiększenia zaangażowania w prace na rzecz Red Bulla.

„Wcześniej ograniczyłem swoje zaangażowanie, ale stało się jasne, że koncepcja bolidu stworzona w oparciu o prace bardziej oddelegowanej, komitetowej struktury, nie zdała egzaminu. Ze względu na pewien rodzaj obowiązków względem zespołu, na chęć zapewnienia mu postępów, miałem dość sporo pracy od czasu drugiej tury testów” – powiedział Newey, który w ostatnim czasie był związany z projektami BAR w Regatach o Puchar Ameryki i hipersamochodu Aston Martina.

„Zaangażowałem się ponownie, aby zobaczyć, jak jestem w stanie pomóc. Nie chcę, aby trwało to zbyt długo, ale jednocześnie jestem zadowolony mogąc pracować w ten sposób przez jakiś czas. Moje wycofanie się przypadło na okres stabilności przepisów – wtedy cały system pracował. Komitetowe podejście nie zadziałało jednak w przypadku dużej zmiany przepisów. Musimy więc wziąć to pod uwagę w kontekście przyszłości” – dodał ceniony brytyjski projektant.

Szef Red Bulla – Christian Horner, stwierdził, że system zarządzania działem technicznym ulega stałym przemianom. „Sam model jest w gruncie rzeczy bardzo podobny. Adrian wciąż jest jego częścią. Regularnie spotyka się z dyrektorami technicznymi. Sądzę, że Adrian odnosił się prawdopodobnie do kwestii komunikacji pomiędzy poszczególnymi departamentami. To jasne, że wszystko się rozwija. Od pierwszego dnia istnienia Red Bull jest rozwijającą się organizacją”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.03.2018  Pierre Wache został dyrektorem technicznym Red Bull Racing
08.01.2018  Newey: W swojej karierze otrzymałem trzy oferty dołączenia do Ferrari
24.05.2017  Newey: Monako nie jest dla Red Bulla tak dużą szansą jak w sezonie 2016
18.05.2017  Newey zwiększył zaangażowanie w pomoc Red Bull Racing
28.02.2017  Newey: Nowe bolidy F1 wyglądają jak auta z "Odlotowych wyścigów"
Tagi:
Newey A.
Red Bull

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca