Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel pragnie wyjaśnić z Hamiltonem kontrowersyjny incydent z Baku

Niemiec nie uważa, że wydarzenia z Azerbejdżanu negatywnie wpłyną na jego reputację.
Nataniel Piórkowski, 26 czerwca 2017, wyświetlenia: 2679<< | lista | T- | T+ | >>


Sebastian Vettel przyznał, że planuje wyjaśnić z Lewisem Hamiltonem kontrowersje wokół incydentu do jakiego doszło podczas niedzielnego wyścigu o Grand Prix Azerbejdżanu.

Po analizie incydentu do jakiego doszło na wyjściu z piętnastego zakrętu, sędziowie zdecydowali się na nałożenie na kierowcę Ferrari 10-sekunodwej kary stop/go. W uzasadnieniu decyzji zwrócono uwagę na fakt, iż manewr Niemca – wjechanie w bolid Hamiltona – mógł być potencjalnie niebezpieczny.

Chwilę wcześniej czterokrotny mistrz świata uderzył o tył samochodu Brytyjczyka. Chociaż lider klasyfikacji generalnej zarzucał Hamiltonowi, iż ten chciał "sprawdzić" go nagłym naciśnięciem na pedał hamulca, analiza przeprowadzona przez FIA nie potwierdziła tych zarzutów.

„Nie mam problemu z Lewisem. Bardzo szanuję go za to, jakim jest kierowcą” – zaznaczył Vettel. „Nie sądzę, że zrobił to specjalnie [aby uszkodzić przednie skrzydło Ferrari], ponieważ także ryzykowałby wystąpieniem zniszczeń w swoim bolidzie. Jego wyścig mógłby wtedy dobiec końca. To nie jest najbardziej odpowiedni czas na rozmowy. Na pewno jednak wyjaśnimy sobie to co się stało i pójdziemy dalej. Może nie jestem wystarczająco bystry, ale nie lubię zawiłości. Zamierzam to z nim wyjaśnić, chociaż nie sądzę, że mamy wiele do wyjaśniania” – dodał reprezentant Scuderii.

Zapytany o to, czy incydent z Baku negatywnie wpływa na jego reputację, czterokrotny mistrz świata odrzekł: „Nie. Jesteśmy tutaj po to, by się ścigać. Jesteśmy dorośli, ludzie chcą oglądać naszą rywalizację, nasze rozpychanie się ramionami – tego oczekują fani. Tu i ówdzie możesz być blisko limitu, ale ostatecznie ludzie chcą prawdziwego wyprzedzania, a nie omijania. Wyścig dał mi sporo frajdy, ale nie uważam, że podjęto właściwą decyzję nakładając karę tylko na mnie, a na Lewisa już nie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.12.2018  Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy
11.12.2018  Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni
10.12.2018  Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł
04.12.2018  Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie
03.12.2018  Ecclestone: Vettel nie otrzymał wystarczającego wsparcia od Ferrari
Tagi:
Vettel S.
Hamilton L.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
mcracer1993, 27.06.2017 20:17[!]
@--- Właśnie w tym GP Japonii 1989, gdzie Prost oznajmił potem dziennikarzom, że
"cieszę się na myśl, że odchodzę z McLarena. Mam już dość tej wojny".

A to Prost tak naprawdę spowodował kolizję z Senną. Ale sędziowie na czele z Jean'em Marie Balestre (który był szefem F1 i przyjaźnił się z Prostem) widzieli co innego i stanowczo ukarali za tą kolizję Sennę - to rozwścieczyło Brazyliczyka no i potem wiadomo co się stało rok później.
---, 27.06.2017 20:37[!]
@mcracer1993
No bo widzisz, ja o niebie ty o chlebie. Mówię o kolizji z 1990, o której sam Senna przyznał, że z premedytacją wjechał w Prosta. Najlepszy dowód, że Senna był niewiniątkiem i w ogóle nie był brutalnym zawodnikiem. A ty mówisz o kolizji z 1989. Tam oczywiście zawinił Prost, i nawet Balestre nie był takim idiotą, by karać za tą kolizję Sennę, bo wbrew tego co mówisz Senna nie dostał zdyskwalifikowany za kolizję, tylko za ścięcie szykany podczas powracania na tor. Przecież wtedy jeszcze czegoś takiego jak dyskwalifikacja za kolizję nie znano, przecież w Adelajdzie '94 Schumacherowi kolizja z Hillem uszła na sucho, dopiero w Jerez '97 wpadli na taki pomysł przy kolizji Schumachera z Villeneuvem.
Dizel, 27.06.2017 22:27[!]
nowa reklama Shella z Vettelem, idealnie o incydencie :D
https://www.youtu.../watch?v=-1YmF64K_fw
Doc, 28.06.2017 07:41[!]
@Dizel
Dobre:) Teraz już może wie kiedy trzeba zwolnić.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca