Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku

Leclerc: Po słabym starcie sezonu postępy Saubera wyglądają na jeszcze większe

13.08.2018

Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę

Magnussen: Formuła 1 wreszcie sprawia mi radość

Raikkonen przedłużył kontrakt z Ferrari na starty w sezonie 2019?

12.08.2018

Massa rozczarowany wypowiedzią Strolla o braku wsparcia w sezonie 2017

Sirotkin: Sauber znalazł się już poza zasięgiem Williamsa

Renault zaskoczone postępami Ferrari nad jednostką napędową

Brown: McLaren potrzebuje dobrego bolidu by zaryzykować z młodymi kierowcami

Stroll: Moje uczucie do Formuły 1 to "kocham-nienawidzę"

11.08.2018

Wywiad z e-sportowym kierowcą Mercedesa - Patrykiem Krutyjem

Wyniki oglądalności wyścigów F1 są gorsze o 4% względem sezonu 2017

10.08.2018

Verstappen nie martwi się częstymi karami nakładanymi na Toro Rosso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

FIA otwiera dochodzenie w sprawie kolizji Vettela z Hamiltonem

3 lipca Federacja zadecyduje, czy w sprawie powinny zostać podjęte dalsze działania.
Nataniel Piórkowski, 28 czerwca 2017, wyświetlenia: 6939<< | lista | T- | T+ | >>


Międzynarodowa Federacja Samochodowa podjęła decyzję o przeprowadzeniu dalszej analizy incydentu, do jakiego doszło podczas GP Azerbejdżanu pomiędzy Sebastianem Vettelem i Lewisem Hamiltonem.

W trakcie niedzielnego wyścigu w Baku Vettel został uznany przez sędziów winnym spowodowania "potencjalnie niebezpiecznej kolizji" z Lewisem Hamiltonem. Chociaż w rozmowach radiowych kierowca Ferrari oskarżał Brytyjczyka o to, iż ten chwilę wcześniej umyślne spowolnił tempo podczas jednego z restartów, wyniki przeprowadzonych przez FIA badań nie potwierdziły tych zarzutów.

Po pojawiających się w mediach sugestiach o tym, jakoby organ zarządzający nie był w pełni usatysfakcjonowany nałożoną na Niemca 10-sekundową karą stop/go, w środę wieczorem potwierdzono, że sprawa kolizji Vettela z Hamiltonem jest poddawana bardziej szczegółowym wyjaśnieniom.

Rzecznik Federacji potwierdził, że prowadzona jest ocena zebranych dowodów, a decyzja o ewentualnym podjęciu dalszych działań w sprawie zostanie podjęta przed wyścigiem F1 w Austrii.

W oświadczeniu Federacji czytamy: „W świetle ostatniego incydentu, do jakiego doszło podczas Grand Prix Azerbejdżanu, w którym bolid numer 5 (Sebastian Vettel) był zaangażowany w kolizję z bolidem numer 44 (Lewis Hamilton), w poniedziałek 3 lipca FIA przeprowadzi dalsze dochodzenie w sprawie ustalenia przyczyny incydentu w celu oceny, czy konieczne jest podejmowanie dalszych działań. Oświadczenie odnoszące się do wyniku tego procesu będzie dostępne przed nadchodzącym Grand Prix Austrii”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.08.2018  FIA chce powrotu opon o wysokim poziomie degradacji
03.08.2018  Punkty karne (stan po GP Węgier)
31.07.2018  FIA wydłuży strefę aktywacji DRS na prostej Kemmel
29.07.2018  Sędziowie doliczyli dziesięć sekund do rezultatu Bottasa w GP Węgier
28.07.2018  Verstappen bez kary za przyblokowanie Grosjeana w kwalifikacjach
Tagi:
FIA
Vettel S.
Hamilton L.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
marios76, 03.07.2017 09:23[!]
@krzychol2000 : --- Wszystko Ci wytłumaczył. Oczywiście, gdyby nie tamta ustawka , to Massa mógł mieć lepszy pit stop itp. Tylko ze sprawa wyszła po roku, a to nie Hamilton ustawial wyniki. Kibicowalem wtedy Felipe, ale jaki sens ma mieszanie w takie gówna kierowców, którzy w tym nie uczestniczyli? Może nawet sam Alonso nie był świadom planu Briatore? Może był. Ale Hamilton na pewno nie. Co do Briatore- to bardzo barwna postać, jeszcze z czasów Benettona. Tam robił wszystko by zaistniec z Schumacher, bo nie mieli nic do stracenia. Dla mnie tylko 95 był wygranym sezonem tej wlosko/ niemieckiej ddwójki, a to co się działow 995 tym, to nieudolność działań FIA. Niestety. Dopiero rok 97 pokazał, żeFIA potrafi mieć i jakai narzedzia. A Vettela trzeba ustawićTERAZ a nie za rok, żeby nie było gadania o wpływie na mistrzostwa. PS przyjmuje, że kary które dostał są za najechanie, natomiast wymuszona kolizja boczna, będzie oceniona i kara bbędzietaka, żeby żaden idiota tego nie powtorzyl. Byłoto tak ggłupie, jak uderzenie np piłkarza, za to ze faulowal, a sędzia go nie ukarał, lub ukarał za nisko. Tor jest do walki, a nie do wymierzania sprawiedliwości. DNF w moim odczuciu będzie ok. Zawieszenie na następny wyścig to jednak może być różnica aż 23pkt w klasyfikacji i to "większe mieszanie" . Ale ma być to kara, którą poczuje, a nie pokiwanie palcem, bo i tak jest wystarczającym cwaniakiem!
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca