Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

FIA otwiera dochodzenie w sprawie kolizji Vettela z Hamiltonem

3 lipca Federacja zadecyduje, czy w sprawie powinny zostać podjęte dalsze działania.
Nataniel Piórkowski, 28 czerwca 2017, wyświetlenia: 6991<< | lista | T- | T+ | >>


Międzynarodowa Federacja Samochodowa podjęła decyzję o przeprowadzeniu dalszej analizy incydentu, do jakiego doszło podczas GP Azerbejdżanu pomiędzy Sebastianem Vettelem i Lewisem Hamiltonem.

W trakcie niedzielnego wyścigu w Baku Vettel został uznany przez sędziów winnym spowodowania "potencjalnie niebezpiecznej kolizji" z Lewisem Hamiltonem. Chociaż w rozmowach radiowych kierowca Ferrari oskarżał Brytyjczyka o to, iż ten chwilę wcześniej umyślne spowolnił tempo podczas jednego z restartów, wyniki przeprowadzonych przez FIA badań nie potwierdziły tych zarzutów.

Po pojawiających się w mediach sugestiach o tym, jakoby organ zarządzający nie był w pełni usatysfakcjonowany nałożoną na Niemca 10-sekundową karą stop/go, w środę wieczorem potwierdzono, że sprawa kolizji Vettela z Hamiltonem jest poddawana bardziej szczegółowym wyjaśnieniom.

Rzecznik Federacji potwierdził, że prowadzona jest ocena zebranych dowodów, a decyzja o ewentualnym podjęciu dalszych działań w sprawie zostanie podjęta przed wyścigiem F1 w Austrii.

W oświadczeniu Federacji czytamy: „W świetle ostatniego incydentu, do jakiego doszło podczas Grand Prix Azerbejdżanu, w którym bolid numer 5 (Sebastian Vettel) był zaangażowany w kolizję z bolidem numer 44 (Lewis Hamilton), w poniedziałek 3 lipca FIA przeprowadzi dalsze dochodzenie w sprawie ustalenia przyczyny incydentu w celu oceny, czy konieczne jest podejmowanie dalszych działań. Oświadczenie odnoszące się do wyniku tego procesu będzie dostępne przed nadchodzącym Grand Prix Austrii”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.12.2018  Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018
06.12.2018  System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii
28.11.2018  Haas nie złoży odwołania od decyzji sędziów z GP Abu Zabi
26.11.2018  Punkty karne (stan po sezonie 2018)
26.11.2018  FIA nie potrzebuje zgody zespołów, by ustalić przepisy na sezon 2021
Tagi:
FIA
Vettel S.
Hamilton L.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
marios76, 03.07.2017 09:23[!]
@krzychol2000 : --- Wszystko Ci wytłumaczył. Oczywiście, gdyby nie tamta ustawka , to Massa mógł mieć lepszy pit stop itp. Tylko ze sprawa wyszła po roku, a to nie Hamilton ustawial wyniki. Kibicowalem wtedy Felipe, ale jaki sens ma mieszanie w takie gówna kierowców, którzy w tym nie uczestniczyli? Może nawet sam Alonso nie był świadom planu Briatore? Może był. Ale Hamilton na pewno nie. Co do Briatore- to bardzo barwna postać, jeszcze z czasów Benettona. Tam robił wszystko by zaistniec z Schumacher, bo nie mieli nic do stracenia. Dla mnie tylko 95 był wygranym sezonem tej wlosko/ niemieckiej ddwójki, a to co się działow 995 tym, to nieudolność działań FIA. Niestety. Dopiero rok 97 pokazał, żeFIA potrafi mieć i jakai narzedzia. A Vettela trzeba ustawićTERAZ a nie za rok, żeby nie było gadania o wpływie na mistrzostwa. PS przyjmuje, że kary które dostał są za najechanie, natomiast wymuszona kolizja boczna, będzie oceniona i kara bbędzietaka, żeby żaden idiota tego nie powtorzyl. Byłoto tak ggłupie, jak uderzenie np piłkarza, za to ze faulowal, a sędzia go nie ukarał, lub ukarał za nisko. Tor jest do walki, a nie do wymierzania sprawiedliwości. DNF w moim odczuciu będzie ok. Zawieszenie na następny wyścig to jednak może być różnica aż 23pkt w klasyfikacji i to "większe mieszanie" . Ale ma być to kara, którą poczuje, a nie pokiwanie palcem, bo i tak jest wystarczającym cwaniakiem!
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca