Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.07.2018

Ricciardo najszybszy na otwarcie weekendu w Niemczech

Ricciardo rozpocznie wyścig w Niemczech z końca stawki

Miami odkłada decyzję co do organizacji wyścigu F1

Mercedes podpisał umowę z Bottasem na sezon 2019

Formuła 1 przejdzie na 18-calowe felgi od sezonu 2021

19.07.2018

Alonso: Widzę wielu zadowolonych ludzi po ostatnich zmianach

Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec

Haas zrezygnował z udziału w testach na Węgrzech

Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy

Motorsport.com: Lance Stroll może przejść do Force India na sezon 2019

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Berger: Formuła 1 potrzebuje dyktatury

Haas nie podjął jeszcze decyzji w sprawie Ferrucciego

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Węgier

Neutralizacja zmniejszyła zużycie opon w pierwszym przejeździe.
informacja prasowa, 31 lipca 2017, wyświetlenia: 1931<< | lista | T- | T+ | >>


Sebastian Vettel dojechał do mety Grand Prix Węgier, której tytularnym sponsorem jest firma Pirelli, na czele dubletu zespołu Ferrari. Prawie wszyscy kierowcy zastosowali strategię jednego pit stopu: supermiękkie/miękkie.

Temperatura nawierzchni ponownie przekraczała 50 stopni Celsjusza, ale zużycie i degradacja opon w pierwszym przejeździe pozostawały na rozsądnych poziomach. Pomogły w tym cztery okrążenia neutralizacji tuż po starcie, dzięki którym większość zawodników zdecydowała się na strategię pojedynczego pit stopu.

Wszyscy kierowcy wystartowali na oponach supermiękkich, poza Daniiłem Kwiatem z Toro Rosso i rezerwowym zawodnikiem Williamsa Paulem di Restą, którzy ruszyli na mieszance miękkiej. Najlepszy czas okrążenia, ustanowiony przez Fernando Alonso z McLarena, był lepszy o prawie trzy sekundy od zeszłorocznego.

Zespoły Formuły 1 zostają teraz w Budapeszcie na drugą sesję testową w tym sezonie, w której udział wezmą także młodzi kierowcy. Podczas tej sesji Mercedes zrealizuje jeden dzień na „ślepe” testy w ramach programu rozwoju ogumienia Pirelli na sezon 2018.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Wspaniała forma Ferrari, z perfekcyjnym zarządzaniem oponami w upalnych warunkach ze strony całej czołówki. Ostatecznie z powodu neutralizacji na początku zmagań oraz trudności z wyprzedzaniem niemal wszyscy kierowcy zdecydowali się na strategię jednego pit stopu. Zanim wszyscy rozpoczną letnią przerwę, zaliczymy jeszcze drugą sesję testów w trakcie sezonu. We wtorek Mercedes przepracuje jeden dzień w ramach specjalnych testów ogumienia szykowanego na sezon 2018”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Zgodnie z przewidywaniami, większość kierowców postawiła na strategię jednego pit stopu, by uniknąć utknięcia za rywalami – zamiast ryzykować teoretycznie szybszą strategię dwóch zjazdów, przynoszącą niewielki zysk. Vettel wykonał swój jedyny zjazd i zmienił opony z supermiękkich na miękkie na 32. okrążeniu, a tylko kierowcy Saubera zatrzymywali się po dwa razy.


OPONY UŻYTE W TRAKCIE WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.07.2018  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier
17.07.2018  Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier
12.07.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku
10.07.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec
10.07.2018  Na torze Silverstone odbywają się testy ogumienia
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca