Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2017

Ferrari ogłosiło datę prezentacji bolidu na sezon 2018

Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem

Ferrari nie wprowadzi większych zmian kadrowych przed sezonem 2018

Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych

Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Horner nie komentuje plotek o możliwej współpracy Toro Rosso z Hondą

Według pogłosek we wtorek ma dojść w tej sprawie do poważnych rozmów koncernów.
Nataniel Piórkowski, 31 lipca 2017, wyświetlenia: 2332<< | lista | T- | T+ | >>


Szef Red Bull Racing – Christian Horner, odmówił komentarza w sprawie plotek łączących Toro Rosso z przejściem na silniki Hondy od sezonu 2018.

Podczas Grand Prix Węgier o taki scenariusz został zapytany jeden z kierowców wyścigowych STR – Carlos Sainz. Hiszpan nie chciał jednak wdawać się z mediami w dyskusję na temat możliwej współpracy swego zespołu z japońskim producentem.

Christian Horner zapytany przez dziennikarzy o to, czy mocny występ McLarena na Hungaroringu będzie miał wpływ na negocjacje pomiędzy Toro Rosso i Hondą, odrzekł: „Jakie negocjacje?”

Według plotek już we wtorek może dojść do poważnych rozmów kierownictwa Red Bulla z Hondą, na temat potencjalnej współpracy firmy z Tokio z Toro Rosso od sezonu 2018. „Nie będę komentował plotek lub pytał o źródło tych informacji. Wydaje mi się, że w tej chwili mamy do czynienia z mnóstwem pogłosek dotyczących Hondy, ale nie mam w tej sprawie nic do powiedzenia” – dodał Horner.

Z kolei dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier przyznał, że jego zespół musi najpóźniej we wrześniu podjąć decyzję w sprawie przyszłości współpracy z Hondą: „Możesz zmienić dostawcę silników w dwanaście tygodni, ale jeśli chcesz idealnie zbudować bolid wokół silnika, musisz zacząć to robić najpóźniej we wrześniu”.

Szef działu sportów motorowych Hondy – Mashashi Yamamoto, zaznaczył: „Honda zostaje w Formule 1, zostaje z McLarenem. Mamy umowę”.

Z kolei dyrektor Honda F1 – Yusuke Yamamoto, stwierdził w Budapeszcie: „Ne ma żadnych wątpliwości co do tego, że chcemy kontynuować współpracę z McLarenem. Cieszę się, że jesteśmy w stanie zaprezentować tutaj pewien progres, który pozytywnie wpłynie na nasze relacje”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.12.2017  Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem
13.12.2017  Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę
12.12.2017  Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty
11.12.2017  Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów
07.12.2017  Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy
Tagi:
Honda
Toro Rosso
McLaren
Horner C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Luzman7, 31.07.2017 14:55[!]
A może:
McLaren bierze silniki od Renault wraz z konkretnym wsparciem w postaci R.K. i razem z F.K tworzą "debesciaka" na 2018 :)
Player1, 31.07.2017 19:25[!]
W perspektywie długoterminowej HONDA to jedyna opcja RBR. Na innych niezależnych dostawców nie ma co czekać, a Renault w każdej chwili może powiedzieć koniec.
W TR przetestują sobie silnik, pomogą w rozwoju, a jak już będzie ok. kupią też do RBR.
BGP001, 31.07.2017 20:25[!]
@Player1 Pamiętaj że siedziba zarówno RBR jak i Hondy znajduje się w Milton Keynes więc w ramach ewentualnej współpracy będą mieli blisko.

Jak dla mnie RBR wciąż czeka na wejście VAGu. Oni ciągle się interesują nowa formułą silnikową ale w Red Bullu chyba nie mają tyle cierpliwości.
rno2, 01.08.2017 07:12[!]
@Player1
W perspektywie długoterminowej ma się pojawić nowa, uproszczona specyfikacja silników, która teoretycznie ma zachęcić nowych producentów do zaangażowania się w F1. Póki co swatanie się z Hondą to sportowe samobójstwo.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca