Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.07.2018

Grand Prix Miami nie odbędzie się w 2019 roku

AMuS: Force India może w tym tygodniu trafić pod kontrolę administratora

Sekrety padoku F1."Mechanik" już w sprzedaży!

Verstappen broni Vettela w kwestii wczorajszej kraksy

Raikkonen: Polecenie zespołu było nieprecyzyjne

Gasly: Nie spodziewałem się otrzymania opon deszczowych

Mateschitz: Red Bull oraz Honda celują w sam szczyt

Kubica zdementował plotki łączące go z Haasem

22.07.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Lewis Hamilton nie straci zwycięstwa w GP Niemiec

Hamilton został wezwany do złożenia wyjaśnień sędziom GP Niemiec

Mercedes tłumaczy polecenie zespołowe wydane Bottasowi

Vettel: To był mały błąd o wielkich konsekwencjach

GP Niemiec: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton wygrał dramatyczny wyścig o GP Niemiec

GP Niemiec: najszybsze okrążenia wyścigu

Pierre Gasly wystartuje z końca stawki do Grand Prix Niemiec

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pirelli gotowe powiększyć swoją gamę opon do sześciu mieszanek

Mario Isola zapewnia, że kolejny rodzaj gładkiego ogumienia w sezonie 2018 jest możliwy.
Mateusz Szymkiewicz, 4 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1719<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor wyścigowy Pirelli – Mario Isola, ujawnił, że rozważane jest wprowadzenie szóstej mieszanki gładkich opon na sezon 2018.

Aktualnie włoski producent dostarcza zespołom Formuły 1 pięć rodzajów ogumienia typu slick, a dokładnie twarde, pośrednie, miękkie, supermiękkie oraz ultramiękkie. Mimo to Pirelli deklaruje, że przed rozpoczęciem następnych mistrzostw może zapaść decyzja o poszerzeniu tej gamy.

Aktualnie opony szykowane z myślą o sezonie 2018 są testowane na torze wyścigowym. Na Hungaroringu na pracach rozwojowych z Pirelli koncentrował się Valtteri Bottas z Mercedesa, natomiast wczoraj na obiekcie w Barcelonie bolid Ferrari prowadził Antonio Giovinazzi. Dla włoskiej firmy były to ostatnie testy przed homologacją konstrukcji opon przez FIA, na co został wyznaczony termin do 1 września.

Mimo to kolejne sesje testowe będą miały miejsce w dniach 7-8 września na torze Paul Ricard z Mercedesem, 31 października oraz 1 listopada w Meksyku z Sauberem oraz Force India, a także 14 i 15 listopada w Brazylii z McLarenem. Z kolei grupowe dwudniowe jazdy będą miały miejsce w Abu Zabi po zakończeniu sezonu.

„W zależności od wyników zadecydujemy o liczbie mieszanek” – powiedział Mario Isola. „Moja opinia jest taka, by poszerzyć gamę do sześciu, co jest możliwe. Jeśli przyjrzymy się przepisom, to większa liczba mieszanek będzie naszą propozycją do FIA, a Federacja zazwyczaj się zgadza, ponieważ nie ma powodów do składania odmowy. Fakt jest taki, że w tym roku homologowaliśmy dziesięć rodzajów opon, mamy pięć podstawowych mieszanek, a także pięć zapasowych. Nie potrzebujemy na to zgody zespołów”.

„Po wyścigu w Abu Zabi mamy dwa dni testów przy pomocy wszystkich bolidów oraz zespołów, co ma pomóc w ocenie nowego produktu, a także wypróbowaniu go z wyprzedzeniem. Pod koniec listopada będziemy gotowi z ostateczną wersją opon na sezon 2018. Obecnie mamy znacznie lepsze dane po każdym weekendzie, więc już teraz rozwijamy nową konstrukcję, nowy profil oraz nowe pomysły. To nie będzie rewolucja w porównaniu do tego roku, ponieważ uważamy, iż dysponujemy dobrym produktem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.07.2018  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier
17.07.2018  Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier
12.07.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku
10.07.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec
10.07.2018  Na torze Silverstone odbywają się testy ogumienia
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ergie, 04.08.2017 12:09[!]
... i wszystko po to aby ciąć koszty... :? powinny być cztery mieszanki twarde, miękkie, deszczowe i przejściowe... czy oni nie mogliby wszystkich eksperymentów wsadzać do Formuły E i przestać psuć bez przerwy Formułę 1?
---, 04.08.2017 12:23[!]
Hipersofty w drodze. W takim tempie softy za chwilę naprawdę będą twardą mieszanką.
F40, 04.08.2017 13:28[!]
@ergie wyobraź sobie, że kiedyś na każdy tor była inna specyfikacja opon, inna na wyścig, inna na kwalifikacje. Nie wspominając o nieograniczonej ilości zestawów opon. Więc 6 rodzajów opon - tak, to jest cięcie kosztów, kiedyś było o wiele wiele więcej.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca