Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2017

Ferrari ogłosiło datę prezentacji bolidu na sezon 2018

Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem

Ferrari nie wprowadzi większych zmian kadrowych przed sezonem 2018

Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych

Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Steiner: Naszą formę zawdzięczamy wczesnemu rozwojowi nowej maszyny

Szef zespołu uważa, że opłacało się przenieść zasoby na wczesnym etapie 2016 roku.
Łukasz Godula, 7 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1412<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zespół Haas uważa, że wyniki w 2017 zawdzięcza taktyce wczesnego przesunięcia zasobów na rozwój tegorocznej maszyny, dzięki czemu uniknęli wpadnięcia w "dziurę" podczas drugiego roku startów.

Haas zdobył punkty w pierwszych trzech z czterech grand prix w 2016 roku, plasując się początkowo na piątym miejscu w generalce. Później zdobyli punkty jeszcze tylko dwa razy, co zepchnęło ich na ósme miejsce, gdyż wcześnie podjęto decyzję o skupieniu się na 2017 roku. W tym roku przerwę letnią rozpoczęli będąc na siódmym miejscu w klasyfikacji i mają na koncie o jeden punkt więcej niż w tej samej fazie sezonu 2016.

Szef zespołu, Gunther Steiner uważa, że to pozwoliło Haasowi uniknąć częstego trendu wśród nowych ekip, które spadają w drugim roku startów, ponieważ mają problem z zaprojektowaniem samochodu w czasie trwającej kampanii.

„Częścią mojej pracy jest przygotowanie, by nie wpaść w taką dziurę” – przyznał Steiner. „Zawsze może się tak stać, jednak zaliczyłem straszny drugi sezon w jednym z moich projektów i wyciągnąłem z tego wiele wniosków. Wszyscy byli w zeszłym roku świadomi, że nie możemy zrobić czegoś takiego”.

„Gdy w zeszłym roku zdecydowaliśmy się rozwijać tegoroczny bolid, wielu pytało nas, dlaczego nie przywozimy poprawek, czy nie mamy już pieniędzy? Nie o to chodziło. Nie chcieliśmy tego, ponieważ to by nas zmyliło. Wprowadziłoby to zamieszanie rok temu i opóźniło przygotowania na ten rok”.

Steiner powiedział w zeszłym miesiącu, że ostatnie poprawki do tegorocznej maszyny zostaną zaprezentowany podczas GP Singapuru. „Od tego momentu nie ma sensu wprowadzania nowości, ponieważ skupimy się na nowej maszynie”.

Spodziewa się również, że Ferrari zapewni poprawki silnika podczas któregoś z wyścigów po przerwie letniej. Steiner dodał, że Haas funkcjonuje w tym roku lepiej, ponieważ personel ma więcej doświadczenia we wspólnej pracy.

„Zespół jest lepiej zorganizowany. Nie chodzi o to, że było źle, ale nie da się pracować perfekcyjnie w pierwszym roku” – wyjaśnia. „Mamy tu bardzo wysoki poziom. Zespół dojrzał, jesteśmy lepiej skupieni. Ludzie naturalnie pracują lepiej, ponieważ się znają, znają swoje mocne i słabe strony, wiedzą że mogą na sobie polegać. Nie mamy dużej rotacji pracowników. Nie jestem tym zaskoczony, jestem dumny z moich pracowników”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.12.2017  Steiner: Ferrari chciało umieścić Giovinazziego w Haasie
23.11.2017  Steiner: Zespoły powinny dać więcej czasu Liberty Media
16.11.2017  Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1
13.11.2017  Steiner: Kara nałożona na Grosjeana to przykład niekonsekwencji sędziów
06.11.2017  Whiting sprzeciwia się wprowadzeniu do F1 stałego panelu sędziowskiego
Tagi:
Haas
Steiner G.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca