Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Grosjean: Wspaniale byłoby móc kiedyś wrócić do Renault

31-latek podkreśla jednak, że najpierw francuska ekipa musiałaby dysponować szybkim bolidem.
Mateusz Szymkiewicz, 8 sierpnia 2017, wyświetlenia: 2728<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Romain Grosjean nie wykluczył powrotu w przyszłości do ekipy Renault, choć podkreśla, że zespół musiałby dysponować czołowym bolidem.

31-latek zaliczył swój debiut w Formule 1 w sezonie 2009 właśnie w barwach francuskiego producenta, lecz przed kolejnymi mistrzostwami stracił swoją pojadę. Grosjean powrócił do startów w F1 w sezonie 2012, dołączając do Lotusa powstałego na bazie fabrycznego zespołu Renault. Od tamtej pory kierowca zdobył dziesięć miejsc na podium, a aktualnie reprezentuje barwy Haasa.

Jak przyznał Grosjean, byłby zachwycony mogąc kiedyś powrócić do Renault, lecz na razie koncentruje się na wypełnieniu swojego kontraktu w aktualnej ekipie. „Nie, nie rozmawiałem z Renault. Powrót pewnego dnia do tego zespołu byłby wspaniały, lecz powinno to mieć miejsce dopiero w okresie, kiedy naprawdę moglibyśmy zostać razem mistrzami świata. To byłaby świetna sytuacja, lecz w tym momencie jest na to za wcześnie”.

Dwunasty kierowca tegorocznych mistrzostw przyznał, że wciąż jego celem jest zdobycie tytułu mistrza świata i zdaje sobie sprawę, że będzie mu o to trudno za kierownicą bolidu Haasa. „Chcę być mistrzem świata, to dlatego się ścigam. To dlatego też popadam we frustrację. Jeżeli nie mogę walczyć w czołówce, to frustruję się, ponieważ kocham wygrywać. Życie może być pełne niespodzianek. Zobaczcie jak zmienił się los Bottasa od pierwszego do siódmego grudnia zeszłego roku. Tego typu rzeczy mogą się wydarzyć. W tym momencie jestem częścią świetnego projektu. Jestem dumny z tego co dotychczas zrobiliśmy i oczywiście chcemy spisywać się jeszcze lepiej” – dodał Romain Grosjean.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.11.2017  Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów
13.11.2017  Steiner: Kara nałożona na Grosjeana to przykład niekonsekwencji sędziów
13.10.2017  Grosjean: Powrót Palmera do startów w F1 nie jest niemożliwy
28.09.2017  Haas sprawdzi w Malezji nowe hamulce Carbone Industrie
26.07.2017  Steiner: Hungaroring będzie dużym testem dla hamulców
Tagi:
Grosjean R.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cichy, 08.08.2017 21:57[!]
aha, czyli dostał pewne info, że o Ferrari nie ma co marzyć ;)
marios76, 08.08.2017 22:45[!]
Obawiam sie, ze Grosjean nalezy do grupy kierowcow, ktorzy nawet w Mercedesie 2016 przegrali by tytul... ;)
Yurek, 08.08.2017 22:51[!]
Cytat marios76 :
Obawiam sie, ze Grosjean nalezy do grupy kierowcow, ktorzy nawet w Mercedesie 2016 przegrali by tytul... ;)

W tym gronie jest już Hamilton, więc całkiem niezła ta grupa się tworzy.
WrobelGP, 08.08.2017 22:55[!]
Cytat :
31-latek podkreśla jednak, że najpierw francuska ekipa musiałaby dysponować szybkim bolidem.


Moja pierwsza myśl: Na gotowe by chciał przyjść cwaniaczek :)
Shaitan, 08.08.2017 23:12[!]
W Ferrari droga zamknięta. Raikkonen zostanie na kolejny rok, a w 2019 roku pojawi się tam ktoś z topu.
AleQ, 08.08.2017 23:39[!]
Cytat :
Romain Grosjean nie wykluczył powrotu w przyszłości do ekipy Renault, choć podkreśla, że zespół musiałby dysponować czołowym bolidem.


RoGro jest kolejnym, który się pomylił w wyborze zespołu (Haas), latka lecą, a nawet nie ma na koncie wygranego wyścigu ( tu sobie może dziękować za zmarnowanie szans w 12-13). Ciekawe czy po 2018 wgl. dostanie fotel w F1, czołowe zespoły go nie chcą, Renault będzie baaardzo trudno być od 2019 kimś pokroju dzisiejszego Red Bulla, bo TOP3 zespołów jest w innej lidze. Jakoś mi go nie szkoda, patrząc na jego dziwne podejście do pracy i narzekanie nawet o kolor papieru toaletowego.
macieiii, 09.08.2017 00:16[!]
Grosjean, Hulkenberg - czekają i pewnie się nie doczekają.
Kwiat, pewnie też Palmer, Wehrlein (przez brak fotela) nie za rok to za dwa lecą z F1. Najlepiej by poleciał też Massa... tak się żegnał, chcieli go spowrotem, bo byli troche w dupie. Niepotrzebnie chce zostać na kolejny rok. Bernie trzymał w stawce Brazylijczyków. Barrichello ujeżdżał Williamsa, teraz Massa chce przejeździć koleny sezon. Po co? Jeśli zostawać, to w stylu Raikkonena. Tęgiej miny na podium nie ma, ale są chociaż podia. Jest chociaż zespół który ma coś do powiedzenia. Skoro już rozpisałem się o przegranych ostatnich czasów, którzy znaczyli coś w tym sporcie, to Alonso, powinien do września dać czas jakiemukolwiek bożkowi - Mercedesowi lub Ferrari i w końcu udać się na Interlagosowy leżak - IndyCar. Pieniędzy już zarobił, F1 powinna zwalniać starych mistrzów, albo na mocy głośnych ostatnio silników dla wszystkich, lub trzecich bolidów nie robić im wstydu, bo pieniądze to nie wszystko.
marios76, 09.08.2017 06:49[!]
@Yurek Mialem na mysli, ze z kierowca z innej stajni :)

@AleQ Mogl nie zostawiac Renaulta, ale chcial perspektyw ;) Poczekal by dwa lata i bylby w lepszej sytuacji. Zostawil tonacy okret, a lajba nie zatonela, a po " naprawie" jeszcze pewnie postrzela. Niestety wdzisiejszej F1 nie widze szans na tytuly dla zespolow Williams, Force India czy wlasnie Haas... Formula rzadzi taka kasa, ze tylko fabryki sie licza, reszta bedzie tradycja i tlem :/ Jedynym mogacym namieszac pozostaje McLaren, a i przy swietnej Hondzie, moze byc na piatym miejscu gdy Renault sie poprawi, a za tym Red Bull... Ferrari pod koniec lat 90tych wskoczylo na wysoki poziom, i wiekszych wpadek nie ma. Podia sa co roku pewne, czasem zwyciestwa i chyba tylko od zarzadow koncernow zalezy ilu producentow bedzie w F1.
piwo, 09.08.2017 08:00[!]
ja mysle ze sporo zalezy od kierowcy i jego dazeniu do zwyciestw. jesli ktos ma talent rozwijania auta to i team jest mocniejszy. a jak tego daru nie ma to team stoi w miejscu lub sie cofa. to nie tak ze sie idzie to teamu zwycieskiego i wtedy sie wygrywa. mysle ze gdyby alonso nie odszedl od ferrari ten nie bylby na poziomie na jakim jest teraz. to dzieki vetelowi ma osiagi jakie ma a dzieki alonso osiagal dno bo alonso nie potrafil motywowac ferrari ani nie potrafil powiedziec w czym tkwi problem w bolidzie ze nie jest wystarczajaco szybki. widac to na przestrzeni lat ze z wlasciwym kierowca team sie rozwija a z niewlasciwym sie cofa. trzeba miec ten dar w sobie a nie sama szybkosc. zespol trzeba zarazac pozytywnie a nie smutkiem i przygnebieniem oraz niezaangazowaniem bo to tylko powoduje spadek formy calego teamu w dol.
bartoszcze, 09.08.2017 11:03[!]
Cytat AleQ :
RoGro jest kolejnym, który się pomylił w wyborze zespołu (Haas)

Gdyż nie powinien był odrzucać oferty Mercedesa, wiadomo.
rno2, 09.08.2017 11:36[!]
@piwo
Masz na myśli tego samego Alonso, który wyciągał za uszy Ferrari w latach 2010-2014?
Skoro Alonso jest be, a Vettel super jeśli chodzi o rozwój bolidu, to czemu po świetnym sezonie 2015 Ferrari zaliczyło dołek w 2016 r.?
BGP001, 09.08.2017 11:50[!]
Cytat AleQ :
a nawet nie ma na koncie wygranego wyścigu

Miał szansę wygrać GP Europy'12 ale padł mu alternator. Po za tym Grosjean był szybkim kierowcą, wystarczy spojrzeć na 2. cześć sezonu 2013.

Grosjean w 2015r. odszedł z Lotusa ponieważ nie był pewny swojej przyszłości. Wtedy chodziły plotki że Renault może wrócić, ale jakby nie wróciło to mógłby zostać z ręką w nocniku (czyli prawdopodowbnie wypaść z F1). Warto jeszcze wspomnieć że do Mclarena nie ustawia się jakaś długa kolejka i jak by nagle odszedł Alonso to na jego miejsce może wejść Grosjean bo ma kontakty z Boulier.
marios76, 10.08.2017 09:08[!]
@piwo Wiekszych bzdur podsumowujacych Alonso i Vettela nie czytalem :/

@Shaitan Ktos z topu? Kogo masz na mysli?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca