Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.08.2017

Informacja Pirelli przed GP Belgii

Steiner: Haas liczy na konkurencyjne występny na Spa i Monzy

Szafnauer liczy na szybkie zakończenie negocjacji nad umową dla Pereza

Formuła 1 inauguruje wirtualne mistrzostwa świata

Hamilton: Mercedes uporał się z problemami z ogumieniem

20.08.2017

Marco Wittmann stracił zwycięstwo w wyścigu DTM na Zandvoort

DTM: Wittmann odniósł zwycięstwo w niedzielnym wyścigu w Holandii

WRC: Ott Tanak wygrał Rajd Niemiec

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

Abiteboul zaznacza jednak, że brytyjski kierowca musi znacząco poprawić swoją dyspozycję.
Nataniel Piórkowski, 12 sierpnia 2017, wyświetlenia: 3778<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul przyznał, że Renault bierze pod uwagę możliwość przedłużenia kontraktu z Jolyonem Palmerem na sezon 2018, pod warunkiem, iż w kolejnych wyścigach Brytyjczyk znacząco poprawi swoją dyspozycję.

Palmerowi nie udało się zdobyć punktów w żadnym z jedenastu rozegranych do tej pory wyścigów. Kontrakt 26-latka ze stajnią z Enstone wygasa wraz z końcem obecnego sezonu, a Renault przyznaje, że prowadzi analizę alternatywnych opcji na nadchodzące mistrzostwa. Jako kandydata do przejęcia wyścigowego fotela Brytyjczyka media wymieniają Roberta Kubicę. Zespół mógłby także skorzystać ze swych kierowców rozwojowych: Siergieja Sirotkina, Nicholasa Latifiego czy Olivera Rowlanda.

„Szczerze mówiąc, jeśli Jolyonowi uda się odwrócić sytuację, podobnie jak w ubiegłym roku, jesteśmy całkowicie otwarci na współpracę z nim w kolejnym sezonie” – stwierdził Abiteboul.

„Stabilność byłaby dobra dla zespołu. Podobne podejście obraliśmy w ubiegłym roku – zatrudniając Nico nie chcieliśmy dokonywać wymiany obu kierowców. Sprawy mogą potoczyć się po myśli Jolyona, ale koniec końców wszystko jest w jego rękach. Zdaje sobie sprawę z tego, że obowiązuje go roczny kontrakt. Doskonale rozumie też, że zespół musi oceniać różne opcje związane z przyszłością” – dodał.

Dyrektor Renault Sport w F1 dodał, że Palmer pokazał, iż jest w stanie walczyć o konkurencyjne rezultaty, ale częste problemy i popełniane błędy doprowadziły do osłabienia jego pewności siebie. „Jo jest w stanie wydobywać naprawdę dobry potencjał z bolidu, wykonywać bardzo dobrą pracę, zapewniać trafne informacje zwrotne, być zaangażowanym w pracę zespołu. Z drugiej strony mamy połączenie błędów i straconych okazji, czemu bez dwóch zdań nie pomagała słabsza niezawodność po jego stronie garażu”.

„Sądzę, że mieszanka ta doprowadziła w szybkim tempie do utraty pewności siebie Jo, wiary we własne możliwości, spokojnej pracy na przezwyciężaniem trudności, z którymi zmierzy się każdy kierowca, czy to w trakcie wyścigowego weekendu, czy podczas sezonu. Ten brak pewności stał się niczym kula śniegowa i doprowadził do sytuacji, w której znajdujemy się obecnie. Staram się chronić Jo i niemal codziennie potwierdzać, że ja i zespół zapewniamy pełne wsparcie w celu odbudowy jego pewności siebie i wiary w team. Nie jest to jednak praca, którą można wykonać w ciągu jednego dnia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.08.2017  Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu
08.08.2017  Grosjean: Wspaniale byłoby móc kiedyś wrócić do Renault
08.08.2017  Hulkenberg pod wrażeniem testu Kubicy na torze Hungaroring
06.08.2017  Rowland: Kubica jednym z moich rywali w walce o F1
02.08.2017  Kubica: Nowe bolidy nie mają nic wspólnego z tym co dotychczas prowadziłem
Tagi:
Renault
Palmer J.
Abiteboul C.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Aeromis, 21.08.2017 21:32[!]
@marios76
Rozpisałem już scenariusz (tj. cały kontekst sytuacji) który myślę, że trafnie to opisał co się działo, jak i to że ta zabawa w liczby nie ma podstawy logicznej do wyciągania wniosków. Nie wiem czemu Ci to stale umyka.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca