Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.07.2018

Grand Prix Miami nie odbędzie się w 2019 roku

AMuS: Force India może w tym tygodniu trafić pod kontrolę administratora

Sekrety padoku F1."Mechanik" już w sprzedaży!

Verstappen broni Vettela w kwestii wczorajszej kraksy

Raikkonen: Polecenie zespołu było nieprecyzyjne

Gasly: Nie spodziewałem się otrzymania opon deszczowych

Mateschitz: Red Bull oraz Honda celują w sam szczyt

Kubica zdementował plotki łączące go z Haasem

22.07.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Lewis Hamilton nie straci zwycięstwa w GP Niemiec

Hamilton został wezwany do złożenia wyjaśnień sędziom GP Niemiec

Mercedes tłumaczy polecenie zespołowe wydane Bottasowi

Vettel: To był mały błąd o wielkich konsekwencjach

GP Niemiec: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton wygrał dramatyczny wyścig o GP Niemiec

GP Niemiec: najszybsze okrążenia wyścigu

Pierre Gasly wystartuje z końca stawki do Grand Prix Niemiec

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Magnussen: Brak kar potwierdza, że nie ścigam się zbyt agresywnie

"Gdy jedziesz na ósmym miejscu i wiesz, że nie jesteś wystarczająco szybki, to musisz walczyć".
Nataniel Piórkowski, 6 października 2017, wyświetlenia: 875<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kevin Magnussen uważa, że fakt, iż sędziowie nie zdecydowali się na ukaranie go za agresywne manewry na torze potwierdza, że nie musi w żaden sposób zmieniać swojego podejścia do rywalizacji w Formule 1.

W trakcie wyścigu o GP Węgier Magnussen był zaangażowany w kolizję z Nico Hulkenbergiem, a w ubiegłą niedzielę na Sepang starł się w bliskim pojedynku z Fernando Alonso. Chociaż Hiszpan krytykował kierowcę Haasa za jego manewr, sam Magnussen przekonuje, że nie interesują go narzekania innych kierowców.

„Oczekuję, że każdy ściga się tak ostro, jak to tylko możliwe. Nie spodziewam się, aby ktokolwiek nie robił tego w taki sposób. Dla mnie liczy się to, co myślą sędziowie. Wiem, że ostro naciskam, ale taki mam zamiar. W bolidzie zawsze jest gorąco. Gdy tylko kierowca przed tobą ścina zakręt, klniesz pod nosem, ale później myślisz, że może było to w porządku. Gdy siedzisz w bolidzie ma to dla ciebie niewielkie znaczenie. Mówienie takich rzeczy po wyścigu, wchodzenie w szczegóły – ja bym tak nie zrobił”.

Magnussen podkreślił, że dysponuje poparciem Haasa. „Zespół mnie wspiera. To dobrze na ciebie wpływa i daje ci wolną rękę w ściganiu. Sądzę, że tak jest łatwiej. Zyskujesz także większe doświadczenia. Łatwiej jest dawać z siebie wszystko, gdy wiesz, że masz wsparcie zespołu. Gdy nie czujesz presji związanej z ewentualnym błędem, to łatwiej jest trzymać się z daleka od pomyłek i notować dobre występy”.

„Nie znajdujemy się w sytuacji umożliwiającej walkę o punkty. Musimy ostro walczyć, aby utrzymać się w czołowej dziesiątce, gdy już się tam dostaniemy. Często jest tak, że na początku wyścigu dokonuję dużych awansów, bo gdy wszyscy jadą blisko siebie łatwiej jest zyskać pozycje i przebijać się w górę stawki. Kiedy jednak wszystko się stabilizuje, twoje tempo wyścigowe staje się ważniejsze. Czasem, gdy jedziesz na ósmym miejscu i wiesz, że nie jesteś wystarczająco szybki, to musisz walczyć. Stąd różnica w stylu jazdy, wynikająca z tego, czy jesteś szybki, czy nie jesteś szybki. Jeśli starasz się zdobyć punkty i nie masz wystarczającego tempa, aby być w TOP10, nie pozostaje ci nic innego jak ostra walka”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.07.2018  Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy
05.07.2018  Magnussen zaskoczony rozczarowującą formą McLarena
13.05.2018  Vettel: Ciągłe zmiany w przepisach o aerodynamice są komiczne
12.05.2018  Steiner po raz kolejny broni postawy Magnussena na torze
11.05.2018  Magnussen z reprymendą po pierwszym treningu do GP Hiszpanii
Tagi:
Magnussen K.
Haas

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Daxo, 06.10.2017 06:59[!]
Niby wszystko pięknie ale Magnussen od GP Azerbejdżanu ani razu nie za punktował.
sneer, 06.10.2017 08:28[!]
Szkoda, że sędziowie nie zajęli się jego pojedynkiem z Palmeram przed nosem Maxa. Dla mnie to jest kolejny kandydat po Palmerze do odpoczynku od F1.
kidmaciek, 06.10.2017 15:59[!]
Jedyny kierowca który potrafi bronić swojej pozycji na torze. Gdyby jeszcze przestał płakać przez radio i zdobywał jakieś punkty, to byłoby super.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca