Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag

Vasseur: Raikkonen będzie wielkim atutem Saubera

Pascal Wehrlein dołączy do Toro Rosso w sezonie 2019?

GP Singapuru: weekend w obiektywie

GP Singapuru: opony użyte w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Alonso: Problemem Hondy było to, że każdego roku zaczynała od zera

Hiszpan zapewnia, że McLaren może być dumny ze swej postawy w trzech ostatnich sezonach.
Nataniel Piórkowski, 7 października 2017, wyświetlenia: 1887<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Fernando Alonso uważa, że ciągłe rozpoczynanie od zera prac nad jednostką napędową było największym powodem nieudanego partnerstwa McLarena i Hondy w Formule 1.

Wraz z sezonem 2015 McLaren odnowił współpracę z Hondą, mając nadzieję na szybkie włączenie się do walki o tytuły mistrzowskie. Po trzech latach rozczarowań władze zespołu zdecydowały się na rozwiązanie umowy z firmą z Tokio, zapewniając sobie dostawy jednostek napędowych Renault od sezonu 2018.

„Wydaje mi się, że największymi problemami, z jakimi mierzyliśmy się przez ostatnie trzy lata, były zimowe testy, ponieważ z każdym kolejnym sezonem zaczynaliśmy wszystko od zera. Musieliśmy osiągnąć duże postępy, a później Australia była testem, Chiny były testem, Bahrajn był testem. Kończyliśmy z pakietem, z jednostką napędową, o której wiedzieliśmy mniej więcej, jak pracuje. Każdego kolejnego sezonu musieliśmy zmieniać filozofię silnika, musieliśmy zmieniać umiejscowienie turbiny – zmieniliśmy wiele rzeczy, co odbijało się na tempie naszego rozwoju”.

Alonso dodał, że McLaren wciąż może być dumny z zaangażowania w projekt współpracy z Hondą. „We wszystkich zespołach są wzloty i upadki. Dobrą rzeczą jest to, że dzięki japońskiej mentalności nikt się nie poddał, nadal pracują. Nawet gdy odpadasz z kwalifikacji po Q1, inżynierowie spędzają 20 godzin przed komputerem, dążąc do poprawy. Nie poprawiliśmy znacząco naszej sytuacji, ale nie stało się tak dlatego, że brakowało nam czasu na pracę. Nie zrealizowaliśmy naszych celów, nie osiągnęliśmy wyników, na jakie wszyscy liczyli”.

„Szkoda i jest nam z tego powodu bardzo smutno, ale jesteśmy dumni z pracy wykonanej przez zespół pomimo wszystkich trudności, jakie odkryliśmy w trakcie zimowych testów. Staraliśmy się przezwyciężyć te problemy w tak krótkim czasie, jak to tylko było możliwe. Zawsze będę dumny z tego projektu, nawet jeśli wyniki będą mówiły co innego. Będę postrzegał to jako zły okres, frustrujący okres. Taki było i jest teraz”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.09.2018  Ocon: Nie żałuję swoich decyzji
16.09.2018  Alonso: Powtórzenie wyniku z Singapuru będzie bardzo ciężkie
14.09.2018  Vandoorne: Nie otrzymałem wyjaśnień od McLarena
12.09.2018  Alonso: Priorytetem McLarena powinna być poprawa niezawodności
11.09.2018  Perez: To McLaren był zainteresowany moim powrotem
Tagi:
McLaren
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca