Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sainz: Nie myślę jeszcze o sezonie 2019

Hiszpan nie chce analizować swoich szans na ewentualny awans do Red Bulla.
Nataniel Piórkowski, 9 października 2017, wyświetlenia: 1959<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Carlos Sainz przekonuje, że nie myśli jeszcze o sezonie 2019.

Na chwilę obecną Hiszpan koncentruje się wyłącznie na przyszłorocznych mistrzostwach, w trakcie których będzie bronił barw fabrycznego teamu Renault, do którego dołączy od nadchodzącego GP USA.

Red Bull nadal dysponuje jednak opcją pozwalającą na zakontraktowanie Hiszpana na sezon 2019, w przypadku odejścia Daniela Ricciardo lub Maxa Verstappena.

Niedawno konsultant programu austriackiego koncernu w F1 – Helmut Marko, stwierdził, że Ricciardo znajduje się na rynku kierowców. Australijczyk tłumaczył: „Domyślam się, że wykracza poza 2018 rok, ale między nami nic nie zostało powiedziane. Nie sądzę, że ma już plan wykraczający poza sezon 2018”.

Zapytany o to, czy ma nadzieję na reprezentowanie Red Bulla w 2019 roku, Sainz przyznał: „Szczerze mówiąc dla mnie nie ma to większego znaczenia. W przyszłym roku będę w Renault i moim priorytetem będzie walka o jak najlepsze wyniki dla tego zespołu. Nie myślę o sezonie 2019. Co ma się stać, to się stanie. Postaram się o notowanie wyników, jakich chce ode mnie Renault, wyników, na podstawie których Red Bull będzie chciał mnie u siebie zatrzymać. To proste. Skupię się na osiąganiu jak najlepszych wyników w każdym wyścigu. Dokładnie to samo robię od mojego debiutu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.07.2018  Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault
06.07.2018  Sainz: Nowa nawierzchnia Silverstone ma więcej nierówności niż stara
01.07.2018  Kierowcy Renault nie odczuli działania trybu kwalifikacyjnego
23.05.2018  Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako
16.05.2018  Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem
Tagi:
Sainz C.
Ricciardo D.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piro, 09.10.2017 18:15[!]
A ja już nie mogę się doczekać jak Sainz pokarze się na tle Hulkenberga. Wiadomo że Nico nie jest może najlepszym kierowcą w stawce ale jest nadal bardzo dobry. Carlos dostanie nowy silnik po Palmerze który ma wytrzymać 5 wyścigów więc być może uniknie jakichkolwiek kar do końca sezonu.
Daxo, 09.10.2017 18:23[!]
Bardziej niż dyspozycja Sainza to będzie mnie ciekawić forma Renatki w następnym sezonie.
Dwóch niezłych kierowców i jeżeli zrobią dobry samochód to mogą zagrozić Force India
sneer, 09.10.2017 20:06[!]
@Piro
Przewiduję, że Niko dostanie lanie od Carlosa. Takie poważne.
Daxo, 09.10.2017 21:59[!]
@sneer ale może być też tak że to Carlos przyjmie bęcki.
Bardziej to będzie weryfikacja obydwu kierowców którzy w tym sezonie mieli za partnerów dwóch najsłabszych kierowców tego sezonu
Simi, 09.10.2017 22:02[!]
A ja myślę, że w tym sezonie jeszcze nie będzie można wyciągać wniosków. Zakładam, że Hulk może mieć przewagę, bo zna ten bolid dużo lepiej. Porównanie będzie właściwe w 2018.
kumien, 09.10.2017 22:18[!]
Ja raczej obstawiam, że oboje będą na tym samym (niskim) poziomie. Co jak co , ale Hulk jest przeciętny i wydaje mi się, że magia Carlosa również zniknie po sezonie w Renault.
sneer, 10.10.2017 08:52[!]
@Daxxo

Nick jest stary, nieperspektywiczny i jedyne rekordy jakie bił, to Heidfelda i Sutila. Więc Carlos musi go regularnie (po krótkiej aklimatyzacji) objeżdżać. Chyba, że bolid po Palmerze się do tego nie nadaje.
Aeromis, 10.10.2017 12:05[!]
Biedny Sainz, Nico zrobi z niego Kviatka.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca