Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

GP Abu Zabi chce utrzymać status finałowej eliminacji sezonu

Organizatorzy wyścigu prowadzą już w tej sprawie rozmowy z Liberty Media.
Nataniel Piórkowski, 11 października 2017, wyświetlenia: 1585<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Organizatorzy Grand Prix Abu Zabi pragną zapewnić, że ich wyścig w dalszym ciągu będzie eliminacją zamykającą sezony Formuły 1.

Przez kilka ostatnich lat wieczorny wyścig na torze Yas Marina wieńczył rywalizację w cyklu Grand Prix.

Chociaż w tym sezonie Lewis Hamilton może przypieczętować mistrzowską koronę jeszcze przed rundą w Abu Zabi, szef tamtejszego toru – Tareq Al Ameri, podkreśla w rozmowie z Gulf News: „Już wcześniej mieliśmy do czynienia z sytuacjami, gdy losy tytułu były rozstrzygnięte przed naszym Grand Prix. Wcale nie uważam, aby takie sytuacje odbierały cokolwiek naszemu wyścigowi”.

Al Ameri pochwalił nowych właścicieli sportu z Liberty Media, dodając, że toczą się rozmowy na temat dalszego zapewniania Abu Zabi statusu finałowego Grand Prix sezonu.

„Chcielibyśmy zachować ostanie miejsce w kalendarzu i prowadzimy w tej sprawie rozmowy z Liberty. Jak dotąd zarówno my, jak i oni uważamy, że to odpowiedni kierunek”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.05.2018  Wolff: Promotorzy wyścigów chcą niższych opłat licencyjnych
27.11.2017  Tilke: Myślimy nad wprowadzeniem jednej modyfikacji toru Yas Marina
26.11.2017  Bottas wygrywa finał sezonu w Abu Zabi
25.11.2017  GP Abu Zabi: wyniki kwalifikacji
25.11.2017  Hamilton najszybszy w ostatnim treningu tego sezonu
Tagi:
Yas Marina
Kalendarz GP
Liberty Media

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
maciejas512, 11.10.2017 08:57[!]
Czy tylko ja uważam, aby te GP zniknęło z kalendarza a sezon kończył wyścig na torze Interlagos?
sneer, 11.10.2017 11:32[!]
Zniknęło - nie. Ale finał to Interlagos.
ymru, 11.10.2017 13:08[!]
Też bym ich nie wywalał, to całkiem ciekawy tor z dwoma mocnymi dohamowaniami po długiej jeździe z gazem w podłodze, co daje dużo sposobności na przetasowanie stawki, która z powrotem zacieśnia się w krętej i wolnej sekcji pod koniec okrążenia.

Taka charakterystyka toru daje możliwość wielu rozstrzygnięć podczas finałowej rundy, co z resztą obserwowaliśmy np. w sezonach 2014 i 16.
Na Interlagos to byłaby procesja w porównaniu z tym co oferuje arabska pętla.
Inna sprawa, że w tym roku Lewis i tak zapewni sobie tytuł jeszcze przed Interlagos, przynajmniej wiele na to wskazuje.
Sar trek, 11.10.2017 16:21[!]
@ymru

Procesja na Interlagos? Owszem, zdarzały się wyścigi, w których stawka się rozciągała i nie było wyprzedzań, bo Ci z przodu jechali szybciej od tych za nimi. Ale na pewno da się tam wyprzedzać, mamy chociażby bardzo trudne dohamowanie do S do Senna, Potem dohamowanie do 3 zakrętu, tor jest trudny technicznie, a do tego dochodzi nieprzewidywalna, Brazylijska pogoda i fani na trybunach.
Ja uważam ten tor za jeden z najlepszych na świecie i z niecierpliwością czekam na każde GP Brazylii.
Falarek, 11.10.2017 17:04[!]
Ten tor był budowany na zasadzie aby spektakularnie wyglądał w telewizji. Blichtr przepych neony itp. Dla mnie przesada. Nie płakałbym po tym wyścigu. Tor bez magii.
Metalpablo, 11.10.2017 18:11[!]
Interlagos też tylko przez kilka sezonów kończyło sezon, przecieź wcześnuej bylo na początku sezonu. Starsi kibice pamuętaja, że sezon kończyła kiedyś Australia a jeszcze wcześnuej Japonia a jeszcze wcześniej USA.... coraz zmienia się to.
Falarek, 11.10.2017 18:46[!]
Wyjątkowo w 1997 odchodzące z F1 Renault (teraz można by rzec który to już raz) chciało by finał sezonu był w Europie i wtedy to był wyścig o GP Europy w Jerez i słynne zderzenie Schumachera z Villeneuve.
Slawregas, 14.10.2017 13:55[!]
@ymru co za brednie ze niby abu dabi gwarantuje lepsze wyscigi niz interlagos? Jedyne co u arabow jest ciekawe to pierwszy sektor, proste ostatnimi czasy slużą głównie do wymijania z DRSem, a ostatni sektor z wolnymi i srednimi zakretami nikogo nie jara a juz na pewno nie zacieśnia stawki. Do tego nie ma tam szans na deszcz. Interlagos to świetny kompaktowy tor pojedynki na prostej startowej oraz za
Senna-S były zawsze nawet w poprzedniej dekadzie bez DRS, do tego pada tam regularnie licząc od nowej konfiguracji z 1990 9 z 27 wyścigów było z mniejszym lub większym deszczem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca