Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.10.2017

Kubica zakończył "produktywne" testy z Williamsem na Węgrzech

Luca Marmorini został konsultantem Aston Martina

Raikkonen: Ferrari jest w stanie odnieść cztery zwycięstwa na koniec sezonu

Pirelli ujawniło wybory zespołów na Grand Prix Meksyku

Informacja Pirelli przed GP USA

Hasegawa: Relacje Hondy z Alonso są trudne

Kwiat wrócił do Toro Rosso tylko na Grand Prix Stanów Zjednoczonych?

16.10.2017

Podczas GP USA ultramiękkie opony będą oznaczone różowym kolorem

Coulthard: Bottas musi wierzyć, że potrafi zniwelować stratę do Hamiltona

Boullier: Potrzebujemy czasu, aby wejść na poziom Red Bulla

Berger: Sezon 2018 przyniesie kolejny pojedynek Vettela z Hamiltonem

Pirelli jest zainteresowane zakupem toru Interlagos?

Ecclestone: Liberty nie chce, abym pojawiał się na wyścigach

15.10.2017

Rene Rast wywalczył tytuł mistrzowski DTM

14.10.2017

DTM: Green wygrał sobotni wyścig na Hockenheimringu

13.10.2017

Brendon Hartley wystartuje dla Toro Rosso w Austin

Massa: Williams pójdzie w złym kierunku, jeśli nie przedłuży ze mną umowy

Hamilton: Nie zamierzam podejmować niepotrzebnego ryzyka

Horner: Spalanie oleju psuje wizerunek bardziej ekologicznej F1

Hulkenberg: Sainz to młody, ale szybki kierowca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Grosjean: Powrót Palmera do startów w F1 nie jest niemożliwy

Francuz przypomina swoją własną historię i debiut w F1 w trakcie sezonu 2009.
Nataniel Piórkowski, 13 października 2017, wyświetlenia: 1872<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Romain Grosjean uważa, że Jolyon Palmer może w przyszłości powrócić do startów F1. Przyznaje jednak, że ze względu na małą liczbę wakatów może się to okazać ciężkim wyzwaniem.

Grand Prix Japonii było ostatnim wyścigiem przejechanym przez Palmera w barwach Renault Sport. Od rundy w Austin jego miejsce w teamie z Enstone zajmie wychowanek programu Red Bulla – Carlos Sainz.

Grosjean zadebiutował w F1 w trakcie sezonu 2009, zastępując Nelsinho Piqueta w Renault, ale nie otrzymał szansy na pozostanie w ekipie na kolejny rok i musiał powrócić do niższych kategorii. Francuz uważa, że pomimo trudnej sytuacji Palmer nie traci wszelkich możliwości powrotu do serii Grand Prix.

„Pod koniec 2009 roku nie było mnie już w Formule 1. Pojechałem kilka wyścigów w mistrzostwach świata GT, pojechałem kilka wyścigów w Auto GP, GP2, testowałem opony Pirelli i w końcu wróciłem do F1. To była pierwsza część mojej kariery. Przechodziłem przez trudny okres, gdy straciłem miejsce w F1. Podążałem za swoim marzeniem i zrealizowałem je poprzez powrót do GP2 i tak dalej. Wszyscy mamy różne kariery, wszyscy znajdujemy się w różnych miejscach, ale powrót nie jest niemożliwy”.

Grosjean przyznał jednak, że ze względu na ograniczone opcje Palmer może mieć problem ze znalezieniem zespołu z wakatem. „Jest tylko dwadzieścia wyścigowych foteli. To trudne środowisko. Każdy fotel jest zajęty, wszyscy mamy długie kariery, a to po prostu utrudnia dostanie się do Formuły 1”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.09.2017  Haas sprawdzi w Malezji nowe hamulce Carbone Industrie
08.08.2017  Grosjean: Wspaniale byłoby móc kiedyś wrócić do Renault
26.07.2017  Steiner: Hungaroring będzie dużym testem dla hamulców
21.07.2017  Grosjean i Magnussen pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2018
16.07.2017  Wolff odpiera krytyczne uwagi Grosjeana pod adresem Hamiltona
Tagi:
Grosjean R.
Palmer J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 13.10.2017 10:26[!]
Grosjean w 2009 roku wypadł słabo, ale na jego usprawiedliwienie można powiedzieć, że:
- miał za partnera zespołowego Alonso, który nawet taczką pojedzie szybko;
- debiutował w środku sezonu, bez odpowiedniego przygotowania;
- miał tylko pół sezonu na pokazanie swoich umiejętności.

Natomiast Palmer miał możliwość przygotowania się podczas testów przedsezonowych, a mimo to zaliczył katastrofalny pierwszy sezon.
Do tego po pojawieniu się małego światełka w tunelu w postaci zdobytego punkciku w Malezji 2016, w sezonie 2017 zaliczył totalny regres.
Mam nadzieję, że już nigdy nie otrzyma szansy jeżdżenia w F1.
Titheon, 13.10.2017 10:44[!]
Grosik musi mieć do siebie ogromny dystans skoro odważył się w jakikolwiek sposób porównać Palmera do siebie ;)

Ale według mnie ma jednak trochę racji. Grosik w pierwszych sezonach też był przecież wyśmiewany i nie wiązano z nim żadnych większych nadziei. Z czasem pokazał, że jednak coś tam potrafi, więc kto wie... może kiedyś Kubica OUT, Palmer IN? ;) Zresztą... Nie zrozumcie mnie źle, ale dla mnie Grosik nadal jest bardzo przeciętnym kierowcą. To, że wrócił i nadal utrzymuje się w stawce, jest dla mnie małą niespodzianką, mimo wszystko. Aż chciałbym go zobaczyć w jednym zespole z Massą, lub znowu z Raikkonenem, bo podejrzewam, że może być od nich niewiele lepszy, bądź nawet gorszy.
Protonek, 13.10.2017 12:44[!]
Jak Palmer senior założy własny zespół to szansę na powrót Jolyona są.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca