Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Marchionne po raz kolejny grozi odejściem Ferrari z F1

"Enzo Ferrari. Wizjoner z Maranello" - już wkrótce premiera!

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Ross Brawn podkreśla z kolei, że w F1 musi dojść do zmian w zakresie silników i wydatków.
Nataniel Piórkowski, 16 listopada 2017, wyświetlenia: 1421<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Niki Lauda zaprzecza, że Mercedes dołączy do Ferrari grożąc możliwym wycofaniem się z Formuły 1.

„To nonsens” – powiedział dyrektor niewykonawczy stajni z Brackley.

Wiadomo, że większość producentów nie jest zadowolona z propozycji zmian w przepisach dotyczących jednostek napędowych, jakie mają wejść do użytku w F1 począwszy od sezonu 2021. Swymi obawami dzielili się w ostatnim czasie szefowie Ferrari, Mercedesa i Renault. „Najpierw chcemy poznać szerszą perspektywę i wiedzieć, gdzie będzie znajdować się Formuła 1 w 2021 roku” – stwierdził Cyril Abiteboul.

Koncerny nie są także zadowolone z planów wprowadzenia limitów budżetowych. Największe zespoły mają także kwestionować posunięcia Liberty Media, uważając, że właściciel praw komercyjnych zawłaszcza sobie kompetencje organu regulacyjnego. „Dlaczego? Bo przepisy są także w stanie wpływać na komercyjny sukces sportu” – tłumaczył dyrektor do sprawy sportowych serii Grand Prix, Ross Brawn, dodając, że skomplikowane jednostki napędowe nie pomagają w zapewnieniu dobrego ścigania.

Brytyjczyk zasugerował, że jeśli uda się wprowadzić tańsze części silnika, z Formuły 1 mogą zniknąć niepopularne kary cofnięcia na starcie. „Jeśli homologowana turbosprężarka kosztuje trzy tysiące dolarów, nie ma znaczenia jak wiele razy wymienisz ją w trakcie jednego sezonu”.

Kolejnym standardowym elementem mogą stać się baterie. „Nie mielibyśmy z tym żadnego problemu. Renault to producent samochodów, a nie baterii” – powiedział Abiteboul.

Brawn zaznacza, że pomimo wyraźnego sprzeciwu w F1 musi dojść do zmian. „Nie możemy dalej funkcjonować w ten sposób. Co się stanie, gdy stracimy jednego lub dwóch z obecnych producentów, jeśli ich wyniki nie ulegną poprawie?”. Brawn przeprosił Mercedesa i Ferrari za sposób, w jaki ogłoszono propozycje zmian w przepisach i dodał że Liberty ma 12 miesięcy na przeprowadzenie negocjacji z zainteresowanymi stronami. Podkreślił przy tym, że firma nie wycofa się z propozycji rezygnacji ze stosowania MGU-H. „Musielibyśmy usłyszeć bardzo przekonujące argumenty” – stwierdził.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2018  F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?
18.04.2018  Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa
17.04.2018  Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019
14.04.2018  F1 ustanowi nowy limit paliwa na wyścig od sezonu 2019?
12.04.2018  Brawn: GP Bahrajnu pokazało, że w F1 funkcjonują dwie ligi zespołów
Tagi:
F1 ogólnie
Mercedes
Ferrari
Brawn R.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
janko30, 16.11.2017 12:37[!]
Na tym zdjęciu widać jak perfecyjnie Vettel wyprzedza Bottasa.
Kamikadze2000, 16.11.2017 23:12[!]
Miejmy nadzieje, że ograniczając budżety nieco spowolnią czołowe fabryczne ekipy. Bo obecnie wygląda to tak, jakbyśmy mieli podział na klasy. Takie rzeczy to w WEC... ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca