Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.01.2018

Tost: Toro Rosso może tylko skorzystać na współpracy z Hondą

Horner: Zespoły powinny zmienić podejście do rozmów z Liberty Media

23.01.2018

Lowe: Kubica musi zapracować na posadę w Formule 1 w 2019 roku

Force India ogłosiło datę podania nowej nazwy oraz prezentacji bolidu

Abiteboul: Sezon 2018 jest ostatnim etapem budowania zespołu

22.01.2018

Zetsche: Ferrari i Mercedes maja zbieżne poglądy na temat przyszłości F1

Ford nie wyklucza zaangażowania się w Formułę 1

Todt: Omówimy kwestię weta Ferrari

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Ross Brawn podkreśla z kolei, że w F1 musi dojść do zmian w zakresie silników i wydatków.
Nataniel Piórkowski, 16 listopada 2017, wyświetlenia: 1206<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Niki Lauda zaprzecza, że Mercedes dołączy do Ferrari grożąc możliwym wycofaniem się z Formuły 1.

„To nonsens” – powiedział dyrektor niewykonawczy stajni z Brackley.

Wiadomo, że większość producentów nie jest zadowolona z propozycji zmian w przepisach dotyczących jednostek napędowych, jakie mają wejść do użytku w F1 począwszy od sezonu 2021. Swymi obawami dzielili się w ostatnim czasie szefowie Ferrari, Mercedesa i Renault. „Najpierw chcemy poznać szerszą perspektywę i wiedzieć, gdzie będzie znajdować się Formuła 1 w 2021 roku” – stwierdził Cyril Abiteboul.

Koncerny nie są także zadowolone z planów wprowadzenia limitów budżetowych. Największe zespoły mają także kwestionować posunięcia Liberty Media, uważając, że właściciel praw komercyjnych zawłaszcza sobie kompetencje organu regulacyjnego. „Dlaczego? Bo przepisy są także w stanie wpływać na komercyjny sukces sportu” – tłumaczył dyrektor do sprawy sportowych serii Grand Prix, Ross Brawn, dodając, że skomplikowane jednostki napędowe nie pomagają w zapewnieniu dobrego ścigania.

Brytyjczyk zasugerował, że jeśli uda się wprowadzić tańsze części silnika, z Formuły 1 mogą zniknąć niepopularne kary cofnięcia na starcie. „Jeśli homologowana turbosprężarka kosztuje trzy tysiące dolarów, nie ma znaczenia jak wiele razy wymienisz ją w trakcie jednego sezonu”.

Kolejnym standardowym elementem mogą stać się baterie. „Nie mielibyśmy z tym żadnego problemu. Renault to producent samochodów, a nie baterii” – powiedział Abiteboul.

Brawn zaznacza, że pomimo wyraźnego sprzeciwu w F1 musi dojść do zmian. „Nie możemy dalej funkcjonować w ten sposób. Co się stanie, gdy stracimy jednego lub dwóch z obecnych producentów, jeśli ich wyniki nie ulegną poprawie?”. Brawn przeprosił Mercedesa i Ferrari za sposób, w jaki ogłoszono propozycje zmian w przepisach i dodał że Liberty ma 12 miesięcy na przeprowadzenie negocjacji z zainteresowanymi stronami. Podkreślił przy tym, że firma nie wycofa się z propozycji rezygnacji ze stosowania MGU-H. „Musielibyśmy usłyszeć bardzo przekonujące argumenty” – stwierdził.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2018  Horner: Zespoły powinny zmienić podejście do rozmów z Liberty Media
22.01.2018  Zetsche: Ferrari i Mercedes maja zbieżne poglądy na temat przyszłości F1
22.01.2018  Ford nie wyklucza zaangażowania się w Formułę 1
19.01.2018  Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?
19.01.2018  Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?
Tagi:
F1 ogólnie
Mercedes
Ferrari
Brawn R.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
janko30, 16.11.2017 12:37[!]
Na tym zdjęciu widać jak perfecyjnie Vettel wyprzedza Bottasa.
Kamikadze2000, 16.11.2017 23:12[!]
Miejmy nadzieje, że ograniczając budżety nieco spowolnią czołowe fabryczne ekipy. Bo obecnie wygląda to tak, jakbyśmy mieli podział na klasy. Takie rzeczy to w WEC... ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca