Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.05.2018

Ricciardo z najlepszym czasem w pierwszym treningu w Monako

Hamilton zadowolony z powrotu grid girls przy okazji GP Monako

Stroll: Chcemy dokonać znaczących postępów przed lipcowymi wyścigami

Hartley zaskoczony plotkami na temat swojej przyszłości w Toro Rosso

23.05.2018

Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna

Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo

Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako

Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari

Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla

Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Promotor GP Azerbejdżanu chce renegocjować warunki umowy z FOM

Markiełow: Odrzuciłbym propozycję startów dla Toro Rosso

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Todt wykluczył możliwość zrezygnowania z Halo przed sezonem 2018

Wcześniej pojawiały się doniesienia, jakoby Federacja rozważała porzucenie systemu.
Mateusz Szymkiewicz, 27 listopada 2017, wyświetlenia: 1999<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jean Todt wykluczył możliwość porzucenia systemu Halo jeszcze przed rozpoczęciem sezonu 2018.

Od przyszłego roku kierowcy będą musieli obowiązkowo korzystać z nowego systemu ochrony głowy. Do Formuły 1 zostanie wprowadzone Halo, czyli pałąk składający się z obręczy, dwóch mocowań oraz słupka umiejscowionego tuż przed kokpitem.

Nowe rozwiązanie budzi duże kontrowersje wśród fanów oraz kierowców, głównie ze względów estetycznych. Teraz z kolei pojawiły się sygnały, iż Halo znacznie podniesie masę bolidów, co może dyskryminować wyższych oraz cięższych zawodników. Ponadto w Abu Zabi dokonano próby opuszczenia bolidu na czas z założonym systemem Halo i Valtteri Bottas nie zdołał tego zrobić poniżej regulaminowego czasu siedmiu sekund.

Z tego powodu narodziły się spekulacje, jakoby Federacja rozważała rezygnację z nowego systemu bezpieczeństwa, lecz teraz prezes organizacji – Jean Todt, definitywnie wykluczył taką możliwość. „Nie ma już drogi powrotu. Halo pojawi się i zostanie. Dlaczego? Ponieważ oferuje wielkie wartości pod względem bezpieczeństwa. Jestem zafascynowany tym co zostało napisane na ten temat. Halo jest po prostu częścią naturalnej ciągłości Formuły 1. Oczywiście to nie musi być ostatnie słowo. Jeżeli znajdziemy lepsze rozwiązanie, to wprowadzimy je” – powiedział Francuz.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.05.2018  Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1
18.05.2018  Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019
16.05.2018  Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1
14.03.2018  Todt: Kierowcy sami prosili FIA o wprowadzenie systemu ochrony kokpitu
07.03.2018  Todt: Debata na temat rezygnacji z grid girls jest nonsensowna
Tagi:
Todt J.
FIA
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kumien, 27.11.2017 11:55[!]
Druga sprawa to każdy zrobił już nowy bolid uwzględniając Halo i sorry, ale rezygnacja z niego na tym etapie na 100% zostałoby zawetowane przez kogoś.
Opanek2246, 27.11.2017 17:54[!]
Ciekawe kiedy komuś stanie się krzywda bo np. nie zdołał w porę opuścić dajmy na to płonącego bolidu właśnie przez to cholerne halo...
kidmaciek, 27.11.2017 18:58[!]
No to szybko szukajcie tego lepszego rozwiązania, bo na bolidy z Halo nie da się patrzeć nie myśląc 'coś tu jest nie tak'.
Mr President, 27.11.2017 22:19[!]
Rozwiązanie to zamknięte kokpity jak w prototypach, ciekawe, jak długo przyjdzie nam na to czekać. Halo to półśrodek, rozwiązanie pośrednie, które nie tylko fatalnie wygląda, ale również nie chroni tak skutecznie jak jego alternatywa. Kolejny krok na drodze poprawiania bezpieczeństwa kierowców zostaje właśnie wykonany, technologia i świadomość konieczności podnoszenia standardów musiały doprowadzić do takiej decyzji. Szkoda, że nie jest bardziej radykalna.
rno2, 28.11.2017 07:08[!]
A ja mam nadzieję, że w przyszłości wznowią badania nad tarczą (w wersji Red Bulla lub wersji Ferrari) i to rozwiązanie wprowadzą zamiast halo.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca