Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ericsson: Ostatnie tygodnie były nerwowe

Szwed do samego końca nie mógł być pewny utrzymania posady w Sauberze.
Mateusz Szymkiewicz, 5 grudnia 2017, wyświetlenia: 1398<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Marcus Ericsson przyznał, że miał za sobą „kilka nerwowych tygodni” w związku z niepewną przyszłością w Sauberze.

Szwed startuje w Formule 1 od 2014 roku i za każdym razem zabezpieczał swoją posadę przed końcem sezonu. Tym razem 27-latek musiał poczekać na decyzję Saubera aż do grudnia i zgodnie z przewidywaniami stajnia z Hinwil zdecydowała się zatrzymać go.

„Miałem kilka nerwowych tygodni, ale oczywiście świetnie jest już wiedzieć, że wszystko jest gotowe, szczególnie z Alfą Romeo jako głównym sponsorem oraz partnerem” – powiedział Marcus Ericsson w rozmowie z gazetą Teknikens Varld. „Do tej pory moja kariera w Formule 1 jest dosyć trudna. Ciężko było pokazać co potrafię mając bolidy, które zawsze były na końcu stawki. Teraz jednak, kiedy Sauber będzie współpracował z Alfą Romeo, powinno to oznaczać, że po raz pierwszy będę miał szansę znaleźć się nieco wyżej w stawce”.

Nowym partnerem Ericssona będzie tegoroczny czempion Formuły 2 – Charles Leclerc. Jak przyznał kierowca, występy Monakijczyka w juniorskiej serii wywołały na nim spore wrażenie. „Charles Leclerc to niesamowicie utalentowany kierowca, który naprawdę zdominował w tym roku F2 i oczywiście będzie dla mnie trudnym konkurentem w przyszłym sezonie. On także jest juniorem Ferrari i jestem przekonany, iż razem będziemy świetnie współpracowali przy jak najlepszym rozwoju bolidu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.09.2018  Antonio Giovinazzi faworytem do drugiej posady w Sauberze?
12.09.2018  Ericsson: Honda dokonała większych postępów niż wszyscy sądzą
01.09.2018  Verstappen także otrzymał silnik Renault w najnowszej specyfikacji
01.09.2018  Ericsson otrzymał nowe nadwozie bolidu C37
01.09.2018  Sainz: Mam nadzieję, że z F1 zniknie sztuczny i niebezpieczny DRS
Tagi:
Ericsson M.
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
JuJu_Hound, 05.12.2017 10:34[!]
Jakie silniki Sauber dostanie na 2018? Czyżby Ferrari w specyfikacji 2017?
Mahilda111, 05.12.2017 10:43[!]
@JuJu_Hound
Najnowszą specyfikację będą otrzymywali.
JuJu_Hound, 05.12.2017 11:01[!]
Dzięki. No to będzie dobry, lepszy rok dla Saubera. Lepszy rok dla McLarena. Tzn ze Haas bedzie miał ciężki rok i byt Magnussena bedzie zagrożony. To takie wróżenie z fusów ale scenariusz całkiem możliwy.
teambuktu, 05.12.2017 17:12[!]
@JuJu_Hound
Też lepszy dla Renault - kierowcy
Może lepszy dla Williamsa - projekt bolidu
Dalej dobry dla FI.
I dobrze - zapowiada się dobra walka w środku stawki.
RY2N, 06.12.2017 07:41[!]
@JuJu_Hound
tylko, że w stawce zawsze jakieś teamy muszą zajmować ostatnie i przedostatnie miejsce.
Czyli jeśli to będzie dobry rok dla Saubera to bedą mieli pewnie przedostatnie miejsce, a w najlepszym wypadku 3-cie od końca (no chyba, że Ferrari da im też swoją aerodynamikę).
Natomiast jeśli jakimś cudem poprawi się Honda to Sauber i tak może być ostatni.
Jedno co jest pewne to to, że stawka będzie dużo bardziej zbita niż w tym roku - a więc szykuje się niezwykle ciekawy sezon z ciągła walką we wszystkich wyścigach. I nie będzie już mowy o przebijaniu się z najlepszych końca stawki, omijaniu itp.
bartoszcze, 06.12.2017 13:11[!]
Cytat RY2N :
jeśli jakimś cudem poprawi się Honda to Sauber i tak może być ostatni

Mogą decydować najlepsze osiągnięcia kierowców i tu Leclerc może się okazać bezcenny w rywalizacji z Gaslym, Hartleyem i Magnussenem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca