Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.01.2018

Tost: Toro Rosso może tylko skorzystać na współpracy z Hondą

Horner: Zespoły powinny zmienić podejście do rozmów z Liberty Media

23.01.2018

Lowe: Kubica musi zapracować na posadę w Formule 1 w 2019 roku

Force India ogłosiło datę podania nowej nazwy oraz prezentacji bolidu

Abiteboul: Sezon 2018 jest ostatnim etapem budowania zespołu

22.01.2018

Zetsche: Ferrari i Mercedes maja zbieżne poglądy na temat przyszłości F1

Ford nie wyklucza zaangażowania się w Formułę 1

Todt: Omówimy kwestię weta Ferrari

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Ekipa chce uniknąć sytuacji, w której będzie musiała zredukować zbyt liczną kadrę.
Mateusz Szymkiewicz, 14 grudnia 2017, wyświetlenia: 1793<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Haasa – Gunther Steiner, zdradził, że zespół chce wstrzymać się z rozbudową do momentu poznania planów związanych z ograniczeniami budżetowymi.

Stajnia z Kannapolis ma za sobą drugi sezon w Formule 1 i jak przyznał jej szef, jest zaskoczony tym jak poradził sobie zespół, mimo zapowiedzi, iż będzie trudniej niż podczas debiutu. Jak zdradził Włoch, w planach jest między innymi powiększenie personelu ekipy, lecz wcześniej chce poznać plany Liberty Media dotyczące funkcjonowania Formuły 1 w kolejnych latach.

„Nie spodziewałbym się, że będziemy tak stabilni we wszystkich obszarach” – powiedział Steiner dla Auto Motor und Sport. „Dopiero po pierwszym roku zdajesz sobie sprawę z poziomu, jakiego wymaga zintegrowanie wszystkiego ze sobą. Mimo to spełniliśmy wszystkie oczekiwania. Nim będziemy jednak kontynuowali nasz rozwój, to musimy wiedzieć na jakim poziomie będą limity budżetowe. Nie ma sensu powiększać zespołu, by potem redukować personel w 2021 roku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.01.2018  Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra
17.01.2018  Magnussen: Haas podąża drogą Force India
06.01.2018  Haas otwarty na współpracę z Ferrari w stylu Alfa Romeo-Sauber
30.12.2017  Grosjean: McLaren i Renault dokonają dużych postępów
22.12.2017  Magnussen: Stawka F1 powinna być bardziej wyrównana
Tagi:
Haas

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca