Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.07.2018

Ricciardo rozpocznie wyścig w Niemczech z końca stawki

Miami odkłada decyzję co do organizacji wyścigu F1

Mercedes podpisał umowę z Bottasem na sezon 2019

Formuła 1 przejdzie na 18-calowe felgi od sezonu 2021

19.07.2018

Alonso: Widzę wielu zadowolonych ludzi po ostatnich zmianach

Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec

Haas zrezygnował z udziału w testach na Węgrzech

Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy

Motorsport.com: Lance Stroll może przejść do Force India na sezon 2019

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Berger: Formuła 1 potrzebuje dyktatury

Haas nie podjął jeszcze decyzji w sprawie Ferrucciego

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marchionne: W przyszłości możemy stworzyć alternatywną serię do F1

"Nie możemy ignorować takiego scenariusza, ale wolałbym go uniknąć".
Nataniel Piórkowski, 21 grudnia 2017, wyświetlenia: 3183<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sergio Marchionne zasugerował, że Ferrari może zainicjować proces powołania do życia nowej serii wyścigowej, alternatywnej względem Formuły 1.

Marchionne jest jednym z najbardziej zagorzałych krytyków propozycji zmian w przepisach dotyczących jednostek napędowych, jakie mają pojawić się w sporcie od sezonu 2021.

Dyrektor generalny koncernu Fiat Chrysler uważa, że standaryzacja niektórych części doprowadzi do zniszczenia DNA sportu i uczyni F1 nieatrakcyjną z punktu widzenia Ferrari.

Teraz Włoch zaznaczył, że ewentualny brak porozumienia z władzami królowej sportów motorowych może doprowadzić do rozłamu i powstania alternatywnej serii. „Poprzednie porozumienie uniemożliwiało zespołom branie pod uwagę alternatyw poza cyrkiem F1. Teraz możemy przeanalizować możliwość stworzenia czegoś podobnego do Formuły 1 pod względem widowiska”.

„Istnieje możliwość stworzenia alternatywnych mistrzostw od sezonu 2020/2021. Nie możemy ignorować takiego scenariusza, ale wolałbym go uniknąć. Chciałbym, aby Ferrari kontynuowało starty w Formule 1, ale musimy dojść do kompromisu, jaki umożliwi nam prezentowanie swego DNA w każdym wyścigu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.07.2018  Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?
16.07.2018  Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela
11.07.2018  Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012
11.07.2018  Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
Tagi:
Ferrari
F1 ogólnie
Przepisy
Liberty Media
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 21.12.2017 10:47[!]
Chyba mam deja vu. Całkiem niedawno czytałem gdzieś podobny bełkot tego pana :-)
djescape, 21.12.2017 10:47[!]
Śledzę F1 mniej więcej od 2004 roku i zawsze, ale to zawsze przy zmianie regulaminów są te same śpiewki: odchodzenie, tworzenie serii odrębnej, wzrost kosztów a miały się zmniejszyć, spadek atrakcyjności widowiska... Czas chyba wymyślić nowe argumenty.
Yurek, 21.12.2017 10:51[!]
Ferrari to stan umysłu. Enzo czy Luce zawsze dobrze wychodziło szantażowanie. A Marchionne uczy się od "najlepszych".
ergie, 21.12.2017 11:29[!]
Żegnamy Panów i życzymy powodzenia :) nie o standaryzację części ale o przywileje w pozyskiwaniu kasy dziadowi chodzi...
marvin, 21.12.2017 12:10[!]
I co, ktoś poważny z producentów miałby wejść do takiej serii wyścigowej stworzonej przez Ferrari w zasadzie dla Ferrari na zasadach odpowiadających Ferrari? Niech się Sergio nie ośmiesza. Blefować i straszyć trzeba umieć, a on i całe Ferrari wychodzą na klaunów.
rno2, 21.12.2017 12:17[!]
@marvin
Będą się ścigać same Ferrari i w końcu będą dumni, że Ferrari wygrywa :-)
Masio, 21.12.2017 13:11[!]
Poprzewracało im się w głowie od tej kasy za samo bycie w F1...
Sasilton, 21.12.2017 14:53[!]
Jednym z powodów dlaczego oglądam F1, jest jej historia. Fajnie popatrzeć jak bolidy się zmieniali, jak kierowcy się zmieniali. Bez tej historii, nawet najszybsza seria będzie średnio atrakcyjna.
Adam2iak, 21.12.2017 17:39[!]
Formuła FIAT? Jestem za, im więcej serii wyścigowych tym lepiej
bartoszcze, 22.12.2017 07:51[!]
@rno2
No przecież jest prawdopodobne, że będą się ścigać z Alfą i Maserati.
dejacek, 25.12.2017 22:41[!]
a ja chętnie oglądałbym nową serię wyścigową gdyby jeździły bolidy z silnikami v10 3500 ccm bez energii kosmicznej i innych cudów.Tylko kierowca i 1500 KM do okiełznania
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca