Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2018

Zetsche: Ferrari i Mercedes maja zbieżne poglądy na temat przyszłości F1

Ford nie wyklucza zaangażowania się w Formułę 1

Todt: Omówimy kwestię weta Ferrari

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Mercedes chciał dostarczać silniki McLarenowi

Porozumienie nie mogło zostać osiągnięte z powodu braku czasu na reorganizację pracy fabryki.
Nataniel Piórkowski, 27 grudnia 2017, wyświetlenia: 2990<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Toto Wolff ujawnił, że Mercedes był zainteresowany dostarczaniem silników McLarenowi, jednak z powodu przeciągających się negocjacji nie mógł zapewnić stworzenia optymalnej struktury produkcji.

Udziałowiec McLarena – Mansour Ojjeh, prowadził rozmowy na temat potencjalnego porozumienia z prezesem Daimlera – Dieterem Zetsche. Wolff przyznaje, że Mercedes wyrażał chęć podpisania umowy ze stajnią z Woking, ale nie był w stanie przygotować się w tak krótkim czasie do obsługi kolejnego klienta.

„Chcieliśmy zapewnić silniki McLarenowi. Problem polegał na tym, że rozmowy ciągnęły się przez długi czas i po prostu nie mieliśmy struktury oraz zdolności produkcyjnych, aby dostarczać im jednostki na sezon 2018” – powiedział szef działu sportów motorowych Mercedesa w rozmowie z ESPN.

Zapytany o to, czy w przyszłości McLaren może ponownie korzystać z silników Mercedesa, Wolff stwierdził: „Nigdy nie można wykluczać opcji dostarczania w przyszłości silników któremukolwiek z zespołów. Właśnie dlatego McLaren lub każda inna ekipa mogą być w przyszłości naszymi partnerami”.

Wolff dodał, że Mercedes wzbrania się przed wejściem w ewentualną współpracę z Red Bullem, ponieważ austriacki zespół ma tendencję do krytykowania obecnego partnera silnikowego, koncernu Renault. „W Formule 1, zupełnie tak jak w życiu – prywatnym czy biznesowym – chodzi o poszukiwanie kompromisów, przyjmowanie mocnych i słabych stron partnera i pomaganie sobie nawzajem. W dużej mierze taka jest nasza kultura w Mercedesie i to dzięki niej w ostatnich latach udało nam się odnieść takie sukcesy. Szacunek jest niesamowicie istotną częścią naszych wartości i dlatego wybraliśmy partnerów, z którymi współpracujemy obecnie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.01.2018  Zetsche: Ferrari i Mercedes maja zbieżne poglądy na temat przyszłości F1
18.01.2018  Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego
15.01.2018  Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać
09.01.2018  Wolff: Wehrlein nie straci wsparcia Mercedesa
04.01.2018  Wolff pod wrażeniem wysokiego poziomu motywacji Lewisa Hamiltona
Tagi:
Mercedes
McLaren
Wolff T.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 27.12.2017 14:48[!]
Cytat :
dlatego wybraliśmy partnerów, z którymi współpracujemy obecnie.

Dlatego potrzebne jest wprowadzenie nowej, prostszej formuły silnikowej, która pozwoli zaangażować się w ten sport niezależnym producentom, którzy będą sprzedawali swój produkt każdemu chętnemu.
Myślę, że krytyka RBR jaka spada na Renault jest zasadna. Owszem, osiągi poszły w górę (chociaż nadal jest to 3 silnik w stawce, ze sporą stratą do Mercedesa i Ferrari), ale niezawodność w tym roku stała na żenująco niskim poziomie.
Gdyby RBR miało silniki Mercedesa, to raczej nie mieliby czego krytykować.
Raczej Mercedes boi się Red Bulla z mocnym silnikiem.
Dlatego, tak jak napisałem na początku, dla uzdrowienia tego sportu potrzeba wprowadzenia niezależnych dostawców, którzy będą w stanie produkować konkurencyjne jednostki napędowe.
Adam1970, 27.12.2017 15:44[!]
Cytat :
Chcieliśmy zapewnić silniki McLarenowi.


..ale nie pozwolimy aby McLaren nas pokonał z naszym silnikiem.
To samo RBR.

Cytat :
dlatego wybraliśmy partnerów, z którymi współpracujemy obecnie


..dlatego wybraliśmy partnerów których możemy pokonać.
marios76, 27.12.2017 16:30[!]
Hipokryta! :)
AleQ, 27.12.2017 16:50[!]
Wolff po sezonie coś się rozgadał. Niestety zapomniał, że fani F1 nie mają 6 lat. Bełkotu tego śmieszka nie da się czytać.

Cytat :
Wolff dodał, że Mercedes wzbrania się przed wejściem w ewentualną współpracę z Red Bullem, ponieważ austriacki zespół ma tendencję do krytykowania obecnego partnera silnikowego, koncernu Renault.


HAHAHAHA. Mógłby chociaż nie zgrywać głupka. Wprost powiedzieć, że RBR to wymagjący rywal, który ma potencjał na mistrzostwo ( postępy RB13 są widoczne ) i dlatego nie sprzeda im gratów.

I jeszcze perełka na koniec.

Cytat :
„Chcieliśmy zapewnić silniki McLarenowi. Problem polegał na tym, że rozmowy ciągnęły się przez długi czas i po prostu nie mieliśmy struktury oraz zdolności produkcyjnych, aby dostarczać im jednostki na sezon 2018


Tak, tak, McLaren i STR jakoś się dogadały z innymi zespołami, a rozmowy trwały minimum pół roku ( przynajmniej w Woking).
Brak "zdolności produkcyjnych". Dobre. W takie bajki nawet chyba sam nie wierzy.

I mimo sympatii do całego Mercedesa, chciałbym zobaczyć płacz Wolffa, jak ktoś im się postawi w 2018. Ale to nic nowego - chronienie interesów to rzecz najważniejsza.
kovalf122, 27.12.2017 17:27[!]
@Adam1970
Cytat :
.ale nie pozwolimy aby McLaren nas pokonał z naszym silnikiem.

Dobre. McLaren brał silniki od Mercedesa w 2013 i 2014. Jeden z tych teamów w podanych dwóch sezonach ugrał w sumie 2 wizyty na podium. Zgadnij, który.
W, 27.12.2017 21:35[!]
@kovalf122
Naiwnością jest twierdzenie, że silniki dostarczane jakiemukolwiek klientowi są równie dobre, jak dostarczane ekipie fabrycznej...
kovalf122, 27.12.2017 22:04[!]
@W
W moim komentarzu takie twierdzenie nie padło. Bardziej chodziło w nim o to, że problemy McLarena zaczęły się przed erą McLaren-Honda i niekoniecznie były pochodną jednostki napędowej. Można nawet założyć, idąc za myślą w Twoim komencie, że w latach 2010-2012 McLaren otrzymywał słabsze jednostki niż fabryczny team Mercedesa. Ekipie z Woking jednak zbytnio to nie przeszkadzało w osiąganiu znacznie lepszych wyników od Srebrnych Strzał. Co się stało, że od 2013 roku role się odwróciły? Mercedes zaczął dostarczać McLarenowi jeszcze słabsze jednostki napędowe?
rno2, 28.12.2017 07:09[!]
@kovalf122
W latach 2010-2012 silniki V8 były zamrożone, więc nie było możliwości aby producent dostarczał swoim klientom słabsze silniki.
Kamikadze2000, 29.12.2017 13:15[!]
Zaimponowaliby, gdyby dali równie mocne jednostki RBR. :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca