Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix

Brytyjczyk jest jednak otwarty na zastąpienie dwóch piątkowych treningów jedną dłuższą sesją.
Nataniel Piórkowski, 10 stycznia 2018, wyświetlenia: 1257<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor do spraw sportowych Formuły 1 – Ross Brawn, ujawnił, że nie jest zwolennikiem wprowadzania zmian w obecnym formacie weekendów Grand Prix.

W ubiegłym roku sugerowano, że w związku z planami zwiększenia liczby wyścigów wyścigowy weekend może zostać skrócony z trzech do dwóch dni.

Bernie Ecclestone sugerował nawet, że w przyszłości powinno dojść do zastąpienia jednego wyścigu dwoma krótszymi. „Musimy się przyjrzeć tradycyjnej koncepcji jednego, długiego wyścigu. Dwa wyścigi trwające po 40 minut z przerwą między nimi, wywiadami oraz pracującymi bolidami byłby atrakcyjne dla widzów, telewizji, sponsorów i reklamodawców” – oceniał były szef FOM w listopadzie 2016 roku.

Brawn jest jednak innego zdania: „Moim zdaniem długość weekendu Grand Prix jest odpowiednia. Nie jest zbyt długi, nie jest zbyt krótki – pozwala się zaangażować. Chcemy rozwoju Grand Prix, podkreślenia jego najważniejszych elementów, które na końcu łączą się w jedną całość. Nie jestem więc pewien, czy powinniśmy myśleć o zmianie długości Grand Prix”.

Brytyjczyk dodał jednak, że jest otwarty na propozycje ewentualnych zmian w harmonogramie wyścigowego weekendu. „Kwalifikacje sprawdzają się całkiem dobrze, ale otwartą na dyskusje pozostaje kwestia piątku – tego czy potrzebujemy dwóch 90-minutowych sesji, czy też jednej popołudniowej”.

Brawn odniósł się także do długoterminowych planów Liberty Media. „Jeśli zwiększymy liczbę wyścigów, to czy będziemy musieli zmienić format weekendu, aby zmniejszyć presję ciążącą na zespołach i umożliwić im występy? Fani są zawsze na pierwszym miejscu. Jak wyobrażają sobie Grand Prix? Zawsze spotykamy się z opiniami o tym, że ludzie powinni być bliżej bolidów, bliżej kierowców. Czy możemy im to umożliwić?”

„Jedną z propozycji jest otwarta kontrola techniczna. Coś takiego funkcjonuje w Le Mans. To świetne wydarzenie. Wszyscy fani mogą podejść, samochody są podnoszone i można zobaczyć co kryje się pod nimi. Myślimy o tego typu rzeczach. Jestem jednak sporym konserwatystą w ocenie formatu ścigania. Na tę chwilę nie mam w tym zakresie żadnych większych planów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.07.2018  Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone
13.06.2018  Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli
30.05.2018  Brawn odpiera krytykę pod adresem Grand Prix Monako
12.04.2018  Brawn: GP Bahrajnu pokazało, że w F1 funkcjonują dwie ligi zespołów
08.04.2018  Brawn: Być może warto rozważyć pomysł organizacji wyścigów kwalifikacyjnych
Tagi:
Brawn R.
Grand Prix F1
Przepisy
Liberty Media

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
macieiii, 10.01.2018 18:11[!]
Wiedzą, co się dzieje w prywatnych zespołach które "dorabiają" na płatnych treningach. Chyba szukają zmian gdzie się da.

Ta zmiana byłaby drobna przy tym co się dzieje. Kers, starty z końca, brak piątków, oszczędzanie silników, halo. Jak można mieć tak złą passę złych decyzji
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca