Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Francuski koncern jest zdeterminowany, aby poprawić niezawodność swego silnika.
Nataniel Piórkowski, 11 stycznia 2018, wyświetlenia: 2546<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Renault zaostrzy procedury kontrolne nowych części mając na celu poprawę niezawodności swych jednostek napędowych w sezonie 2018 – zapewnia Cyril Abiteboul.

Według szacunków francuskiego koncernu, w sezonie 2017 team Renault Sport stracił 45 punktów ze względu na problemy z niezawodnością i nie był w stanie nawiązać z Williamsem walki o piąte miejsce w klasyfikacji konstruktorów.

Abiteboul podkreśla, że przed nadchodzącą kampanią Renault nie zmieni architektury silnika, ale obierze bardziej drakońskie podejście do kontroli części. „Mamy do czynienia z dużo większą stabilnością. Pod tym względem nowy silnik jest w dużym stopniu podobny do tego z poprzedniego sezonu. Dokonujemy wymiany tylko tych części, które będą miały wpływ na niezawodność, podczas gdy rok temu zmieniliśmy niemal wszystko – silnik spalinowy i systemy hybrydowe”.

„Modyfikujemy także naszą wewnętrzne procedury, aby zagwarantować bardziej drakońskie podejście w sposobie realizowania kolejnych ważnych punktów projektu i wprowadzania do użytku nowych części. Jestem przekonany, że nasza praca na hamowni jest bardzo reprezentatywna i osiągniemy dzięki niej produkt, który będzie dużo bardziej dojrzały już na starcie zimowych testów” – dodał.

Zdaniem Francuza zmniejszenie regulaminowego limitu silników do trzech na sezon doprowadzi do spadku znaczenia trybu kwalifikacyjnego. „W tym roku każdy kierowca będzie mógł skorzystać tylko z trzech silników. To ważne, bo tryb kwalifikacyjny jest połączeniem sztuczek takich jak być może spalanie oleju – co zresztą zostanie mocno ograniczone – ale także faktu niszczenia silnika. Spodziewam się, że większość producentów będzie bardziej konserwatywna w podejściu do wykorzystywania jednostki napędowej. Pracujemy jednak nad naszymi własnymi rozwiązaniami, pozwalających wydobyć wyższe osiągi na ograniczonej licznie okrążeń”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.01.2019  Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault
22.01.2019  Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault
21.01.2019  Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?
14.01.2019  Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali
09.01.2019  Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019
Tagi:
Renault
Abiteboul C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca