Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.08.2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku

Leclerc: Po słabym starcie sezonu postępy Saubera wyglądają na jeszcze większe

13.08.2018

Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę

Magnussen: Formuła 1 wreszcie sprawia mi radość

Raikkonen przedłużył kontrakt z Ferrari na starty w sezonie 2019?

12.08.2018

Massa rozczarowany wypowiedzią Strolla o braku wsparcia w sezonie 2017

Sirotkin: Sauber znalazł się już poza zasięgiem Williamsa

Renault zaskoczone postępami Ferrari nad jednostką napędową

Brown: McLaren potrzebuje dobrego bolidu by zaryzykować z młodymi kierowcami

Stroll: Moje uczucie do Formuły 1 to "kocham-nienawidzę"

11.08.2018

Wywiad z e-sportowym kierowcą Mercedesa - Patrykiem Krutyjem

Wyniki oglądalności wyścigów F1 są gorsze o 4% względem sezonu 2017

10.08.2018

Verstappen nie martwi się częstymi karami nakładanymi na Toro Rosso

Perez nie wyklucza zmiany zespołu przed nadchodzącym sezonem

Massa rozumie decyzję Ricciardo o przejściu do Renault

Brawn sprzeciwia się skracaniu dystansu wyścigów

Przyszłoroczny kalendarz F1 będzie składał się z 20 Grand Prix

09.08.2018

Carey: Liberty pracuje nad ocaleniem GP Niemiec

Horner: Być może Ricciardo obawiał się, iż zostanie pomocnikiem Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Toro Rosso oficjalnie odsłoniło bolid STR13

Ekipa już kilka dni temu pokazała pierwsze zdjęcie tegorocznej konstrukcji.
Mateusz Szymkiewicz, 26 lutego 2018, wyświetlenia: 4153<< | lista | T- | T+ | >>

Zespół Toro Rosso oficjalnie zaprezentował tegoroczny model oznaczony kodem STR13.

Przed stajnią z Faenzy jeden z najważniejszych sezonów w trzynastoletniej historii startów w Formule 1. Ekipa we wrześniu 2017 roku zdołała pozyskać na wyłączność dostawcę układów napędowych – Hondę. Japoński producent po nieudanym trzyletnim partnerstwie z McLarenem, upatruje w Toro Rosso szansę na nowy start.

Centrala Hondy przed oficjalnym zainaugurowaniem współpracy z włoskim zespołem zdecydowała się zrestrukturyzować oddział odpowiedzialny za projekt w F1. Stanowisko szefa utracił Yusuke Hasegawa, którego obowiązki zostały rozdzielone między dwie osoby. Rozwój jednostki w Sakurze będzie od tego roku nadzorował Yasuaki Asaki, natomiast podczas testów oraz weekendów Grand Prix osobą decyzyjną na torze będzie Toyoharu Tanabe.

Z kolei Toro Rosso, które ma być „poligonem doświadczalnym” przed potencjalnym partnerstwem Hondy z Red Bull Racing, zdecydowało się postawić w całym sezonie na Pierre'a Gasly oraz Brendona Hartley'a. Francuz dołączył do zespołu podczas zeszłorocznego Grand Prix Malezji, natomiast Nowozelandczyk otrzymał szansę debiutu w Formule 1 w trakcie rundy rozgrywanej w Austin.

W ich ręce zostanie powierzony model STR13, który przejechał pierwsze kilometry już kilka dni temu podczas dnia filmowego na włoskim obiekcie Misano. Tuż po jego zakończeniu ekipa zdecydowała się opublikować pierwszą fotografię nowego bolidu, w związku z czym zaplanowana na dziś prezentacja jest zwykłą formalnością.

W porównaniu do poprzednika tegoroczny model dysponuje zupełnie nową konstrukcją nosa, która do złudzenia przypomina rozwiązanie stosowane przez McLarena. Inne rzucające się w oczy modyfikacje znajdują się za kokpitem, co rzecz jasna jest związane z nowym dostawcą jednostek. Inżynierowie Toro Rosso zdecydowali się m.in. na przeprojektowanie wlotu powietrza nad głową kierowcy, a także sekcji bocznych.

Prace nad rozwojem STR13 rozpocznie Hartley, który został wyznaczony przez zespół na testy w Barcelonie również na środę. Z kolei we wtorek oraz czwartek za kierownicą bolidu powinniśmy zobaczyć Pierre'a Gasly.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.08.2018  Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę
10.08.2018  Verstappen nie martwi się częstymi karami nakładanymi na Toro Rosso
09.08.2018  Gasly deklaruje gotowość do zastąpienia Ricciardo w Red Bullu
03.08.2018  Tost: Szczęśliwie dla nas McLaren popełnił błąd rozstając się z Hondą
02.08.2018  Tost: Gasly jest już dojrzałym kierowcą
Tagi:
Toro Rosso
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca