Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.12.2018

Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy

Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla

Renault będzie pracować nad nowym bolidem podczas przerwy świątecznej

Komentarze Vettela na temat powrotu nie robią wrażenia na Kubicy

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Steiner sprzeciwia się przenoszeniu zimowych testów poza Europę

Z kolei Tost uważa, że F1 powinna organizować przedsezonowe zajęcia na Bliskim Wschodzie.
Nataniel Piórkowski, 1 marca 2018, wyświetlenia: 1573<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Haasa – Guenther Steiner tonuje nadzieje na osiągnięcie porozumienia, dzięki któremu w przyszłości zimowe testy mogłyby być organizowane na torze w Bahrajnie.

Fatalne warunki pogodowe, jakie występowały w środę w Barcelonie, doprowadziły do ponownych pytań o sens organizacji przedsezonowych zajęć w Europie, podczas gdy istnieje możliwość skorzystania z jednego z obiektów na Bliskim Wschodzie: Yas Marina w Abu Zabi lub Sakhir w Bahrajnie.

„Nawet przy dobrej pogodzie testy w Europie mogą być bezsensowne. Trudno jest nam zmusić te opony do pracy w optymalnej temperaturze. Przez lata próbowałem doprowadzić do organizacji testów w Bahrajnie lub Abu Zabi, ale niestety nikt nie podziela mojej opinii” – powiedział szef STR, Franz Tost.

Steiner zwraca jednak uwagę nie tylko na czynnik związany z kosztami, ale przypomina, że zespołom znacznie wygodniej jest dostarczać nowe części do Barcelony. „Nie macie pojęcia ile nowych części dostajemy każdego dnia. To niesamowite. Mając bazy w Anglii czy Włoszech możesz zapakować je do minivana i w ciągu ośmiu godzin jesteś w Hiszpanii. Mamy ludzi, którzy na zmianę jeżdżą tam i z powrotem. Jeśli przeniesiemy testy do Bahrajnu, to tylko niektóre teamy będą mogły pozwolić sobie na organizowanie prywatnych lotów z nowymi elementami bolidów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.12.2018  Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1
12.12.2018  Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2
07.12.2018  Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019
05.12.2018  Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
Tagi:
F1 ogólnie
Testy
Steiner G.
Tost F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
slipstream, 01.03.2018 09:21[!]
Barcelona jest najbliższym torem "południowym" dla wszystkich ekip z Wlk. Brytanii. Warto sprawdzić na mapach Google jak to blisko od Anglii. W prostej linii w dół od Londony jest to nieco ponad 1000 km. Wieczorem ktoś może wyjechać z fabryki, a na rano już jest na torze. Pozostałe tory na południu jak np. Jerez to dodatkowe ponad 500 km. A teraz pomyślmy o tej "redukcji kosztów" latając codziennie w tę i z powrotem z częściami prywatnym czarterem, bo na rejsowy tanich lotów to się za dużo części nie zabierze, nawet jakby z wyprzedzeniem kupować bilety codziennie w czasie testów. Samoloty za darmo nie latają.
rno2, 01.03.2018 09:31[!]
Z drugiej strony zespoły i tak wydaja sporo kasy na testy, a potem się okazuje, że 1-2 dni są zmarnowane, bo temperatury są tak niskie, że opony zupełnie nie pracują...
Sh3adow, 01.03.2018 12:49[!]
No przykre to jest niestety, że przez pajaców z Ferrari wartość pierwszego tygodnia testów jest praktycznie bliska zeru.. Wydaje im się jak zwykle na testach, że jest dobrze a później dostają bęcki. W tym głupim teamie dopóki będą Włosi na czołowych stanowiskach nic się nie zmieni.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca