Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Boullier: Wtorkowe usterki nie są powodem do niepokoju

"Nie ma mowy o żadnym dramacie. To tylko testy" - przekonuje szef McLarena.
Nataniel Piórkowski, 6 marca 2018, wyświetlenia: 2510<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier, umniejsza znaczenie usterek technicznych, jakie mocno ograniczyły we wtorek aktywność na torze Stoffela Vandoorne'a.

Po pierwszej turze testów McLaren miał na koncie jeden z najgorszych wyników pod względem liczby przejechanych kilometrów. Początek drugiego etapu zimowych przygotowań nie ułożył się po myśli stajni z Woking – w boldzie MCL33 dwukrotnie doszło do awarii systemu elektrycznego, a po południu Vandoorne musiał zatrzymać swój bolid na poboczu ze względu na usterkę układu hydraulicznego.

„Nie ma mowy o żadnym dramacie. To tylko testy” – zapewnił Boullier. „Naciskamy na granice możliwości naszego bolidu i sprawdzamy różne konfiguracje, ustawienia i tego typu rzeczy. Czasem wszystko działa, czasem nie. Obecne bolidy są bardzo skompilowanymi konstrukcjami. Jeśli musisz coś zmienić w samym sercu bolidu zajmuje to więcej czasu niż dawniej, gdy wszystko było dużo prostsze”.

Zapytany o to, czy McLaren doświadczył jakichkolwiek problemów z integracją silnika Renault, Boullier odparł: „Nie, żadnych. Prawdę mówiąc ostatni problem wywołały części, z których korzystaliśmy od samego początku testów. Usterka była wynikiem zmęczenia materiału, nic poza tym. Musimy pracować nad lepszą integracją i ogólnym projektem, ale na tym etapie to coś zupełnie normalnego”.

Toro Rosso, które od tego roku korzysta z jednostek napędowych Hondy, nie kryje zadowolenia ze współpracy z japońskim koncernem. „Jesteśmy zadowoleni z silnika Hondy. Wykonują świetną pracę” – zapewniał Franz Tost. „Jestem przekonany, że zapewniają nam bardzo konkurencyjny pakiet. Mam pewność, że odrobimy straty i przed końcem sezonu będziemy dysponować bardzo konkurencyjnym bolidem. Naszym celem jest miejsce w gronie najlepszych teamów środka stawki. Nie obchodzi mnie McLaren. Jestem przekonany, że będziemy mieć do dyspozycji bardziej konkurencyjny pakiet niż oni”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.09.2018  Ocon: Nie żałuję swoich decyzji
16.09.2018  Alonso: Powtórzenie wyniku z Singapuru będzie bardzo ciężkie
14.09.2018  Vandoorne: Nie otrzymałem wyjaśnień od McLarena
12.09.2018  Alonso: Priorytetem McLarena powinna być poprawa niezawodności
11.09.2018  Perez: To McLaren był zainteresowany moim powrotem
Tagi:
McLaren
Boullier E.
Toro Rosso
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 06.03.2018 21:11[!]
Nie ma już na kogo zwalić... ciekaw jestem co będzie dalej.
MairJ23, 06.03.2018 22:04[!]
Czekamy na Australie i rozwoj sytuacji :)
mr_bean2000, 06.03.2018 22:49[!]
A co ma mówić? "Jesteśmy w ciemnej du**, aghrr, masakra koniec świata!" :)

Ja i tak poczekam z wyrokami przynajmniej 3 pierwsze GP.
mariusz0608, 06.03.2018 23:20[!]
Oczywiście: wszystko jest dobrze, tylko jutro będzie pogrzeb. I oczywiście nic się nie stało, tylko trzeba wynieść ciało. Cały McLaren.
marios76, 07.03.2018 07:40[!]
@mariusz0608 Oczywiście szkoda, że nie zrobili więcej okrążeń; można by było zobaczyć choć w przybliżeniu gdzie się plasują w stawce- ale z drugiej strony, jak ma się coś psuć, to lepiej jak się to okaże podczas testów.
Zobaczymy co pokażą w 3 pozostałe dni- naprawdęmam nadzieje na sporo ookrążeń, rozwiązanie problemów i pokazanie tempa i czasów blisko czołówki. (Blizej)
RY2N, 07.03.2018 09:18[!]
najlepszy jest ten fragment wypowiedzi Tosta z Toro Rosso:
"Naszym celem jest miejsce w gronie najlepszych teamów środka stawki. Nie obchodzi mnie McLaren"
Chyba chciał ich pognębić , ale moim zdaniem trochę przesadza.
Sh3adow, 07.03.2018 15:09[!]
Teraz już nie ma na kogo zrzucić winy. I dopiero teraz może być prawdziwa katastrofa budżetowa skoro Honda już nic nie wpłaca do McLarena. Powodzenia z szukaniem sponsorów...
DBR, 07.03.2018 19:15[!]
A środowe ?
Można powiedzieć - to tylko testy, ale można powiedzieć - to aż testy - sprawdzanie rozwiązań, szukanie alternatyw. Na podstawie czego jeśli bolid stoi, pali się, gubi dane, olej. Nie zazdroszczę Mcl - atmosfera tam musi być nielekka pomimo oficjalnego PR. Stres i deficyt czasu oraz obawa, że przesadzili z upakowaniem jednostki i zlekceważyli chłodzenie :-( Szkoda
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca