Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Alonso: Nie potrzebuję ostatniego dnia testów

Hiszpan zdradził, iż mimo niskiego przebiegu udało się zebrać najważniejsze informacje o MCL33.
Mateusz Szymkiewicz, 7 marca 2018, wyświetlenia: 2416<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Fernando Alonso po szóstym dniu testów w Barcelonie przyznał, iż nie potrzebuje kolejnego dnia za kierownicą najnowszego bolidu McLarena.

Stajnia z Woking mimo zmiany dostawcy układów napędowych wciąż boryka się ze sporymi problemami podczas zimowych testów. Pierwszego dnia drugiej tury przygotowań na Circuit de Catalunya, Stoffel Vandoorne zdołał przejechać tylko 38 okrążeń, natomiast dzisiaj Alonso miał poważny wyciek oleju. Ekipa w następstwie zdecydowała się założyć nową jednostkę do bolidu MCL33, co wykluczyło Hiszpana z jazd na prawie siedem godzin.

Mimo to Alonso zapytany o problemy zespołu podczas testów, stwierdził, iż wszystkie najważniejsze informacje zostały już zebrane i pozostaje spokojny przed pierwszym wyścigiem sezonu. „Zdecydowanie wolelibyśmy dzisiaj pokonać nieco więcej okrążeń. Nasz program zakładał więcej niż pięćdziesiąt kółek, ale tak czy inaczej udało nam się odkryć pewne rzeczy. To część testów i mam nadzieję, iż tego typu zdarzenia nie będą miały miejsca po dziesięciu okrążeniach w Melbourne. Jestem więc szczęśliwy, że dzięki temu nasz bolid będzie coraz mocniejszy”.

„Wszystkie najważniejsze etapy programu udało nam się wykonać rano, reszta dnia miała polegać na długich przejazdach, podczas których nie zebralibyśmy potrzebnych informacji, więc nie jestem zestresowany straconym przebiegiem. Prawdopodobnie będziemy potrzebować ostatniego dnia do dłuższych przejazdów, a także na sprawdzenie dodatkowych rzeczy, ale pod względem zyskania odpowiedzi na kluczowe pytania jest już ok, dysponujemy wszystkim. Nie potrzebuję więc ostatniego dnia. Pojawię się w bolidzie, będę go prowadził i mam nadzieję, że będziemy dalej poznawać go” – powiedział 36-latek.

Hiszpan dodał, że McLaren nie boryka się z żadnymi poważnymi problemami z MCL33, a dotychczasowe usterki są drobne. „Nie ma żadnych kluczowych problemów z bolidem, a wszystkie usterki, które do tej pory mieliśmy, są pod kontrolą. Niestety odkrywamy nowe rzeczy każdego dnia, ale myślę, że przez to znajdziemy się na mocnej pozycji w Australii”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.12.2018  Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso
27.11.2018  Alonso wystartuje w Daytona 24h i Indy 500 współpracując z markami GM
26.11.2018  Fernando Alonso i Jimmie Johnson zamienili się samochodami
25.11.2018  Briatore: Alonso robi sobie przerwę od startów w Formule 1
24.11.2018  Alonso: Nie spodziewaliśmy się awansu do Q2
Tagi:
Alonso F.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bolekse, 07.03.2018 21:06[!]
Ale Fernando czaruje. Tym nie mniej spodziewam się, że McLaren bęzie w tym sezonie bardzo szybki ale pewnie też awaryjny - co jest korzystne dla widowiska w tym idealnym świecie współczesnej prawie, że bezawaryjnej F1 ;)
ergie, 07.03.2018 22:18[!]
Zawadzam się z nim w 100%... ma już pewność, że tak jak poprzednimi laty wyżej nerek nie podskoczy i nie zmieni tego ani jedna sekunda więcej jazd testowych :)))))))))
marios76, 08.03.2018 08:07[!]
Trochę pijaru musi być ;) Alo możefaktycznie docenia sszybkość? Nawet Wolf mówił, że lepiej jest mieć szybkość, bo awaryjność da się poprawić. Na pewno wsiadł, przejechał się i jakieś dobre odczucia miał- prowadzenie, balans, hamulce. Może czas dwie sekundy lepszy niż w zeszłym roku. Powiedział też, że lepiej byłoby pojeździć dłużej, ale na tak okrojony przejazd potrafi wyciągnąć pozytywne wnioski.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca