Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Horner: F1 nie powinna zwlekać z publikacją nowych przepisów

Brytyjczyk wezwał władze sportu do przeciwstawienia się dyktatowi producentów.
Nataniel Piórkowski, 14 marca 2018, wyświetlenia: 1907<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Christiana Hornera Liberty Media i FIA powinny porozumieć się w sprawie kształtu nowych przepisów Formuły 1 przed końcem pierwszej połowy bieżącego roku.

Jesienią właściciel praw komercyjnych i organ zarządzający przedstawili wspólnie ogólną specyfikację nowej jednostki napędowej, dążąc do ograniczenia wydatków i poprawy doświadczeń fanów. Propozycja ta spotkała się jednak z głębokim sceptycyzmem producentów, zwłaszcza Ferrari.

„Problem polega na tym, że jeśli debata przeciągnie się na drugą połowę tego roku, to producenci powiedzą, że nie mają odpowiednio dużo czasu na przygotowanie do sezonu 2021. Niezwykle ważne jest, aby jeszcze w pierwszej połowie tego roku właściciel praw komercyjnych i FIA wyszli z czytelną propozycją i przepisami – zwłaszcza w sferze silnika” – wyjaśniał Horner.

Szef Red Bull Racing wezwał władze F1 do wczesnego określenia kształtu nowych regulacji w celu uniknięcia kolejnych spięć pomiędzy zespołami i producentami. „Naprawdę potrzebujemy bliskiej współpracy właściciela praw komercyjnych z organem zarządzającym. Gdy tylko osiągną między sobą kompromis, zachcianki poszczególnych zespołów staną się nieistotne”.

„Najpierw musi dojść do porozumienia Liberty i FIA, a później do zaprezentowania nowych przepisów. Tak jak mówiłem, najważniejszym elementem układanki jest jednostka napędowa. Mamy zainteresowane podmioty spoza Formuły 1. Ponownie – jeśli mają myśleć o wejściu do sportu w 2021 roku to czas odgrywa tutaj niezwykle istotną rolę” – zakończył.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.06.2018  Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault
04.06.2018  Horner: Musimy poprawić osiągi w kwalifikacjach
30.05.2018  Marko: Ricciardo popełniłby błąd odchodząc z Red Bulla
29.05.2018  Horner zachęca Verstappena, by zmienił swoje podejście do ścigania
29.05.2018  Horner: Decyzja o wyborze dostawcy silników nie zapadnie tuż po GP Kanady
Tagi:
Horner C.
Przepisy
FIA
Liberty Media

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mariusz0608, 14.03.2018 22:13[!]
Jak ja nie cierpię tej debilno-marketingowej gadki konstruktorów oranżady i całego tego oranżadowego syfiastego imperium, z wyłączeniem kierowców.
Co za cyniczni dranie.
Najwięcej mają ZAWSZE do powiedzenia w kwestii silnika.
Nie mają własnego, nie mają o jego projektowaniu i wytwarzaniu żadnej wiedzy i pojęcia, a najwięcej ze wszystkich klientów drą wredne gęby.
Inni klienci jakoś zachowują umiar, a ci cynicy jak zwykle, nieproszeni i nie mile widziani, wychodzą przed szereg.
Renówka powinna ich olać na przyszły sezon, bo i z nią idą na udry, a jakżeby inaczej ? Próbują dyktować jej swoje warunki na dostąpienie zaszczytu przez Renault dostarczania oranżadom silnika na kolejne sezony. Dobre, co nie ? Kto coś zrobi Renówce, jak oleje na przyszły sezon oranżadowe byczki ?
No raczej jest zasadnicza różnica przystąpienia zespołu do rywalizacji w F1, powtórzę dla zrozumienia; do F1, z kompletnym pakietem, a przystąpienie bez silnika.
Konstruktorzy, czyli zespoły klienckie, nie powinny mieć z zasady i logiki NIC DO POWIEDZENIA w kwestii formuły silnikowej.
To raczej winno być proste i oczywiste.
Masz wizje co do jednostki napędowej ? Zaprojektuj ją, wyprodukuj i pokaż światu, konstruktorze.
Wtedy ok. zapraszamy do dyskusji.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca