Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Red Bull podekscytowany możliwością wyboru dostawcy silników

Stajnia z Milton Keynes może nadal używać jednostek Renault lub nawiązać współpracę z Hondą.
Nataniel Piórkowski, 14 marca 2018, wyświetlenia: 2850<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Red Bull Racing – Christian Horner przekonuje, że jego zespół znajduje się w komfortowym położeniu, mogąc wybrać dostawcę silników na sezon 2019.

Obecny kontrakt Red Bulla z Renault wygasa wraz z końcem bieżącego roku. Od tego sezonu juniorski team austriackiego koncernu – Toro Rosso, korzysta z jednostek napędowych Hondy. Horner przyznał, że umowa ta zapewnia Red Bullowi „pierwszorzędne miejsce do oceny rozwoju wydarzeń”.

Szef programu Renault Sport – Cyril Abiteboul zakomunikował, że decyzja w sprawie ewentualnego kontynuowania współpracy z Red Bullem musi zostać podjęta do maja tego roku.

„Wiem do czego odnosi się Christian, gdy mówi o tym, że jego zespół ma opcje. Ma rację, ma całkowitą rację. Jest jednak jedna ważna rzecz: planowanie. Wyznaczymy termin, w którym Red Bull będzie musiał określić swój plan na przyszłość. Do maja musi istnieć pewna jasność co do tego, który producent dostarcza swoje silniki danym zespołom. Mając to na uwadze taki będzie nasz termin”.

Horner zaznaczył jednak: „W rozmowach prowadzonych z Renault słyszeliśmy co innego. Oczywiście wolą poznać nasz wybór wcześniej niż później. Realia są takie, że do letniej przerwy mamy czas na podjęcie ostatecznej decyzji. Producenci chcą wiedzieć o takich rzeczach możliwie jak najwcześniej. Wszyscy wiemy, że muszą dostarczyć FIA listę z deklaracją klientów, ale jak widzieliśmy w ubiegłym roku na przykładzie McLarena i Toro Rosso nie jest to nic wiążącego”.

„Dysponujemy silnikiem na przyszły rok – tym czy innym. Najwspanialsze jest to, że po raz pierwszy od bardzo długiego czasu mamy możliwość wyboru. W idealnym scenariuszu chcielibyśmy podjąć tę decyzję przed początkiem sierpnia. Koniec lipca to prawdopodobnie ostatni możliwy termin”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
10.07.2018  Na torze Silverstone odbywają się testy ogumienia
08.07.2018  Ricciardo: Najatrakcyjniejsze opcje poza Red Bullem są niekatualne
07.07.2018  Verstappen: Deficyt mocy Red Bulla na Silverstone wynosi 70-80 koni
06.07.2018  Ricciardo coraz bliżej przedłużenia kontraktu z Red Bullem
Tagi:
Red Bull
Horner C.
Renault
Abiteboul C.
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca