Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Buddh.
Airtel Grand Prix of India 201130 października
Buddh International Circuit
Długość toru: 5,141 km
Liczba okrążeń: 60
Pełny dystans: 308,460 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Sebastian Vettel
Red Bull 60 okr. 1h30m35,002
2.
Jenson Button
McLaren 60 okr. +0:08,433
3.
Fernando Alonso
Ferrari 60 okr. +0:24,301
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=1Sebastian VettelRed Bull RB7601h30m35,0022
2.24Jenson ButtonMcLaren MP4-2660+0:08,4332
3.=5Fernando AlonsoFerrari 150° Italia60+0:24,3012
4.22Mark WebberRed Bull RB760+0:25,5292
5.67Michael SchumacherMercedes GP W0260+1:05,4212
6.18Nico RosbergMercedes GP W0260+1:06,8512
7.23Lewis HamiltonMcLaren MP4-2660+1:24,1833
8.219Jaime AlguersuariToro Rosso STR6591 okr. (1 okr.)2
9.114Adrian SutilForce India VJM04591 okr. (15,738)2
10.1017Sergio PerezSauber C30591 okr. (02,590)2
11.510Witalij PietrowRenault R31591 okr. (00,877)2
12.29Bruno SennaRenault R31591 okr. (11,671)2
13.115Paul di RestaForce India VJM04591 okr. (03,945)3
14.420Heikki KovalainenLotus T128582 okr. (1 okr.)2
15.=11Rubens BarrichelloWilliams FW33582 okr. (14,962)2
16.525Jerome d'AmbrosioVirgin MVR-02573 okr. (1 okr.)2
17.722Narain KarthikeyanHRT F111573 okr. (00,586)2
18.523Daniel RicciardoHRT F111573 okr. (31,836)3
19.=21Jarno TrulliLotus T128555 okr. (2 okr.)3
Niesklasyfikowani
6Felipe MassaFerrari 150° Italia32 uszkodzenie zawieszenia3
18Sebastien BuemiToro Rosso STR624awaria silnika1
12Pastor MaldonadoWilliams FW3312awaria skrzyni biegów0
24Timo GlockVirgin MVR-022kolizja2
16Kamui KobayashiSauber C300kolizja0
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB7) - 1:27,249 na 60 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 204,316 km/h
 kara przejazdu przez boksy za kolizję z Hamiltonem

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
thesign, 30.10.2011 14:32[!]
Wyścig fajny, może nie bardzo emocjonujący ale fajny.
Świetny wyścig Seby, Jensona i Szumiego. Alonso bardziej niewidoczny ale też dobrze pojechał. Na pewno nieudany wyścig dla Webbera i Hamiltona. Massa miał dziś wielkiego pecha, że znów spotkał Hamiltona i przez te krawężniki. Jeśli chodzi o kolizje ja trzymam stronę Massy, HAmilton był z tyłu i nie miał nakazu zostawiania mu miejsca albo oddania pozycji, ale to, że w Hamiltona wstępuje coś dziwnego jak spotykają się z Massą na torze, to już oddzielna historia.
Dobry wyścig STR i troche szkoda Buemiego i Maldonado i oczywiście brawa dla Karthikeyana za 17 miejsce, niby mała rzecz a cieszy :)
IceMan11, 30.10.2011 14:38[!]
Dobrze Seba i Jens. Słabo Webber, Massa. Baaardzo słabo Hamilton. Przyjechał dwie pozycje niżej. W ogóle się nie odnalazł, nikogo nie wyprzedził. Bardzo słabo.
mlospeed, 30.10.2011 20:04[!]
@jpslotus72 dzięki za szczery komentarz :))

@THC-303 nie ma się co irytować, dla Ciebie powrót "Miszcza" jest olbrzymim błędem, dla mnie powrót Mistrza jest ogromnym szczęściem i niech tak pozostanie..

Nadal liczę na przeskoczenie Nico w klasyfikacji generalnej, martwi mnie tylko pech MSC w co drugim ostatnio GP (przyp. Singapur i Korea), we wszystkich pozostałych GP od SPA, Schumi jeździł jak natchniony, oby jak najdłużej ;p
lookacz, 30.10.2011 21:52[!]
Tor fajny tylko wizualnie i do obejrzenia jednego kółka najlepiej onboardu. Jego płynność, serie kolejnych zakrętów szybkich i średnio szybkich sprawiają, że wystarczy naprawdę radykalny setup pod katem predkosci maksymalnej a mozna sie bronic wiele kolejnych okrazen przed rywalem z tylu. uważam, że Sepang i Szanghaj biją Buddh na głowę- nie przygotowałem na poparcie tego, żadnych poważnych argumentow poza tym, że tamte wyścigi kojarzą mi się wyjątkowo dobrze.
Co do wyniku:
Vettela: nie potrafię ocenić, bo nie wiem jak wielka jest przewaga jego samochodu na pozostałymi-bardzo mądrze i regularnie jechał dziś (znowu)
Button i Alonso-kolejny raz obydwaj pojechali na 100% swoich samochodów
Schumacher mnie bardzo zaskoczył, oby nie ostatni raz. Chociaż psy na nim wieszałem, to jednak wszystkiego dobrego.
Jaime, Perez, Kovalainen, Karthikeyan-fajnie :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca