2017 Otrzymuje do dyspozycji czwarty najszybszy bolid i okazuje się być jednym z największych objawień. Początkowo prezentuje bardzo skromne osiągi, lecz z każdym Grand Prix nabiera rozpędu i zaczyna wywierać coraz większą presję na swoim partnerze - Sergio Perezie. W trakcie mistrzostw dochodzi między nimi do dwóch kolizji w Azerbejdżanie oraz Belgii, po których Force India zakazuje im zespołowych pojedynków na torze. Jego najlepszymi rezultatami są trzecie pole startowe na Monzy, a w wyścigu dwa piąte miejsca w Hiszpanii oraz Meksyku. Ponadto ustanawia nową najdłuższą serię ukończonych Grand Prix pod rząd, która zostaje przerwana w Brazylii po kolizji z Grosjeanem. Ostatecznie jest ósmy z dorobkiem 87 punktów.
2016 Na sezon 2016 przechodzi do mistrzostw DTM, natomiast w F1 ekipa Mercedesa wypożycza go do Renault, gdzie zostaje kierowcą testowym. Francuski producent powierza mu swój bolid podczas testów oraz czterech piątkowych treningów. W trakcie letniej przerwy Manor rozwiązał umowę z Rio Haryanto i dzięki pomocy Mercedesa staje się jego następcą w brytyjskiej ekipie. W ten sposób otrzymuje szansę startu w dziewięciu Grand Prix i jego najlepszym wynikiem jest dwunaste miejsce w Brazylii. Ponadto prezentuje konkurencyjne osiągi na tle Pascala Wehrleina i ekipa Force India decyduje się kosztem Niemca powierzyć mu wyścigowy fotel w 2017 roku.
2015 W trakcie zimowej przerwy Mercedes włącza go w szeregi swojego juniorskiego programu, dzięki czemu dwukrotnie testuje bolid F1 ekipy Force India, która jest klientem niemieckiego producenta. Na ten sezon dołącza do stawki serii GP3, gdzie także zdobywa tytuł mistrza. W drodze po sukces wygrywa zaledwie jeden wyścig na otwarcie sezonu w Hiszpanii, lecz łącznie zdobywa aż czternaście miejsc na podium.
2014 Przechodzi do Mistrzostw Europy Formuły 3, gdzie z dorobkiem aż dziewięciu zwycięstw i piętnastu pole position zostaje niekwestionowanym mistrzem. Jego dobra postawa zostaje zauważona przez ekipę Lotus startującą w Formule 1, która umożliwia mu start w pierwszym treningu do Grand Prix Abu Zabi, a także przekazuje mój swój bolid podczas testów na Yas Marina.
2013 Kontynuuje starty w Formule Renault 2.0 Eurocup, tym razem kończąc sezon na trzecim miejscu. Wygrywa dwa wyścigi, natomiast na podium melduje się ogólnie pięć razy. Zalicza również pojedyncze starty w północnoeuropejskiej Formule Renault, gdzie odnosi jeden tryumf, a także przystępuje do Grand Prix Makau za kierownicą bolidu Formuły 3.
2012 Decyduje się na przesiadkę do jednomiejscowego bolidu, dołączając do stawki europejskiej Formuły Renault 2.0, a także na pojedyncze starty do alpejskiej edycji tych mistrzostw. W Eurocupie zostaje sklasyfikowany na czternastym miejscu, natomiast w FR2.0 ALPS z dorobkiem dwóch miejsc na podium zajmuje siódme miejsce.
2006-2011 Rozpoczyna starty w wyścigach od kartingu w wieku 10 lat. Na początku rywalizuje na terenie Francji, gdzie między innymi tryumfuje w Minime Championship czy wśród kadetów. Od 2009 roku startuje w kategorii KF3, w której zostaje mistrzem Francji, natomiast w WSK Euro Series jest jednym z czołowych kierowców.