Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.10.2018

Kubica: Nie mogę czekać na decyzję Williamsa dłużej niż do grudnia

Gasly i Hartley wyruszą do GP Stanów Zjednoczonych z ostatniej linii

Hamilton najszybszy na przesychającym Circuit of the Americas

Williams: Kubica byłby fantastycznym zespołowym kolegą dla Russella

Hartley: Brakuje mi pełnego wsparcia w Formule 1

Sainz: Tempo kwalifikacyjne Hondy jest zmartwieniem dla Renault

Bottas nie obawia się utraty posady w Mercedesie na rzecz Ocona w sezonie 2020

Arrivabene pozostanie szefem Scuderii Ferrari po sezonie 2018

Verstappen: Zapowiedzi postępów Renault to stara śpiewka

Ocon zainteresowany roczną współpracą z Williamsem

18.10.2018

Ricciardo: Spadek formy Renault nie robi na mnie wrażenia

Alonso: Jestem zadowolony, że Hamilton może dorównać Fangio

Hamilton: Schumacher na sto procent znajdzie się w przyszłości w F1

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Perez pozostanie kierowcą Force India w 2019 roku

Coca-Cola została nowym sponsorem McLarena

Barcelona utrzymała organizację zimowych testów F1

Renault zapowiada wprowadzenie zupełnie nowej jednostki na sezon 2019

Bottas: Liczę na lepsze opony Pirelli w sezonie 2019

La Gazzetta dello Sport: Vettel może odejść z Ferrari po sezonie 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Spotkanie na temat wyprzedzania zakończyło się fiaskiem

Zespoły nie poparły żadnego z rozwiązań proponowanych na sezon 2019.
Nataniel Piórkowski, 8 kwietnia 2018, wyświetlenia: 3304<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sobotnie spotkanie grupy roboczej do spraw technicznych nie przyniosło żadnych wiążących ustaleń w kwestii ustalenia sposobów, dzięki którym od sezonu 2019 byłoby możliwe zwiększenie liczby manewrów wyprzedzania w wyścigach Formuły 1.

Posiedzenie grupy zostało zwołane przez Nikolasa Tombazisa z FIA po obfitującym w niewiele akcji na torze Grand Prix Australii. Omówiono dwie propozycje – powiększenie klapy tylnego skrzydła w celu zmaksymalizowania efektu działania DRS oraz uproszczenia konstrukcji przedniego skrzydła, a co za tym idzie oczyszczenia strugi powietrza za bolidem.

Żaden z pomysłów nie zebrał jednak wystarczającego poparcia, by mógł zostać włączony do przyszłorocznych przepisów. Chociaż pierwsza z idei jest relatywnie łatwa do wcielenia w życie, system ruchomego tylnego skrzydła pozostaje niepopularny wśród fanów sportu. Nie jest także tajemnicą, że jego koncepcja nie podoba się dyrektorowi sportowemu Formuły 1 – Rossowi Brawnowi.

W przypadku uproszczenia przedniego skrzydła zespoły uznały, że jest za późno na wprowadzanie tak istotnych zmian konstrukcyjnych, nawet jeśli w teorii modyfikacje nowego regulaminu technicznego mogą być dokonywane bez większych ograniczeń do 30 kwietnia bieżącego roku.

Teamy Grand Prix nie wyrażają ponadto szczególnego zainteresowania odsunięciem zmian do sezonu 2020. Oznacza to, że kwestie związane ze zwiększeniem liczby manewrów wyprzedzania będą mogły zostać uwzględnione w przepisach dopiero w regulacjach na przełomową kampanię w 2021 roku.

Co więcej gdy zespoły zostały poproszone o przekazywanie danych służących do przyszłych analiz, rozmowy grupy zeszły na temat obowiązkowych urlopów dla byłych pracowników FIA, w tym Marcina Budkowskiego i Laurenta Mekiesa. Pomne ostatnich doświadczeń ekipy F1 wzbraniają się teraz przed przekazywaniem zbyt wielu informacji neutralnym organom regulującym funkcjonowanie sportu.

Propozycje na sezon 2019 wciąż mogą zostać przekazane pod obrany Grupy Strategicznej oraz Komisji F1, by w efekcie uzyskały ratyfikację ze strony Światowej Rady Sportu Motorowego.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.10.2018  Verstappen: W sezonie 2019 bolidy mogą stać się brzydsze
15.10.2018  Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów
15.10.2018  Prost: Obecne przepisy dotyczące ogumienia to absurd
12.10.2018  Bolidy zostaną wyposażone w dodatkowe oświetlenie od 2019 roku
12.10.2018  Tost: Mamy coraz mniej czasu na ustalenie nowych przepisów F1
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 08.04.2018 16:28[!]
Proste: zainteresowanym zalezy aby jak najszybciej pokonywac wyscig od startu do mety, czy konkretne okrążenie, a nie by "łykac" ewentualnych rywali.
jendrysz, 09.04.2018 10:52[!]
Nadal szybszy będzie miał fory przed wolniejszym. Nie da się ukryć, pogonią się.
Ciekawe co na to organy regulujące funkcjonowanie sportu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca