Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2018

Magnussen: Zwiększenie limitu paliwa nie daje gwarancji ostrego ścigania

Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019

Horner: Ricciardo powinien podjąć decyzję przed letnią przerwą

Hamilton chce związać się z Mercedesem długoterminową umową

FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych

22.04.2018

Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel na czele treningu przed kwalifikacjami

Ferrari prezentowało znacznie lepsze tempo od Mercedesa.
Łukasz Godula, 14 kwietnia 2018, wyświetlenia: 3368<< | lista | T- | T+ | >>
Wczorajszy deszcz podczas końcówki drugiego treningu nieco pokrzyżował plany zespołów na przygotowanie się do dalszej części weekendu. Dlatego dzisiaj w trzeciej sesji w dalszym ciągu było sporo rzeczy do sprawdzenia przed czasówką i wyścigiem.

Dlatego też niemal od razu pojawiły się w tabeli czasy, a na czele mieliśmy Raikkonena z wynikiem 1:34,794. Pół stawki zdecydowała się na podobny krok i powoli zapełniała nam się tabelka, choć połowa ciągle pozostawała w garażu, czekając aż tor w całości wyschnie, co nie było łatwe ze względu na dość niskie temperatury.

Sebastian Vettel na torze pojawił się nieco później i szybko pobił czas Raikkonena, wykręcając 1:33,689. Kierowcy Mercedesa postanowili wyjechać na miękkiej mieszance, przez co czasy oczywiście były słabsze, Bottas tracił do Vettela 0,7 sekundy, a Hamilton nieco ponad sekundę. Anglik zaliczył bardzo nerwowy przejazd, który zakończył się szerokim wyjazdem na mokre pobocze, co doprowadziło do efektownego piruetu.

Równie efektownie wyglądał pożar tylnych hamulców w samochodzie Romaina Grosjeana, jednak Francuz zdołał wrócić do mechaników. Tymczasem do prawdziwego dramatu doszło w samochodzie Daniela Ricciardo, u którego w bardzo jednoznaczny sposób o awarii powiadomiła jednostka napędowa, najpierw zionąc ogniem, a później dymem, co dawało jasno do zrozumienia, że Red Bull ponownie nie będzie zadowolony ze swojego dostawcy silników.

W międzyczasie Raikkonen poprawił czas swojego partnera zespołowego, tym razem meldując się z 1:33,469. Za to awaria Ricciardo spowodowała ogłoszenie wirtualnej neutralizacji, przez co na torze aktywność znacznie zmalała. Po zakończeniu neutralizacji na torze na ultramiękkich oponach pojawili się kierowcy Mercedesa, a Vettel ponownie wskoczył na pierwsze miejsce. Co ciekawe Bottas tracił 0,7 sekundy, a Hamilton znowu sekundę, pomimo tej samej mieszanki.

W końcówce dobrym wynikiem popisał się Magnussen, plasując się za czołowymi ekipami, jednak na miękkich oponach. Na czele już nic się nie zmieniło i przed kwalifikacjami największym pytaniem jest to, czy Mercedes markuje swoje tempo, czy faktycznie tak odstaje od Ferrari?

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.5Sebastian VettelFerrari SF71H1:33,018--14
2.7Kimi RaikkonenFerrari SF71H1:33,4690,4510,45121
3.77Valtteri BottasMercedes W09 EQ Power+1:33,7610,7430,29216
4.33Max VerstappenRed Bull RB141:33,9690,9510,20814
5.44Lewis HamiltonMercedes W09 EQ Power+1:34,0571,0390,08814
6.20Kevin MagnussenHaas VF-181:34,3291,3110,27225
7.11Sergio PerezForce India VJM111:34,4451,4270,11614
8.31Esteban OconForce India VJM111:34,4561,4380,01116
9.55Carlos SainzRenault R.S.181:34,5821,5640,12620
10.35Siergiej SirotkinWilliams FW411:34,7411,7230,15913
11.27Nico HulkenbergRenault R.S.181:34,8411,8230,10016
12.14Fernando AlonsoMcLaren MCL331:34,8511,8330,01013
13.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL331:34,9771,9590,12616
14.28Brendon HartleyToro Rosso STR131:34,9911,9730,01420
15.3Daniel RicciardoRed Bull RB141:35,0612,0430,0704
16.10Pierre GaslyToro Rosso STR131:35,0792,0610,01816
17.18Lance StrollWilliams FW411:35,3752,3570,29616
18.16Charles LeclercSauber C371:35,4972,4790,12214
19.9Marcus EricssonSauber C371:35,6792,6610,18213
20.8Romain GrosjeanHaas VF-181:35,7562,7380,0776
107% najlepszego czasu: 1:39,529


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 15°C
Temperatura powietrza: 12°C
Prędkość wiatru: 2,4 m/s
Wilgotność powietrza: 80%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.04.2018  GP Chin: najszybsze okrążenia wyścigu
15.04.2018  GP Chin: wynik wyścigu
15.04.2018  Daniel Ricciardo wygrał szalony wyścig o Grand Prix Chin
14.04.2018  Vettel zdobył pole position do wyścigu o GP Chin
14.04.2018  GP Chin: wyniki kwalifikacji
Tagi:
Szanghaj
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 14.04.2018 06:55[!]
Sirotkin- Stroll najbardziej sledzona para :) Force India lapie oddech? I Gasly chyba 10 pozycji za nisko? ;)
Jak dzis Hamiltonowi nie uda sie wygrac, to po mistrzostwach. Ferrari ma chyba wieksza przewage, niz mial w zeszlym roku Mercedes. (?)
RY2N, 14.04.2018 07:37[!]
chyba aż tak źle nie jest z tą przewagą bo wczoraj Hamilton miał czas na poziomie dzisiejszego Raikkonena (a od wczoraj powinni się przeciez jeszcze poprawić).
Być może po prostu sprawdzali dziś jazdę na ultramiękkich z pełnym ładunkiem paliwa (ustawienia pod wyścig)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca