Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2018

Magnussen: Zwiększenie limitu paliwa nie daje gwarancji ostrego ścigania

Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019

Horner: Ricciardo powinien podjąć decyzję przed letnią przerwą

Hamilton chce związać się z Mercedesem długoterminową umową

FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych

22.04.2018

Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Verstappen sfrustrowany problemami z silnikiem Renault

Holender nie ukrywał swoich emocji w trakcie sobotniego treningu i kwalifikacji.
Nataniel Piórkowski, 14 kwietnia 2018, wyświetlenia: 2220<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen potwierdza, że jest sfrustrowany kolejnymi problemami z jednostką napędową Renault.

W trakcie sobotnich kwalifikacji 20-latek kilkukrotnie dawał upust swym emocjom korzystając z radia zespołowego. W jednym z komunikatów opublikowanych przez FOM w trakcie FP3 Holender tłumaczył: „Za każdym razem gdy jadę na limicie tracę prędkość. Nie chcę kolejnego szybkiego kółka. Nie wiem, czy z silnikiem wszystko jest w porządku. Mówiłem wam już o tym rok temu w Baku. Teraz jest podobnie”.

Pytany przez dziennikarzy o swoje słowa, Verstappen tłumaczył: „Byłoby chyba ze mną coś nie tak, gdybym nie był sfrustrowany, prawda? Jestem tutaj po to, by wygrywać wyścigi. Wszyscy, którzy pracują przy moim bolidzie mają dokładnie taki sam cel. Gdybym siedział cicho, to równie dobrze mógłbym ścigać się w GT, bo mało by mnie to obchodziło”.

Verstappen przyznał, że jego komentarze mają na celu wywrzeć presję na odpowiedzialnych za kłopoty z silnikiem. „Nie chodzi o to, że moje słowa mają zostać upublicznione. Nie są kierowane do szerszej publiczności, tylko do tych, którzy słuchają mojego radia”.

Holender wyjaśniał, że w kwalifikacjach nie mógł korzystać z pełnej mocy silnika jadąc na wysokich obrotach. „Nasza strata na prostych była dużo większa niż oczekiwaliśmy. Pewna poprawa musi dokonać się także po naszej stronie. Tryby pracy silnika nie są jednak zbyt dobre. Pojawiło się też trochę kłopotów, z jakimi zmagałem się wcześniej – gdy zbliżałem się do limitu obrotów wkradały się problemy przy wrzucaniu wyższych biegów i tego typu rzeczy. Silnik nie pracował tak, jak powinien”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.04.2018  Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych
17.04.2018  Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje
16.04.2018  Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy
16.04.2018  Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy
15.04.2018  Vettel docenia gest przeprosin Verstappena chwilę po wyścigu w Chinach
Tagi:
Verstappen M.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ekwador15, 14.04.2018 11:40[!]
I tak co roku :D Honda w 2019 będzie lepsza od Renault :P
marcelo92, 14.04.2018 12:48[!]
Tydzien temu 150 KM za duzo, dzisiaj za malo. Normalnie jak z kobieta :D. Co jest nie tak z bolidem? Domysl sie.
marcin_114, 14.04.2018 14:38[!]
Ale GT to niech szanuje. Tam się dzieje więcej niż w F1.
bartoszcze, 14.04.2018 15:08[!]
Znów oscylacje, Max? :D
dejacek, 14.04.2018 15:22[!]
a może problem tkwi w takim organicznym łączniku pomiędzy pedałami a kierownicą...
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca