Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.10.2018

Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso

Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów

Mick Schumacher podejmie wkrótce decyzję ws. programu na sezon 2019

Prost: Obecne przepisy dotyczące ogumienia to absurd

Arrivabene: Vettel prędzej czy później zdobędzie tytuł dla Ferrari

Vandoorne rozpocznie starty w Formule E

13.10.2018

Ocon znajduje się na liście kandydatów na kierowcę Williamsa

Grosjean: Nawet przez moment nie obawiałem się o przyszłość w F1

Russell: Rozmowy z Williamsem rozpoczęły się przed GP Niemiec

12.10.2018

Bolidy zostaną wyposażone w dodatkowe oświetlenie od 2019 roku

Światowa Rada oficjalnie zatwierdziła kalendarz na sezon 2019

Tost: Mamy coraz mniej czasu na ustalenie nowych przepisów F1

Verstappen nie otrzymał zgody na przetestowanie motocykla MotoGP

George Russell zostanie kierowcą Williamsa w sezonie 2019

Prost: F1 powinna uprościć przepisy

11.10.2018

Stroll: Schumacher mógłby przejść do Formuły 1 bezpośrednio z F3

Gasly: Odejście Key'a zaszkodziło Toro Rosso

Wehrlein w pełni skupia się na powrocie do F1

Grosjean: Formuła 1 jest zbyt przewidywalna

10.10.2018

Saward: Kubica dysponuje wsparciem na poziomie 10 milionów dolarów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

FIA wyznaczyła trzecią strefę aktywacji DRS na torze w Kanadzie

Została ona umiejscowiona pomiędzy siódmym i ósmym zakrętem.
Nataniel Piórkowski, 4 czerwca 2018, wyświetlenia: 3966<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

W trakcie tegorocznego Grand Prix Kanady na torze w Montrealu będą wyznaczone trzy, a nie jak dotychczas dwie strefy aktywacji DRS.

Oficjalna mapa toru imienia Gillesa Villeneuve'a pokazuje, że nowa strefa DRS została umiejscowiona pomiędzy zakrętami numer siedem i osiem. Punkt pomiaru różnic czasowych występujących między kierowcami znajdzie się na wyjściu z piątego wirażu. Pozostałe dwie strefy aktywacji będą niezmiennie zlokalizowane pomiędzy dwunastym i trzynastym zakrętem oraz na prostej startu/mety.

To drugi w tym sezonie przypadek, gdy FIA decyduje się na utworzenie nowego obszaru, w którym kierowcy mogą skorzystać z systemu redukcji oporów. Po raz pierwszy doszło do tego na torze Albert Park, przy okazji inaugurującego mistrzostwa Grand Prix Australii. Na niektórych torach organ zarządzający postanawiał wydłużać strefy DRS, by zapewnić lepsze warunki do wyprzedzania.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.06.2018  Sebastian Vettel tryumfatorem Grand Prix Kanady
10.06.2018  GP Kanady: wynik wyścigu
08.06.2018  Verstappen najszybszy w pierwszym treningu przed GP Kanady
11.06.2017  Hamilton pewnie wygrywa Grand Prix Kanady
10.06.2017  Wyścig tratw zespołów wraca do harmonogramu GP Kanady
Tagi:
Montreal
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gszegosz, 04.06.2018 18:21[!]
bartoszcze, 04.06.2018 19:54[!]
To będzie chyba tylko po to, żeby się zbliżyć, ktoś o zdrowych zmysłach podejmie tam próbę wyprzedzania?
Aeromis, 04.06.2018 20:32[!]
Aż się łezka w oku kręci, to piękna chwila. Nareszcie F1 wraca do swojego DNA.
Wincyj deer*-esów.

* = jeleń
macko93, 04.06.2018 20:35[!]
I co z tego skoro te bolidy są tak skonstruowane areodynamicznie, że praktycznie w większości przypadków nie da się wyprzedzać? Najlepiej to odpowiedział @Gszegosz. :D
bolekse, 04.06.2018 21:51[!]
Też tak myślę jak @bartoszcze ,ale jest Max to może przetestuje możliwość wyprzedzania w tym miejscu :D
Matthias, 04.06.2018 21:53[!]
Było dać jeszcze czwartą.
hds.147, 04.06.2018 23:00[!]
LM zarzekała się, że nie zrobi z F1 widowiska dla ( głupich) hamerykanów, ale większością dotychczasowych działań jednak do tego zmierza.... zaczynam mieć wątpliwości na temat sensu oglądania F1 :(
Aeromis, 04.06.2018 23:18[!]
@hds.147
A co do tego ma Liberty Media i niby co takiego do tej pory źle zrobili?

---
A może by tak zamiast DRS zapalać blue flag? Niech się nauczą uciekać a nie blokować. :)
rno2, 05.06.2018 07:17[!]
Akurat w Kanadzie to powinno się likwidować strefy DRS, a nie dodawać kolejne...
Przecież na tym torze nigdy nie było problemów z wyprzedzaniem.
ExiooPL, 05.06.2018 09:50[!]
Myślę, że chodzi tu też o kwalifikacje, zawsze te 0,2 sekundy wpłynie na rekord toru.
paymey852, 05.06.2018 10:33[!]
DRS po z-7 to akurat dobry pomysł pod warunkiem że zlikwidują pozostałe strefy.

Przypomnijcie mi czy dalej tak jest że po wyprzedzeniu przed 13-14 kierowca z przodu może jeszcze raz otworzyć DRS na prostej przed z-1?
Bo to było najgorsze co mogło spotkać F1 w całej historii.
rno2, 05.06.2018 11:01[!]
@paymey852
Tak właśnie jest :-)
marios76, 05.06.2018 15:30[!]
@Aeromis Dodajmy kolejne strefy. Bedzie tak, ze ktos kto jest szybszy bedzie co drugi zakret nekany atakami wolniejszego- bo sa strefy... :/

@bolekse- Pytanie @bartoszcze brzmiało: "kto przy ZDROWYCH zmysłach?"...
Max to zly przyklad:)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca