Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.06.2018

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Stefano Domenicali chwali zmiany wprowadzane w Formule 1

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji

Toyota #8 wyruszy z pole position do 24h wyścigu Le Mans

14.06.2018

Carey: Nowe wyścigi F1 w USA będą odbywały się na torach ulicznych

Marko: Verstappen uciszył krytyków

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Gasly rozpocznie wyścig w Kanadzie z ostatniego rzędu

Francuz otrzymał nową jednostkę napędową Hondy.
Nataniel Piórkowski, 10 czerwca 2018, wyświetlenia: 2016<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Gasly wyruszy do wyścigu o Grand Prix Kanady z przedostatniego pola startowego, po tym jak Toro Rosso zamontowało w jego bolidzie nową jednostkę napędową Hondy.

Pod koniec trzeciego treningu Francuz zgłosił spadek mocy silnika. Kierując się ostrożnością Honda podjęła decyzję o ponownej instalacji w jego konstrukcji jednostki napędowej w starszej specyfikacji.

Po konsultacjach z inżynierami w Sakurze, Toro Rosso zadecydowało o powrocie do najnowszej ewolucji silnika. Gasly otrzyma kompletnie nowy zespół napędowy, składający się z sześciu elementów: silnika spalinowego, MGU-H, MGU-K, układu magazynowania energii oraz elektroniki sterującej.

Mistrz GP2 z 2016 roku miał wyruszyć do wyścigu z szesnastego pola, ale w wyniku wymiany ustawi się w ostatnim rzędzie obok Romaina Grosjeana, który nie wziął udziału w czasówce.

Decyzja stajni z Faenzy ma charakter taktyczny – nie tylko zapewni Gasly'emu wyższe osiągi w trakcie niedzielnych zmagań, ale także pozwoli na zebranie większej ilości danych, na podstawie których Red Bull dokona wkrótce wyboru dostawcy jednostek napędowych na sezon 2019.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.06.2018  Marko: Incydent z Kanady nie ma wpływu na przyszłość Hartleya
09.06.2018  Gasly został zmuszony do powrotu do starszej specyfikacji silnika
08.06.2018  Hartley nie chce komentować plotek na temat swojej przyszłości
06.06.2018  Toro Rosso chciało pozyskać Lando Norrisa
06.06.2018  Honda ujawniła szczegóły modyfikacji jednostki napędowej
Tagi:
Toro Rosso
Gasly P.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 10.06.2018 18:50[!]
Spie...rzyli chlopakowi kwalifikacje :/
shaq, 10.06.2018 19:32[!]
@marios76 szczerze powiedziawszy, czy startujesz z 16 czy 19 miejsca w montrealu nie ma dużego znaczenia.
macko93, 10.06.2018 19:43[!]
@shaq Jednak z drugiej strony jeżeli będzie tak jak w Monako to tutaj @marios76 ma rację.
marios76, 10.06.2018 20:58[!]
@shaq Kwalifikowal sie na gorszym silniku, w treningach wchodzil do 10 wiec chyba to robi roznice?? A porownujesz to z czym sie zakwalifkowal- zobacz, Hartley byl 12 a w q2 az 8. Wec nie pisz, ze nie ma roznicy, bo jest ogromna wlasnie.
al_bundy_tm, 11.06.2018 19:43[!]
Marios76 oczywiście ma rację
***li, bo użyli starego silnika, żeby nie było kar. A kary i tak końcem końców były, więc najlepiej brać kary "wygrywając" PP niczym Schumi kiedyś :)
Jedyny pozytyw to fakt, że mieli jakieś dane dla Red Bulla, bo tak jak "sneer" przewidywał, Hartley "się rozwalił"... prorok jakiś czy co? :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca